یه مقدار علاقم به بعضی گروها تو ظرفاشون جا نشد شرمنده دیگه ^^

کسی عکس خامشو خواست بگه :"

 

اولش تو عنوان نوشته بودم اندکی چرت و پرت اما دیدم واقعا بعضی از حرفام چرت و پرت نیست و از طرفی میدونم خیلیاتون حوصله ندارید کل پست رو بخونید (خودمم اینجوریم راحت باشید)

سوو براتون اون موارد مهم رو بولد و قرمز کردم :")

 

1. من هنو ترکای البوم یونیورس رو درک نکرده بودم که البوم اس ام اومد...

الان من با این حجم از کراش چه غلطی کنم؟:/

اححححح :/

تکککک تککککک ترکاششووننن کراشهههه

 

2. مامانم اومد برام یه برنامه نصب کنه و چون حافظه نداشتم گوگل پلی اخطار داده مامانم هم کامل نخونده تایید رو زده و 7/8 تا از برنامه هام پاک شده

انقدرررر جیغ و داد کردم که خدا میدونه

یسری از یادداشتای مهمم توی یه برنامه بود که پاک شد

ولی بیشتر از همه برای برنامه های ادیتم حرص خوردم

پیشنویس راک ویث یو و دریمینگ و میراکل (البته دریمینگ کامل بود ولی گذاشته بودم لیریک اصلیش بیاد ببینم به ویرایش احتیاج نداره ولی راک ویث یو و میراکل نصف بیشترشو زده بودم) پاک شد و من هنوز دست و دلم نمیره دوباره ادیتش بزنم:)

 

3. شنبه کنسرت اس امه کنسنمکشنمیشسمنشمنیسشTT

برام دعا کنید کسی کاریم نداشته باشه مثه پارسال قشنگ بتونم همه اجراها رو ببینممممممم

خیلی بیشتر از پارسال ذوق دارمممم

 

4. دوباره افتادم به فیک خوندن :"

یه فیک نومین فوقققق عررر دار دارم میخونم ولی هنوز تموم نشده :/

 

5. من هنوز در انتظارم که یهو معجزه شه و نویسنده آی ران تو یو پیداش شه و بیاد ادامه بده فیکشو..

 

6. ولی اگه اولدر بیاد و نخونیدش باهاتون کات میکنم

 

7. معلم آمارمون خیلی خوبه هاااا

ولی همون موقع که گفت 10 تا سوال 120 دیقه وقت داره باید شک میکردیم...

فقط سوال یک 6 قسمت جدا داشت..

صاف شدیم..

 

8. من میخوام برم سوار قطار کوانگیا بشممممممممممممممممممممممممممممم :/

 

9. دوباره زدم تو فاز سوجو و خدا میدونه کی ازشون بکشم بیرون..

از پروفم معلومه نه؟:")

 

10. امروز فهمیدم نیمرخ هویی و اونهیوک چقدرررر شبیهههه

کلیک~

 

11. ولی به نظر من دونگهه و جنو هم شبیهناا

 

12. یو اند می می ایتس سو مَ مَ مجیکال

 

13. 5شنبه باید برم مدرسه *-*

بعد از 2 سال و خورده ای..

 

14. معلم زبانمون بعد 400 بار اشاره مستقیم و غیرمستقیم به من گفت که این اخرین فرصت برای جبرانه..

و من به طرز عجیبی دلم نمیخواد براش انجام بدم:)

اح بخدا لجباز بودن دست خود ادم نیستتت

من نمیخوام لجبازی کنم ولی دست خودم نیستتت

 

15. بایسام تو سونیوشیده داره 2 نفر میشه TT

 

16. و بالاخرههههههههه کامبک پنتاگوننننننن

کیوب دقمون داد ولی چیز کراشی تو راهههههه

 

17. من واقعااا درک نمیکنم چجوری به یوتو میگید زشت در حالی که اولین کسی که ویژوالش چشم منو گرفته و البته که هنوز ول نکرده یوتو عه *-*

اونایی که بهش میگن زشت.. کورن یا کودن؟

 

18. خطاب به اون لاولیایی که بایسشون جنوعه و خودشونو باهاش تصور میکنن :

جیگرم نصف اون عکسای بوی فرند متریال طور جنو رو، جنو برای جمین ژست گرفته و جمین عکاسش بوده ^^

 

19. دو تا پست دارم که خیلی خیلی براشون ذوق دارم اما هرچی مینویسم تموم نمیشهههTT

 

20. کاش میشد دو نفری ادیت زد..

