خبر مال امروزههههه

 

مقاله رسمی منتشر شده از طرف اس‌ام
 "ان‌سی‌تی دریم در حال آماده سازی آلبوم جدید با هدف انتشار در ماه آوریل هستند"
 
با توجه به مقاله منتشر شده در 23 مارس، ان‌سی‌تی دریم در حال تمام کردن کار بر روی آلبوم فعلی با هدف کامبک در ماه آوریل هستند.
 
 
جییییییییییییییییییییییییییییغ
دریم کامبک دارهههههههههههههههه
تازههههههه
سون دریممممممممممممم عههههه😭😭😭😭💃💃
شرطططط میبندممممممممم
این کامبک فووووول البومههههههههه
شررررططططططططط میبندممممممممممممممممممممممممممم😭😭
من
خیلیییییییییییییییی خوشالمممممممممممممممممممم😭😭😭😭😂😂😂😂💃💃💃💃💙💙💙💙💚💚💚💚😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
 

²¹⁰³²³ Info

ان‌سی‌تی‌دریم، اولین کامبک خود را تقریباً بعد از گذشت یک سال از چهارمین مینی آلبومشان 'Reload' که آوریل سال پیش منتشر شد، خواهند داشت. فن های جهانی انتظارات زیادی از این کامبک دارند زیرا مارک عضو این گروه دوباره به این فعالیت باز خواهد گشت.

ان‌سی‌تی دریمی که به عنوان نوجوان دبیو کردند، سال گذشته سیستم فارغ التحصیل شدن بعد از بیست سالگی را مجدداً سازماندهی کرده، و مارک، عضوی که فارغ التحصیل شده بود، دوباره باز خواهد گشت.
آخرین آلبوم 7نفره این گروه دومین مینی آلبوم با نام "We go up" بود که در تاریخ سپتامبر 2018 منتشر شد و این آلبوم بعد از حدود دو سال و هفت ماه آلبوم جدید 7دریمز خواهد بود.

سال گذشته، آهنگ جدید ان‌سی‌تی دریم با 7عضو به اسم "Deja Vu" از طریق دومین فول آلبوم ان‌سی‌تی به نام "Resonance Pt.2" به همراه یونیت های دیگر ریلیز شد، ولی فقط استیج ویژه در برنامه ریلیتی "NCT World 2.0" و کنسرت Beyond Live داشت.
انتظار میرود 7Dream کامل به محض بازگشتشان فعال شوند و اشتیاق فن ها را راضی نگه دارند.

گروهی که هم در کشور خود و هم خارج از آن محبوب است، همه ی چشم ها بر روی 7Dream است که با چه موزیک و اجرایی باز خواهند گشت.

منبع : @NCTchannel