با دومین پست نامربوط در خدمت شما هستیم😐💔

پست طولانیه و زیادی غر زدم حوصله ندارید بی زحمت نرید ادامه :)

●●●●●

نامربوط یک :

منکر این نمیشم که از وقتی کینکدامو نمیبینم از حجم اعصاب خوردیام به شدت کم شده

اما واقعا دارم وسوسه میشم اجراها رو ببینم :"

احتمالا از قسمت شیش نگذرم T~T

●●●●●

نامربوط دو :

میدونید

بلاتکلیفی بدترین حس دنیاس :)

●●●●●

نامربوط سه :

گفته بودم وایفایمون تموم شده

مامانم میگه احتمالا تا اطلاع ثانوی شارژش نکنه تا خیر سرم بشینم درس بخونم

واقعا مسخرسسسسس

من بدون نت نمیتونمممم :/

جدیدا هم زیادی ب درس نخوندنم گیر میدن😐💔

●●●●●

نامربوط چهار :

فالورای وبای انسیتی واقعا کمه و به تبع اون بازدیدا هم کمه

صادقانه بابتش ناراحتم :(

●●●●●

نامربوط پنج :

کلی ایده برای پست گذاشتن دارم اما حس میکنم یا قرار نیست جالب از اب در بیان یا زیادی پست دنباله دار و طولانی ای قراره بشه

●●●●●

نامربوط شیش :

میدونید اگه چند سال پیش ازم میپرسیدن لایف استایل ایده آلت چیه میگفتم اینکه مدرسه نرم و هرچقدر میخام سرم تو گوشی و نت باشه و کسی کاری بم نداشته باشه

دیدید میگن حواستون به ارزوهاتون باشه؟؟

خب حکایت منه :)

امسال دقیقا اینطوری بود

منکر این نمیشم که واقعا کیف کردم

اما دهم تموم شد و من هیچ کوفتی یاد نگرفتم و نکتش اینجاس که از همین چیزایی که یاد نگرفتم قراره دو سال دیگه امتحان کنکور بدم و گس وات 

دارم میرینم به زندگیم و آینده‌ام :)

●●●●●

نامربوط هفت :

با تموم وجود دلم میخاد وبو ببندم اما ازونجایی که خاطره خوبی از بستن وب برای امتحانات ترم ندارم و خرافاتی شدم و حس میکنم اگه وبو ببندم قراره دوباره بعد امتحان شیمیم فیلتر شم

اینکارو نمیکنم :)

شایدم کردم :/

ولی احتمالا نه :)

●●●●●

نامربوط هشت :

سربازی چانبک....

زیادی قلبم بابتش درد میکنه .....

دو سال خیلی زیاده واقعا

واقعا درد داره....

●●●●●

نامربوط نه :

من همیشه آدم مودی ای بودم اما حس میکنم این چند وقته میزانش چند برابر شده

●●●●●

نامربوط ده :

با تمام وجودم دلم یه سفر میخاد

ترجیحا شمال

ولی چرا انقدر ناممکن بنظر میرسه؟!

●●●●●

نامربوط یازده :

یه حقیقتی که درباره خودم میدونستم : من اهل نازکشی نیستم :/ تهش بتونم اسم طرفو کشدار بگم :/

یه حقیقتی که درباره خودم نمیدونستم و تازه (همین دیشب) فهمیدم : اگه رابطه‌ام با کسی شکراب شه نمیتونم قدم اولو بردارم ولی اگه طرف یه قدم برداره من یه قدم و ربع (انتظار نداشتین بگم ده قدم که😐💔) برمیدارم (و این در صورتیه که بخام رابطمو با طرف درست کنم :/)

●●●●●

نامربوط دوازده :

جدیدا همش سردرد دارم

مامانم میگه بخاطر اینه که همش سرت تو گوشیه :/ اما خودم میدونم بخاطر حجم استرسیه که دارم تحمل میکنم... هرچند به روم نمیارم

دو سه سال پیش هم اینطور شده بودم

اما اون موقع تو زمستون بود و من فک میکردم از سینوزیتمه

ولی وقتی دکتر رفتیم بم گف در آستانه میگرن استرسی‌ام

یادش بخیر بابام چقدر بم خندید

خودمم زدمش به شوخی و خنده

اما دقیقا اون موقع هم یادمه استرسای زیادی داشتم (هرچند الان علتشو یادم نیس)

و الان یجوریم که نگرانی و استرسای گذشته و حال و آینده رو باهم دارم و طبق معمول به روی خودم نمیارم اما هردفه این سردردای کوفتی بهم یادآور میشن

و یه نکته مزخرفش اینجاس که نمیتونم به کسی بگم چون باور نمیکنه و غیر از اون تصمیم ندارم هم که بگم

(اینجا هم نمیخاستم بگم ولی نمیدونم چیشد که گفتم و امیدوارم اشخاص زیادی نخوننش)

یه نکته مزخرف تر هم اینه که نمیتونم درمورد مشکلام با کسی صحبت کنم چون اولا که نمیتونم و دوما اینکه واقعا گفتنی نیس... دردای ریز و درشت از سه تا زمانه

●●●●●

نامربوط سیزده :

زیادی دلم برای میونگ و ترنم و هلیا و وندا تنگ شده :)

هنوز نمیتونم باور کنم ترنم و میونگ بیخبر رفتن💔

●●●●●

نامربوط چهارده :

از لحاظ روحی به مدرسه رفتن و خل و چل بازی با دوستام به شدت احتیاج دارم

خیلیییییییی دلم میخاد برم پای اون کوه تو مدرسمون (بله درست خوندید مدرسه ما یطرفش یه کوهه کوچولوعه😐💔😂خداییش خیلیم جای جذابیه🤧)

●●●●●

نامربوط پونزده :

چقدر خوبه که این وب هست و میتونم خودمو خالی کنم :)

●●●●●

نامربوط شونزده :

اونیای کنکوریم تک تک دارن میرن....

اگه نرن هم کم هستن

ناراحت کننده‌اس😭😭😭😭😭

ولی امیدوارم همشون موفق باشن :)

●●●●●

نامربوط هفده :

هچان سیکس پک داره :/

از وقتی اینو فهمیدم میخام از شدت پوکری گریه کنم :////

●●●●●

نامربوط هجده :

نه تنها هچان که همه اعضای انسیتی دریم به جز یکی که اعلام نشده کیه ولی معلومه کیه سیکس پک دارن و من باورم نمیشه جوجوهای کوچولوم انقدر بزرگ شدن😭💔

●●●●●

نامربوط نونزده :

هنوز ترک جدید تیونگ و بکهیون رو نگوشیدید؟؟

تبریک میگم نصف عمرتون بر فناس :)

●●●●●

نامربوط بیست :

متوجه شدم عکسای هدر دو تا قالب قبلیه هنوز تو نت به اسم وب من هست😐💔

●●●●●

نامربوط بیست و یک :

خیلییییییییییی غر زدم ببخشید البته بعید میدونم همه ی پستو خونده باشید :)

●●●●●

نامربوط بیست و دو :

چهل و پنج دیقه اس دارم این پستو مینویسم :)

●●●●●

نامربوط بیست و سه :

حرفی ندارم صرفا خاستم 23 تا شه به نیت ان‌سی‌تی :/