آره دیگه از این به بعد غرغرای کوتاه و چرت و پرتامو تو این پسته مینویسم و آپدیتش میکنم (شایدم نکردم :/) که وبم شلوغ نشه و اون ستاره اذیتتون نکنه :"


1400.09.07

ایندفعه پیکوفایل رید *-*

بکگراندم نمیاد TT

آمار بیان هم که بیشتر ریده *-*

هعی ")


1400.09.06

این حجم از پشت سر هم پلی شدن هلویتر فقط میخواد بهم ثابت کنه که یا وسط جهنمم یا خودم دارم واسه خودم زندگیمو جهنم میکنم

 

من موقع ساختن پلی لیست Gray Heart : خب این دو سه تا ترک حال خوب کن هم بذاریم اینجا تا وسط حال بدم اینا رو ببینم حالم خوب شه

من موقع گوش دادن پلی لیست Gray Hreat : این ترک آروم و قشنگ چیه من گذاشتم؟ زیادی حال خوب کنه *حذف کردنش از پلی لیست*

 

نمیدونم میدونید یا نه اما یکی از ویژگیای بارز ENTP ها وکیل مدافع شیطان بودنه..

این صفت به این معنی نیست که همیشه طرفدار طرف بد قضیه‌ان (هرچند خیلیاشون از جمله من از طرفداری طرف بد قضیه لذت میبرن)

اما درکل به این معنیه که توی بحثا از اینکه بزنن هنجارها و کلیشه ها و تفکرات غالب و اون تفکراتی که بقیه فک میکنن درسته رو بزنن بشکونن ، به شدت لذت میبرن

و یکی دیگه از ویژگیاشون اینه که ممکنه خودشون یچیزی رو قبول نداشته باشن اما گاهی مثه چی اونو ثابت کنن و براش استدلال بیارن

و من الان یه ENTP عم که ورژن ناسالمم زده بالا و قابلیت اینو دارم هرکی که اومد جلو رو با حرفام بزنم از زندگی نا امید کنم و همه‌ی تفکرات و تصورات ناز و گوگولی و الهام بخشانش رو بزنم بپوکونم تا جایی که به مرحله خودکشی برسه..

الان با نوشتن این چند خط واقعا از خودم بیشتر از قبل بدم اومد


1400.09.02

برید خدا رو شکر کنید چصدستیاتون فقط تو تایپه

نزدید یه پوشه 1.6 گیگی مهممممم رو پاک کنید :|

باز شانس اوردم اکثرشو تو کامپیوتر بک اپ گرفته بودم :/

خودمو میشناختم میدونستم یه روزی دوباره تفدستیم کار دستم میده :/

ولیییییی

اونننن 30 تا عکسی که بااا بدبختییی پیداشون کرده بودم و فیلتر یکسان انداخته بودم روشون برای ادیت بعدیم به فاک رفتتتتتتتتتتتتتتتت

گاددددد

انگار اگه هرچندوقت یبار یکی از پوشه هام رو حذف نکنم شوکو نیستم :|

دقیقا سری قبلی هم یکی از ادیتامو حذف کردم و نداشتمش جای دیگه ای :/

غرغرو هم خودتونید :/


1400.09.01

شاید درست کردن این پلی لیست کار درستی نبود

همه‌ی آهنگایی که جدا هم میتونن ضربان قلبم رو کند کنن رو یه جا جمع کردم

ولی برام آرامش دارن تک تکشون

تنها پلی لیستمه که اسم داره..

و فکر کنم اسمش زیادی مناسبش باشه

Gray Heart

اکثر اوقایی که میرم سراغش رنگ قلبم خاکستریه

بازم آهنگای غمگین میخوام

از اینا که با شنیدنش قلبت میگیره

دارید؟


1400.09.01

مولفین نامحترم کتاب هندسه چرا زورشون میاد جا برای نوشتن بیشتر بذارن؟

حالا شکل پیشکش واقعاااا

بخدا ما مشکلی با قطر بیشتر کتاب نداریم

فقط یجوری باشه بتونیم بنویسیم و بعدا نوشته هامونو بخونیم

حال ندارم تو برگه جدا بنویسممممممممممممم


1400.08.26

سخت‌ترین بخش نماینده شدن اونجاست که باید از کسایی که نمیشناسی بابت کاری که وظیفشونه تشکر کنی :|

و برای من رتبه دوم سختیش اونجاییه که قلب و بوس میفرستن و من با پوکرترین حالت ممکن خیره میشم به اسکرین و داد میزنم "مااامااااان اینا قلب فرستادن من چی بگمممم"