MIRAE Debut "Killa" Photo Teasers

فوتو تیزر های میره برای آلبوم دبیوشون به اسم " KILLA"

 

خب قبل از اینکه بریم فوتوتیزراشون رو ببینم یه چنتا چیز بگم

میره پس فردا دبیو میکنه

هواشونو داشته باشید و استریم و اینا هم یادتون نره

(امروز هم کامبک پنتاگونه یادتون نره هاااا)

و اینکه

فنسایت میره رو هم حمایت کنید بهار براشون وب زده ^^💙

mirae.blog.ir

هرکی فالو نکنه چاقوم به جهت افقی تو حلقش😐🔪

اون دومی از اخرم بایس خودمه بش چشم نداشته باشید😐☝️

خیلی نازه🤧🤧🤧

یادم رف بگم

خودم هم عکسا رو از اونجا برداشتم😍

#حق کپی رایت را رعایت کنیم😂☝️

 

  • aerizen
  • دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹
  • ۱۰:۳۵
ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑)

میره خیلی خوبهههه

هوبه های کارد 💖💖💖💖💖

 

پ.ن : من بهش چشم دارم ☝😐

عهههه
هوبه های کاردن؟؟
دیدم یه اجرا با یکیشون داشتن


ج.پ.ن : پریسااااااا
بایس خودمههههه😐☝️
تازه به این نتیجه رسیدم اخریه عم رکرمه😐☝️
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

آخریه ماینه بای

زوده شیپ کنم؟XD

+

من انقد ذوق میکنم میبینم بیانو دارم یونی میکنم

اصن جمله امروزم کامبک پنتاگونه رو خوندم سه بار جیغ زدمXD

اسمش ماینه؟؟؟
کی و کی رو؟؟🤧
نه زود نیس بگو منم شیپ کنم😐💔😂😂😂


منم ذوق دارم یونی شدم😂
الهی بچه😂😂😂😂💜
ساعت چنده؟؟
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

نه منظورم اینه که مال منهXDD

اسمارو نمیدونما

بات دومی و یکی مونده به آخر*-*(این قانون سفید و سیاه همیشه رعایت میشه بلهuwu)

 

ذوق داشته باشXDD

اگه درست حساب کرده باشم یک و نیم

وای شوکو استرس دارم مث چییی

عاهااا😐💔
بله😂👌
چهارمیه رو هم دوست🤧
میشه دو تا اخری رو شیپ کنیم؟؟😐😂💔
(سیاه و سفید؟؟)


ملومه که دارمممممممممم
اولین کامبکیه که یونی امممممم💃💃💃💃💃💃💃💃💃
عررررررررررر
نداشته باش🤧هرچند نمیشه🤧☝️
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)

وای یکی مونده به آخری خیلی عشقهههه 😍😍😍😍❤️

خیلییییییی گوگول و نازه😍😍
(حالا من گفتم اون بشر رو کاری نداشته باشید همه دارن برا اون عر میزنن😐💔)
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)

جرررررررررررررررررر نگران نباش من آدمی نیستم که چشم داشته باشم جاست پسرم خیلی جذابهههه❤️من عر بلدما ازونا که پنلو به فنا میدن😂

اینا عم رفتن تو لیست پسرام😂😂😂👌💙
افرین افرین چش نداشته باش😐👌
نه نه نههههه من پنلمو دوس دارمممم😐😭😭
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)

جررر 😂😂

چشم چشم 😐☝🏻

جرررررررررررررررررر نه نمیزنم نگران اون نباش 😐😂

بی بلا😂👌
وای دمت گرم خاهر😐💔
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

دوتا آخریه دوتاشون نینی میزنن آخهXDD

سیاه و سفید ینی تو همه شیپای یائویی انیمه ای یکی موهاش روشنه یکی تیرهXDDDD

موریارتی و شرلوک

دازای و چویا

ویکتور و یوری

اش و ایجی

خیلی قانون زیباییهXD

 

