همه چی از کینگدام شرو شد😐💔

دوربین اومد رو یه صورت نفر زوم کرد

و

من

بدین صورت بودم که :

واااعتتتتتتتتتتتتت😨😨😨

سوبین اینجا چیکار میکنههههههههههه😨

نکنه توباتو هم تو مسابقه هستن و نگفتن😨

پشمانممممم😨

خلاصه که برگام ریخت😐💔

دوربین زومو ورداشت و من تا دو قسمت بعد دنبال بر و بچه های تی اکس تی میگشتم اما پیداشون نمیکردم😐💔

درد بدیه خدا قسمت نکنه😐

تا اینکه اجرای مرحله دوم بی تو بی رسید و من دیدم که

بعلههههههه

یکی از اعضای بی تو بی که اسمش مینهیوک باشه به شدتتتتتتت شبیه سوبینهههههههه T~T

درواقع سوبین شبیه مینهیوکه😐😂

هرچی T~T

عاقااااا اینا خیلیییییییی شبیهنننننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

نگا کنین😭😭😭😭😭😭

این مینهیوکه😭👇

این هم سوبینه😭👇

اینم جفتشون کنار هم😭👇

خداییش دیدین شباهتو😶

جالب اینه که نتیزنا هم خیلی به این موضوع اشاره کردن و حتا تو سرچای همدیگه اسماشون میاد😶

عرررررررررر من خیلی خرذوقممممممممم😭😭😭😭💔

جفتشون خیلیییی جیگرن😭😭😭😭😭😭😭😭😭

جالبه بدونید ده سال اختلاف سنی دارن😶

 

راسی یچیز دیگه

مینهیوک کراشمه کسی نزدیکش نشه😐🔪

 

 

حالا یه چیزی

این عکسه پایین مینهیوک عه یا سوبین؟؟

حدستون رو بگید ^^