شاید خیلیاتون فردا پس فردا نباشید پس از الان پست میزارم ^-^

خب

به جرعت میتونم بگم بهترین اتفاق امسالم

آشنا شدن با بیان و اومدن اینجا بود :)

شاید بعضی اوقات خیلی فضاش یحوری بشه

اما کسایی اینجان که واقعا از ته دلم دوستشون دارم

شاید مجازی باشه اما حس من بهتون واقعیه

شاید حرفایی که میزنم مسخره بیاد

اما واقعا حس میکنم جزوی از خونوادمید

و اعتراف میکنم که بهتون وابسته شدم

براتون بهترینا رو آرزو میکنم ^-^💙

بهترینای بهترینا

امیدوارم اگه تو زندگیتون اتفاقایی براتون پیش میاد قوی بمونید و از پسش بربیاید

اینو بدونید که همه چی میگذره و خاطره میشه و اون قوی بودنه شماست که میمونه

میدونم این عید حس خوبی نداره

یا حداقل اندازه‌ی سال های قبل نداره

اما بیاید شاد باشیم😍🎉

عید همتون پیشاپیش مبارک گوگولیا

همتون رو خیلیییییییییییی دوست دارمممممممممممممممممممممم

(فک کنم ریدم با این طرز حرف زدنم😐💔هی از این شاخه به اون شاخه تهشم یه تبریک خشک و خالی😑میانهه😂)

کسی عیدی ای چیزی خواست که از دستم برمیاد بگه در خدمتشم😂💚

 

 

اینم دو تا آهنگ کراش که به احتمال هزار درصد قراره روش کراش بزنید🙂😂😂

گات می گویینگ دامب دادامب 💃💃💃💃💃💃💃🚶‍♂️

 

لت می گو لت می گو لت می گو او اوو💃💃💃💃💃💃💃🚶‍♂️