+من شاید باورت نشه ولی اولین کامبکم دیزی بود

البته اگه دکتر به به که با اون یونی شدمو حساب نکنیمXD

و این اولین کامبکیه که به طور کامل یونیمTT

آقا من کامبک انیمه ای میخواستمم

ایششXDD

++تموم شدن 24 ساعت تیزر بعد انتشار ام ویه._.XD

به نظرت ارزششو داره بزارم لینک دانلودو اصن؟XDDD

ازین زاویه نگا نکرده بودم😐👌😂😂😂😂
من فک کردم قانون این ددی و بیبی منظورته😐😐😐😐😐💔😂😂😂😂

+ چرا من فک کردم چندین ساله که یونیورسی😐💔
عجببببببب😂😂😂😂😂
خوبه که🤧🤧🤧
من تم کانسپتشونو دوست😍😍

++ لینک دانلود تیزر رو؟؟
الان بزار شاید کسی خاست دان کنه😂😂
𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙

نه دیگه بیا دونگپیو رو بردار برا خودت :|

ببینم یه کاری میکنی به غلط کردن بیفتم بهت گفتم برا اینا بذار؟ XD

ولی جدا دونگپیو یه چیز دیگه س.. من تو اکس وانم که بود وحشتناااااااک دوسش داشتم.. اینقدر بیبی فیسه که آدم میخواد بچلونتش *-*

جدا واو~ دبیو نکرده فنسایت دارن؟ (حرف نزنین با من گاز میگیرم:/)

 

در ادامه حرف آیلین... کاردو کار ندارم من اینا رو هوبه های دابل اس میدونم XD

حله برش میدارم ●~●
استعدادشو دارم😂😂😂👌
واییییی مسلسلملسملسملمسمشللمشلمش خیلیییییییییییییییییییی بیبی فیسه لنتی😍😍😍😭
اره دارن :")
بهار است دیگر😂💙


عههه
کارد هوبه های دابل اس ان؟؟ (وقتی اطلاعاتت به طرز بینظیری بالاعه)
박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)

هههققققق اون که میگی یکی مونده به اخری اسمش دونگ پیو و عضو سابق اکس وان که دیسبند شده :) 

اون بایس منه از وقتی که فندومم اصلیم وان ایته 😐🔪🔪🔪🔪🔪

دونگپیو عرررررر
به من چ من زودتر گفتم ://
𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙

#ادامه ش

نه تنها بیبی فیسه بلکه حرف زدناش خیلی کیوت طوره.. لحنش به طور فاکی ای گوگوله.. آدم خود به خود سافت میشه *-*

اینو ببین XD عملا داره راه چنلو بزرگ رو با قدرت ادامه میده.. میدونی اینطوری ام که اینا هنوز دبیو نکردن اینطوری داره اسپویل میکنه بعدش میخواد چیکار کنه جدا؟

 

خوب دیگه زرامو زدم :/

دیدمممممممم ●~●
خیلییییی گوگولههه
چرا خنده هاش منو یاد سونوو انداخت؟؟
مستر اسپویلریه برای خودش😂😂😂😂😂😂💟


خاهرم این چه حرفیه :|||||
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

منم نگاه نکرده بودم تا اینکه توی بولت ژورنالم عکس شیپای انیمه ایمو گذاشتم._.XD

(گفتم بولت ژورنال، وقتی درستش کردم هنوز موریارتی رو ندیده بودم ولی به طرز عجیبی یه جای عکس خالی موند منم گفتم بمونه شاید یه انیمه خفن دیگه دیدم و واقعا دیدم..XD)

 

+یکی دو سالی میشه دیگه، اردیبهشت فیکس دو سالD:

شوهر مش رجبببD:::

آره تم سوییتیه منم دوستTT

++باوشدD:

دیسکم پر شده:/

از نصف فیکام زدم باز میگه پرهه

چیو خالی کنم جا باز شه من اجراهای پنتارو باید بزارممXD

نتیجه ی قشنگیه😂😂👌
(بولت ژورنال چیه اصن؟؟ چرا من انقدرررر اطلاعاتم پایینه😐💔)


