جوری که ووسان من را در بر گرفته است--

تف تف تففففففف

اینا خیلیییییی ریلنننن

تنها کاپلایی که دیدم شیپراشون اسم دارم چانبک و ووسانن

ولیییییی

این دو تااا خودشووووووون اسم شیپراشونو انتخاب کردنننننننننن

یا خداااااا

اونییییی اونا چی بود اول صبی نشون من دادیی😭😭😭😭

از موقعی که بیدار شدم و اونا رو دیدم هنوز تو کفشونم TT

هقممممممممم

هرکی برام یدونه ووسان نیاره باش کات میکنم😭😭😭😭

ببینید یجوری تو فاز ووسان بودم امروز که وقتی رفتم تو آشپزخونه و مامانم گفت چی میخای نزدیک بود بگم ووسان میخام😐💔😂😂😂😭😭😭

درک نمیکنید چقدرررررر ریلن

درسته که اولش فک میکردم وویونگ تاپه و بعدش حس کردم سان تاپه و الان اصن نمیدونم کودومشون تاپه

ولی اصلاااا مهم نیست کی تاپه ಥ﹏ಥ

مهم ریل بودنشونه

هق

خیلی هق ಥ﹏ಥ

ووسان میخاممممممممممممಭ_ಭ

من ووسان میخاممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

*پلی کردن ویدیوی کیس های ووسان برای بار 2536585849494 اُم*

 

++++++

 

آره درست حدس زدید هنوز از کف ووسان نیومدم بیرون و حالا حالا ها تصمیم ندارم بیرون بیام😐😂

اماااا

یچیزییییی

من فیک میخاممممممممم

از ایتیززززززز

ووسان باشه😭😭😭

اگه سونگ‌جونگ (کاپل سونگهوا و هونگ جونگ منظورمه..درست گفتم؟) هم دارید دریغ نکنیییییید

راستی جونگهو و یونهو و مینگی و یوسانگ چجوری شیپ میشن؟؟؟

هرکی فن فیک از ایتیز داره بفرسته مدیونش میشم TT

 

++++++

 

این پست جهت اعلام اینکه به این نتیجه رسیدم سان تاپه مجددا منتشر شده است و هیچ منظور دیگری ندارد