من همه کاراشو میکردم گوشی رو میدادم یکی دیگه تا لیریک و ترجمشو بنویسه..

چون الان دیگه به نظرم تنظیم زمان زیرنویس اونقدرا سخت نیستTT

شایدم من عادت کردم :"

 

21. چقدر دارم حرف میزنم :"

 

22. شایعه های دبیوی بوی گروپ جدید اس ام تو 2022 زیاده و من بیشتر از حد تصور ذوق زدمTT

یونیت جدید انسیتی و بوی گروپ جدید وای فکرررررررر کنننننننن

سونگچان یبار گفته بود که بین ترینیا به نسبت ازشون بزرگتر بوده در صورتی که بچه متولد 2001 عه!

و این ینی اعضای بوی گروپ جدید خیلی خیلی نینی میباشند

البته من خیلییییییییییی وقت پیش حدس میزدم گروه بعدی اس ام هیونگشون 01/02 لاین باشه

چون اس ام معمولا گروهاش یکی درمیون دختر_پسره

و اینکه

معمولا مکنه این گروه با هیونگ دو تا گروه بعدی توی یه رنج سنی قرار دارن

منظورمو میگیرید؟

بذار مثال بزنم..

مثلا اکسو مکنش متولد 1994 عه و با هیونگ بوی گروپ بعدی که درواقع دو تا گروه بعدیش میشه ، ینی انسیتی همسنه

مکنه ردولوت با اونی اسپا توی یه رنج سنیه

برای همین من از خیلی وقت پیش حدس میزدم گروه بعدی اس ام ، بوی گروپه و هیونگش 01/02 لاینره و مکنش احتمالا متولد 2005 تا 2007 یا نهایتا 2008 عه *-*

اینا صرفا حدسای من بر اساس شناختم از اس امه و وافعا دلم میخواد درست از آب دربیاد :")

ولیییی مطمعنمممممم کانسپتشون خیلی خیلی یونیک و خفنههههه

جیسونگ هیونگ...

 

23. انسیتی امسال درکل 10.9 میلیون فروش داشت...

یکم به عددش فکر کنید...

حرفی ندارم ^^

آخ ببخشید! کی بود میگفت انسیتی فلاپه؟

آره آره با 11 میلیون فروش و دابل میلیون سلری آلبوم زیرگروهاش فلاپه ^^

 

24. اگه وقت دارید همین الان پاشید برید اینجا و اون فیکه رو بخونید و کامنتای منم اون پایین رو بخونید تا متوجه شیذ دلیل اصرارم چیه :")

از همین اول هشدار بدم که سد انده..

 

25. من : وای چقدر دلم میخواد پاشم برای خودم نسکافه درست کنم

بازم من : ولی آشپزخونه دوره و اصلااا حوصله ندارم سو بیخیالش نمیخورم

مامانم : یه لحظه سرشو از اینستا درمیاره*

مامانم : گشاد گشاد مایه نشاط

من : @____@...

 

26. خسته شدم اینهمه نوشتم :"

 

27. دلم میخواد پاشم پستامو از اول درست و راست کنم و چنتا چیز به طبقه بندی موضوعی اضافه کنم و بکگراند و عکسای پست ثابت وب رو ادیت بزنم

ولی مجددا تکرار میکنم

حال ندارمممممممممم

 

28. جدنی خسته شدم :"

دیگه بسه ")

 

29. دلم خواست کامنتا رو باز بذارم اینجوری محبور میشم جواب بدم..

 

30. راستی

بعد از چندین ماه درگیر بودن که جناب eunhyuk ایونهیوک عه یا اونهیوک ، تو نت پرونانسیشن اسمش رو سرچ زدم و اونهیوکه بچم :")

 

31. ولی دونگهه و اونهیوک زیادی به هم میان

 

32. حس میکنم قدرت تشخیص تاپ و باتمم رو از دست دادم :/

قبلنا با یه نگاه میگفتم کی باته کی تاپ

اما الان دارم به مشکل میخورم :"

مثلا اولش فک میکردم دونگهه تاپه اما بعدش یهو به نظرم اونهیوک زیادی ددی اومد

ولی شایدم بخاطر اینه که همه اعضای سوجو در عین منگل بودنشون برام انقدر ابهت دارن (غیر از هیچول البته..) که نمیتونم هیشکودومو باتم ببینم :")

ولی از اونجایی که خود اس ام هرچی رو قاطی کنه تاپا و باتما رو قاطی نمیکنه..

پس بر اساس اون عکسه که اونهه تاج رو سرشون بود دونگهه تاپه