+ عه
عا راسیا
داکتر به به تا الان
تم ورزشی و رومانتیکیه ●~●

++ فیک پی دی افه حجم چندانی نداره که😐💔
الهی😂😂فک کنم باید از انیمه هات بزنی😐☝️
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

انیمه هام تو فلشمه کلن

آخه نزدیک 300 تا فیک بود الان 50 تا شده._.XD

بیشتر اجراهارو پاکیدم

فنکمارو پاکیدم

در کمال تاسف مجبور شدم اسکرینایی که یه خروار میم میشد ازش در بیاری رم پاک کردمXD

 

این دفترچه خوشگلارو دیدی رنگی رنگیه تاریخ میزنن بالاش عکس اینا توشه؟ از اونا درستیدمD:

اوففففففف
من فیکامو نگه نمیدارم🤧🤧🤧
الان چند گیگ ازاد شد؟؟؟؟
اخخخ اون اسکرینا رو نگه میداشتی😐💔😂😂😂😂😂😂😂


عاهاااا
اونا
مگه اسمشون اسکرپ بوک نیست؟؟
ژووووون خیلی دوس دارمممممم ●~●
عکسشو بده🤧🤧
박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)

اکس وان رو میشناختیییی؟؟؟؟! 

داشتم میرفتم فنشون شم که فهمیدم دیسبند شدن :)
دو سه تا از اعضا هم همون موقع شناختم...
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

مجبور شدمXDDD

حالا اگه آزاد شد دوباره میگیرمXDDDDD

فوتو کانسپتارم پاک کردم با این امید ک هروقت خواستم تو وبم هست میبینمXD

ولی ادیتا انیمم و آهنگایی که ساختمو نگه داشتم:/

یک و نیم گیگ.-.

 

تهران نیستم فعلا سو نمتD:

عا اسمای مختلفی دارن._. ولی تو پینترست میزنم بولت ژورنال از اونا میارهXD

میم فیس سم کمیاب و در عین حال در دسترسیه😂😂😂
هیق فوتوکانسپت :"))
باز فلا یک و نیم گیگ خوبه


عاها
من خیلی خیلیییییییی ازونا دوس دارم🤧🤧💙
박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)

میدونستی اصلیترین فندومم وان ایته؟ :) 

هههققققققق بذار بهت بگم همشون و عضو چه گروهایی هستن :) 

سونگوو عضو ویکتونه Victon 

یوهان عضو wei شده 

مینهی و هیونگجون عضو کرویتی Cravity 

هانگیول و دوهیون عضو BAE173 

ووسوک از اولش عضو آپتنشن Up10tion عه که در حال حاضر سولو کار میکنه و سونبه های ام سی ان دی میشه :) 

جونهو عضو دریپین Drippin شده 

دونگ پیو هم داره با میره Mirae دبیو میکنه 

سونگیون و اونسانگ هم در حال حاضر سولوئن :) 

اخ یعنی چقد دلم براشون تنگ شده 

اوهوم گفته بودی :)

۱۱ نفر بودن؟؟؟
باز خدا رو شکر کارو کلا نذاشتن کنار و دارن ادامه میدن😍🤧

گفتی از اول عضو اپتنشن بوده
ینی عضو یه گروه بوده بعدا اومده دوباره دبیو کرده؟؟
تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

عه چه گروهیه؟

میره
Mirae
هنو دبیو نکردن ^^

قاذئنثئناقئناقغفهنبغننفغنغففغننغ

لیان ماینههههههههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

کایل هم همینطور😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

رو این دوتا چشم نداشته باشین پلیززززززززززززز😭😭

شوهرامن اصا😐😂😭

 

-چرا همه کراش اولشون دونگ پیو میشه؟😐😂

عه
کامنتا رو نگا کنی من زودتر گفتم از لیان خوشم اومده😐💔
کایل یکم شبیه اریک نیست بنظرت؟؟؟؟
وای به نظر من خیلی شبیهه ●~●
یا یایاااااا
پسرامو زن نمیدم😐🔪🔪🔪😂😂😂😂


