عرام برای انسیتی رو توی وب انسیتی میزنم

فوتوتیزرا رو توی وب ویژوال گالری میذارم

برای بقیه گروها هم همونجا عر میزنم

تحلیلا و اینا رو توی وب نئوسیتی میذارم

و حس میکنم به اینجا دارم بی توجهی میکنم

رسما برای همه مواردی که پایه ثابت وبم بودن وب جدا زدم و دارم اونجا فعالیت میکنم

و حس میکنم اینجا دیگه اون فعالیت مفید خودش رو نداره...

از یه طرف دلم میخواد اون وبا رو داشته باشم

از طرف دیگه دلم میخواد این وب هم فعالیت مفید خودش رو داشته باشه

و واقعا وقت گشتن برای موضوع جدید برای فعالیت اینجا ندارم

و دلم هم نمیخواد پستای تکراری هم توی این وب هم توی اون وبا بذارم

گاهی با خودم میگم مگه همین چیزی نبود که میخواستی؟

اینکه وبت خلوت باشه

و الان میبینم واقعا همچین چیزی رو نمیخوام

نمیدونم چیکار کنم

و حس به شدت بدی دارم...

 

و از اون طرف

حس میکنم دارم مورد ایگنور واقع میشم...

واقعا وقت کامنت جواب دادن ندارم و به تبع انتظارش رو ندارم

اما بازدیدا و لایکای همه وبایی که توشون فعالیت دارم پایینه و من یجوریم

هوف

احتمالا وبامو کم کنم