start ~ 11:30

 

از آخرین باری که پست دایری مود گذاشتم دقیقا 6 ماه میگذره~

و حتی الان که شروع کردم به نوشتن نمیدونم چی میخوام بنویسم ولی فقط میخوام بنویسم چون یجورایی دلم تنگ شده D:

روزها خسته کننده (و ناراحت کننده) ـن و چیز جذابی برای تعریف کردن ندارم پس از این موردای کوتاه و بی ربط قدیمی براتون میگم-

1. همونطور که میدونید من سال آخریم و این همزمان برام خوشحال کننده و ناراحت کنندست
ولی مدرسه اصلا جوری رفتار نمیکنه که انگار ما کونکوری ایم-
آخه کجای کشور بچه های دوازدهم هر روز صبح میرن سر صف؟:/
تازه وقتی به معاونمون میگیم از کِی تا حالا دوازدهمیا میان سر صف میگه از موقعی که من اومدم توی این مدرسه😭😂

2. از اول سال بیشتر کلاسام رو پیچوندم پون واقعا این حس رو بهم نمیدن که این کلاس برام یه فایده ای داره-
و تنها معلمی که گفت از مستمرم نمره کم میکنه دبیر هویت اجتماعی بود که فاقد اهمیته چون نمره مستمرش توی کنکور تاثیر نداره

3. بابام: یگانه دوست داری بری کلاس دفاع شخصی؟
یگانه: وای آره خیلی جذابه
یگانه 5 دیقه بعد: بابا توی کلاس اگه وسط مبارزه بزنم یکی رو بکُشم مشکلی نداره دیگه؟ چون به هر حال وسط کلاس بوده.. ولی خیلی جذابه یکی رو بکشی ولی هیچکس مجازاتت نکنه
من: دتس مای سیستر^^

4. اگه ایندفعه استودیو چوم ترژر رو دعوت نکنه (یا  دعوت کنه ولی وایجی قبول نکنه) به تباه بودن همه مسئولاشون ایمان میارم

5. سه ماه تابستون به شدت روی خودم کار کردم تا اولویت اول امسالم درسم باشه و وقتی شروع کردم حتی یک درصد هم فکر نمیکردم موفق بشم ولی الان که اینجا ایستادم به خودم میگم پشمام جدا تونستی اولویت آخرت رو بیاری اول-

6. دلم برای پستای تئوری طورم تنگ شده :(

7. اینجا داره دو سالش میشهه

8. یه ویدیوکال دو ساعت و نیمه با ریتا از هر تراپی ای توی جهان بهتر عمل میکنهT-T

9. سینماتیک یکی از شیرین ترین مباحث فیزیکه جرئت دارید باهام مخالفت نکنید-

9. واقعا دلم میخواد قالبمو تغییر بدم

10. اوضاع این روزا کشور واقعا ناراحت کنندست ولی تا جایی که بتونم سراغ اخبار نمیرم چون تمام روانمو بهم میریزه-

11. ماتریس یکی از خفن ترین و آسون ترین درسای کتاب هندسه توی این سه ساله و اسمشم خیلی خوبههه
هممون حداقل یه بار سر کلاس اشتباها به جای ماتریس گفتیم ماتریکس:]

12. برای کامبک ایپکس خیلی ذوق دارم~

the end ~ 15:26