- خیلی کیوت و بیبیه🤧🤧😭😭😭
تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

عه

چه جذابن

عر

 

شوکووووووو

مدرسه بودم هیق

دلم تنگ میشه برا اونجا

خیلی خاطره دارم تو اون مدرسه

خیلی جذاب و نازن😍😍😍😭


عخیییییی
الهی
وای عاره یجوری شده ک ادم دلش برا مدرسه تنگ میشه :((((
من از مدرسه متنفر بودم ولی دلم تنگ شده🤧🤧
박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)

اره 11 نفرن :) 

اره ووسوک از سال 2015 با اپتنشن در کمپانی TOP Media دبیر کرد و در سال 2019 با گروه پروژه‌ای برنامه Produce X 101 گروه X1 دبیو کرد :) 

ولی خب دیگه دیسبند شد،بخاطره دستکاری رای گیریا 

اگه دیسبند نمیشدن به جاهای بزرگ میرسیدن و محبوب میشدن که نشد 

اَندی Andy عضو شینهوا Shinhwa رو میشناسی؟ اگه میشناسیش خود موسس کمپانی TOP Media عه :) 

سونگوو عضو ویکتون،قبلا لیدر ویکتون بوده ولی بخاطره عضو شدن X1 لیدر بودنش رو از دست داد و لیدر گروه اکس وان همون سونگوو عه 

حالا گروه ویکتون،یه لیدر دیگه شد که یادم نمیاد اسمش چی بود 😐💔 

خیلی حیف شد :(((



ولی هنوز برام عجیبه که چطور وقتی تو یه گروه بودن اومدن دوباره دبیو کردن
ینی مثلا با اکس وان ک دبیو کردن تو اون مدت تو گروه قبلی خودشون نبودن؟؟
تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

ارهههههههههه خیلییییی

 

مامانم میگه ممکنه دیگه هیچ وقت همدیگه رو نبینین برو مدرسه

(نمیخواستم برم راستش)

من دوتا دوست صمیمی دارم

یکیشون که همونجایی میره که من میرم

ولی اون یکی میره یه جا دیگه 

منم متنفرم ولی خب کلی خاطره دارم تو این مدرسه

از پیش دبستانی که همیشه با یه نفر بودم

تا الان که دارم میرم

دلم تنگ میشه 

اخخخخ
راسیااا
تو دیگه این مدرستو نمیبینی :)
الهیییی
박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)

خب خیلی ساده 

اعضای ویکتون و آپتنشن در حال استراحت یا تمرین بودن 

ولی فکر کنم آپتنشن یه آهنگی داشتن که بدون ووسوکه

خب هر دوشون برگشتن 

مثل گروه واناوان هم همینطور

یکی از اعضای واناوان عضو NU'EST عه و نیو اِست بدون اون ادامه دادن که بعد دیسبندی واناوان به گروه قبلش برگشت 

عجیب نیست اتفاقا چون چند تا از گروه ها همینطورن :) 

سوال دیگه‌ای نداری؟ 😂

عه
پس چرا انقدر ب نظر من عجیب بود :/
هووومممممممم جالبه😶👌
박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)

عجیب نیست 😐

فکر کنم اولین باره اینطوری میبینی نه؟ 😐😂 

من از اولش میدونستم /: 😂😂😂😂😂😂😂 

وااایییی شوکو این کیبوردم خیلی ریده /: 

میخوام بنویسم گست ناین که کیبوردم 'گسترده ناین' نوشت😐💔

یا اسم فندوم گستی که نوشت 'کشتی هل' /: 

