1. داوون (لایت آن می) عضو گروه The Man BLK بوده (نمیدونم هنوزم هست یا نه) و ته کیونگ هم شرکت کننده produse 101 بوده.....

عمیقا برگام-

2. نیازمند یکی که Darl-ing سیوم کنه و رینگتون من رو به طور اختصاصی همین آهنک بذاره~

3. خودتون رو از این شاهکار و حس خوبی که بهتون میده محروم نکنید بچز

4. میتونم تا اخر عمرم بهه لاو تئوری و دارلینگ گوش بدم و خسته نشم

5. چنتا از آهنگای رگاتون که قبلا کراشم بودن رو پیدا کردم و نمیتونم از گوش دادن بهشون دست بردارمTT

6. موهای جدید هانبین خیلیییییییییییییییییی بهش میاددددددددددددددد

وای خیلی خوشگل شده پسرکمTT

7. واقعا جونگچول دیگه باید چیکار کنن که بگن ریلن؟

8. سِکامسی~ سِکامسا~ ماشیری~ لالالا

9. وین وین میخوام

10. حمایتای انسیتی از همدیگه>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

11. سایتی چیزی برای دانلود آهنگای خارجی با کاور اصلی نمیشناسید؟

12. من تازه فهمیدم صداپیشه دومین شخصیت اصلی کارتون ترول ها (اون پسره) روون عضو SF9 ـه و عمیقاااااااااااااااا برگاممممممممممممم

13. کسی اینجا سبک فانک گوش میده؟ میشه چنتا بهم معرفی کنید

14. هیونسوک میخوام

15. بین همه چالشای زوم چالش پی اس وای یچیز دیگست و بین همه چالشای گلیچ مود چالش سونگهون یچیز دیگست

16. سونگهون چالش گلیچ مود رو میره*

سیزنیا : عه دامادمون

منی که 2سونگ شیپرم در حال جر خوردن :

17. چرا وقتی امروز به بابام گفتم دلم میخواد یه گرگ رو بغل کنم بهم خندید؟:"

18. میشه یه قاب دیگه از سونگچان و جیهون داشته باشیم؟:(

19. فیکشن رنهیوک میخواممممممممممممممممم

20. یه هایلایتایی چشممو گرفته که دونه ای 50 تومنن-

پدرسگ یکم ارزونتر خبببب

ولی خیلی خوشگل بودنTT

21. نیازمند کامبک اکسدیز............

22. هنوززززز از کامبک دوکه نکشیدم بیروننننننننننننننننننننننننننیبنمکمنشمنیس

23. امروز یه چالش ترای نات تو سینگ/دنس کیپاپ ورژن 2022 رو امتحان کردم و بین قوانینش گفته بود حتی لبخند و فنگرلینگ هم ممنوعه و رسما باید عین بز به اسکرین خیره شی و هیچکاری نکنی و من واقعا سر منیاک داشت پلکم میپرید :"

سر گلیچ مود باختمTT