بابام وقتی بسته میخره : بخدا اگه ایندفه هم زود تمومش کنی من میدونم با تو

رمز وایفای رو عوض میکنم دیگه هم بهت نمیدم😐🔪

 

من در طول اون ماه : با بغض میرم یوتیوب

کیفیت رو میزارم رو 360

تک تک ویدیو ها رو با عذاب وجدان دان میکنم😐💔

 

 

...

 

 

مامانم آخر ماه : ریحانههههه!!! 140 گیگ اضافه مونده هشت ساعت هم بیشتر وقت نداریم

هرچی میخای دانلود کن مامان جان

 

من :

بازم من :

همچنان من :

ودفففف اخه چی دانلود کنم تو این زمان

*حمله به یوتیوب و دانلود کنسرت 2019 اس ام تاوت و کنسرت دبیوی سوپرام*

من : یسسسس حالا شد😎

بابا چند گیگ مونده؟؟

بابام : همش چهار گیگ مصرف کردی :/

(در نظر بگیریم در حالت عادی با این مصرف باید رگمو میزدم قطعا😐💔)

 

*شوکوی مظلوم به سمت لپتاپ میرود و با 5 ساعت نشستن پای آن یه مشت فیلم دانلود میکند*

خلاصه که خودمو جر دادم تهش 20/30 گیگ شد😐💔

بقیشم وقت نشد وگرنه برنامه داشتم😐💔

کور شدم رسماااا

 

 

و اینکه

تا دقایقی دیگر بسته به پایان خواهد رسید...

سو

خداحافظ ای عزیزان🤧🤧

لاو یو ال سو ماچ😭😭💙