دویونگ که دیدی چطور نوشتم😐😂💔 

یعنی دارم دیوونه میشم 😐💔

کیبورد جدیدمه و خیلی لازمش داشتم ولی با تنظیماتش اصلا زیادی اشنا نیستم -_- 

اره اولین بارمه😐💔😂😂


واهایییییی دیدم وندا میگف اختراعی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ژعرررررررر
خیلی خوبه کیبردت😂😂😂
خب تصحیح خودکارشو خاموش کن
تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

اری برای همین دلم تنگ میشه

ولی خب مدرسه ای که میرم دبستان و دبیرستانش از یه چیزن(چی؟)

ینی مثل شعبه دیگه

 

البته شاید گاهی وقتا یه سر بزنم

بچه های کوچیکو ببینم://////

 

هعی یادمه نصف اوقات یکی از دبیرستان میومد اینجا به ما زل میزد:/

گرفتم منظورتو😂😂😂


هعی :)


اره اره اینجوری ما عم داشتیم😂😂😂😂😂💔
تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

اری دیگر:/

 

هعی تر://

 

بد چیزی بود:/

بعد نمیدونم منو چجوری میشناختن میگفتن باراننننننن سلامممم

نازی نازی

 

فکر کنم به خاطر خواهرمه:/

این خواهر گرامی تا منو کنار یکی از معلماش میدید میگفت خانممم این خواهر منه

ایح همشم این معلما میگن باران تو خواهر اونی

رو مخمهههههههههه

وای
فک کن یهو یکی بگه من تو رو میشناسممم😂😂😂😂😂


خوبه که😐💔
منم با خاهرم اینکارو میکردم اونم کیف میکرد😐💔😂😂😂

تینحخفغنخحتیقعغ6ه9جع5یق

دونگ پیو بود کراشت کهههههه

عه:/

کایل رو بردارین ولی لیان برا من باشه😭😐😂

البته کایل هم شوهر دومه(دوتا دوتا برمیدارم😐😂)

 

 

اریک؟

کایل؟

فک نکنم😐😂

 

خیلی وقته شوهر کردم که😭😐😂

 

یاد زمان افتادم کهتازه اسمای استیجشون مشخص شده بود..

به کایل میگفتم کیل به لیان میگفتم لین😐...

البته تا همین دو سه روز پیش میگفتم😐😂....

یعنی نمیشه سر یه گروه دوران جاهلیت نداشته باشیم؟😐😂



کپی نکن بیب :/ زشته :/ (اخخخ دلم برا این جمله تنگ شده بوووود :/)

 

باز همون ماجرای قبلی👆 😭😂

خب کراش زیاد دارم😐😂😂😂


عه
پس چرا بنظر من تو نگاه اول شبیه اومد😐💔


واییییییی منم سر همه ی گروها یه دوران جاهلیت داغوووووووووووون و فجییییییییع داشتم😐😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑



وای 😂😂😂😂😂😂
تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

یه جورایی همه ی بچه های هم پایه ی خواهر من با من یه کاری داشتن:/

منو میشناختن

 

نه نیست:/

جعررررر
لابد میومدن لپتو میکشیدن میگفتن گوگولی و این حرفا اره😂😂😂
نمیدونم...شاید‌میکاسا ¿¡ ‌‌‌‌‌‌‌

شوکو جان فکراتو کردی ؟/:

ب چ نتیجه ای رسیدی؟/:

گیر دادی به من😐💔😂
𝑻𝒆𝒏𝒔𝒉𝒊 𝒔𝒖𝒛𝒖𝒔𝒉𝒊 🍙✨

اوفففف

اوووععععففففففف
تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

نه اتفاقا

من خودم از یسری هاشون خیلیییی بدم میاد ینی

نمیدونم خودمم 

چرا بدت میاد؟؟
نمیدونم...شاید‌میکاسا ¿¡ ‌‌‌‌‌‌‌

هیشکیم نصب نکنه ت باید نصب کنی😐

عید مینصبم😐💔
تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

رو مخمن:/

از اونایی که مثل خواهرم باهام رفتار میکنن

یه جورایی

البته دو طرفه ست این حس:/

کرم میریزم منم

کرم ریختن از نشانه های ایمان است فرزندم😐👌
نمیدونم...شاید‌میکاسا ¿¡ ‌‌‌‌‌‌‌

حله/:😐😂💔

😂😂😂😂😂💔
┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

دونگپیو رفیق جین وو عه

من منتظرم سر پرموشناشون همو ببینن عررر

الکیییییییییییییی
فک کنن
دو تا بیبی بخان همو ببینن🤧🤧
┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

تف تف تو پرودیوس رفیق بودن

نینی ان شدید هردوشون عررر

اینو نشونت داده بودم؟ پاشو خون گریه کنیم

پرودیوس چیه؟؟
برنامه رقابتی بوده؟؟

نهههه نشون نداده بودی🤧
اشک تو چشام جمع شد عر😢😢😢😢😢😢😢😢
بگردممممممم
فقط اونجایی که بچم چجوری جلو اشکاشو میگیره😭😭😭
نمیدونم...شاید‌میکاسا ¿¡ ‌‌‌‌‌‌‌

😐😂

😐✊😂
┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

یس همون مسابقه ای که اکس وان بعدش دبیو کرد

اره برنامه استعداد یابی بود ، چهارتا از بروبچ گست توش شرکتیدن

جین وو تا مراحل اخر رفت...تو اخرین نظرسنجی نتونست به مرحله بعدی بره :( ولی خوب شد! جین وو اگ عضو اکس وان انتخ میشد بعد درد دیسبندی و فلان ... کلا نباید این بچه سختی ببینه دیه :(

اونجا ک گریه میکرد وقتی بود ک کلا از مسابقه حذف شد عرر :(

گل سرسبد همه بود تو این مسابقه XDXD

ینی یازده نفر اول همون اعضای اکس وان ان؟؟
عرررر
فک کن
اینهمه زحمت بکشن اینهمه به خودشون سختی بدن
تهش دیسبند شن :"((
الهییییی🤧
اره ملوم بود😂😂ازینا که همه میان میچلوننش😂😂😂💙
┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

10 نفری که بیشترین رای رو داشتن برا اکس وان انتخ شدن

یه نفر رتبه ش X بود . این X عه کسی بود که ربطی نداشت چقد رای گرفته...با توجه به تلاشای گذشته ش و رای های قبلیش انتخ میشد .

:(

جان ما اب دماغتو پاک کن :/ XD

ننه باباهم داشت تو مسابقه هه انقد شیرین بودن عررر جین وو واقعا به طرف میگف بابا...بعد اونی ک بهش میگف بابا با ننه جین وو مومنت داشت خیلی . قشنگ مثل خانواده بودننن #گرفتی چی شد؟XD

وااااووووو
اون رتبه X ملوم شد کی بود؟؟


چشم😐💔

واییییییییی
ارهههه گرفتم😂😂😂😂😂
اسم ننه باباش چی بود برم سرچ کنم😂😂😂😂♡
┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

اره همون اپتنشننن بعاقثعقنبتی جینهیونکم تو همون گروه بود

یعملمسلشمشمشعمعشملمشمششمعشمعشعمشعجش
ینی تو یه گروهن؟؟؟
شیپ کردنشون قطعی شد پس😐✋🏻
┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

شت اره از قبل پرودیوس مومنت داشتن

بعد از گروه اومدن بیرون رفتن پرودیوس

بعد از پرودیوس ووسوک رفت قاطی اکس وان

جینهیونک در تنهایی لیلا به سر برد

بعد اکس وان پکید

سولوییست شدن

XD چه داستان عنی

وای میشه از روش دراما درست کرد اصن😂😂
تنهایی لیلا😂😂😂😂😂😂😂😂😂
به پایان امد این دفتر حکایت همچنان باقیست😂....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Your Worries?࿐
No, THANXX༄
I'm Okay ツ
I'm Just Doing Me ༅
Don't Say You’re Doing This For Me༇
Leave Me Alone༘
I'm In My Own Rhythm༊
موضوع
منه جذاب