صرفا اینکه دارم لایت آن می رو میبینم و دلم خواست افکارم رو اینجا درمیون بذارم و آره همین

پست سراسررررررررر اسپویله

ینی همش اسپویله

مسئولیت خوندنشم با خودتونه بیشتر از این به من ربط نداره  هشدارمو دادم :"

حالا فردا پست رو درست حسابی میکنم فلا فقط میخوام انتشارو بزنم-

تا قسمت پنجم دیدم ولی کل داستان رو میدونم ^^


اون آقا معلمه>>>>>>>>
حس میکنم اگه دا اون یه کوچولو از حسای آینده خبر داشت هیچوقت اینجوری از شینوو جلو ته کیونگ حرف نمیزد و نمیگفت "تو میتونی از منم به شینوو نزدیکتر بشی"
بات پوینت زندگی همینجاست
آینده خبر نمیکنه


دا اون گفت شینوو از منم مهربونتره فقط باید بهش نزدیک بشی
دا اون و شینوو هر دو مهربونن 
ولی دا اون با همه مهربونه و شینوو فقط با کسایی که دوستشون داره
و من حرکت شینوو رو بیشتر میپسندم


نامگونگ از اون رفیقاییه که هممون تو زندگیمون بهش نیاز داریمTT


من اگه جای ته کیونگ بودم و میدونستم شینوو بعدا قراره به خاطر اینکه میخواستم بهش کمک کنم ولی تو راه خوردم زمین و اون دیلدو با پشتش برخورد کرده، ازم متنفر بشه، همون موقع اون دیلدوی کوفتی رو تا ته میکردم تو کونش-
آرهههه شوکو خانومممم همینجوری حرف میزنی که فیلترت میکنن بدبخت
اینجا بیانه ولی آزادی بیان نداریم خیر سرمون
تف-


سوهی شبیه این دوست دخترای افاده ای رفتار میکنه چرااا
بوی ایدکیلینه دا این ایز تی میاید
خب میاد که میاددد به تو چهههه


من واقعااااااااااااااااااااا ته کیونگ رو دوست دارمممم
ولیییی
شیپ شینوو و دا اون هم به نظرم خیلی جذابه-


بیمیرم برای دا اونننن
خب پدرسگا مشکلاتتون رو خودتون حل کنید
چیکار پسر من دارید
سگ دیوثا
سوجین دوستت نداره که ندارهههه به کونمممم
بچم رو دیوونه کردیدTT


"سلام، من حدود سه سال میشه که شین دا اون رو دوست دارم، لی سوهی هستم"
ودف بچ این چه طرز معرفی کردنه-
خب اگه دوستت داشت تا الان بت پا که هیچی یه جای دیگشم داده بود
ودف
واقعا وات ده فاک؟


رک بودن شینوو>>>>>>>>>>>>>>


وای این کلیشه که داره پشت سرش راه میره بعد یهو می ایسته با مخ میره تو کمرش نمسکشمینTT:")


عزیزممممممممممممممممممم ته کیونگ داره از روشی که معلمشون استفاده کرد کپی میکنه تا به شینوو نزدیک بشه ینسمسیشمکسیکم اوخودااا تقلبش کف دستش وای کیوتتتت


دروغ گفتنای شینوو<<<<<


جوری که نامگونگ با عشق به اون خوردنیه نگاه میکنه🤝من


سوهی داره میره رو مخم-
چرا انقدر آویزونه؟
رسما میخواد با نگاهش دخترا رو پاره کنه-


صداقت ته کیونگ چیزیه که آرزوشو دارمTT


ولی دا اون داره خیلی آسیب میبینه...
وای از لایت آن می خیلی خوشم اومده
مشکلاتی که نوجوونا باش دست و پنچه نرم میکنن (اون سالماش) رو خیلی خوب به تصویر کشیده
میدونین به نظرم ترکیب یوفوریا و لایت آن می خیلی خوبه
این دو تا سریال کاملا متضاد همن (از همه لحاظ) و این عالیه
فقط یه وجه شباهت دارن و اونم محوریت اصلیشونه
"مشکلات نوجوونا و دبیرستانیا"
و به نظرم واقعا ترکیبشون خیلی خوبه...


اییییییییییییییییییین چند دقیقههه واقعاااااااا محشر بودددد
حمایتای شینوو و ته کیونگ از همدیگه واهاییییسیسشنیسنمیسشنمیسشمکنسمکنش
پسراممممممممممممممسشنتنیتنسنیسشمتیسمنیشس
ینی اون قلدرا دارن شینوو رو به خاطر گی بودنش بولی میکنن؟؟؟
پدرسگای بیشرف..................
استخون دستت پودر بشه الهی


ازم خوشم نمیاد و ازت متنفرمای شینوو = دوستت دارم و عاشقتمای بقیه


بعد از اینکه فهمیدم نامگونگ تمام مدت اینجا بوده و داشته نگاه میکرده خواستم حرف چند خط بالاتر رو پس بگیرم ولی هنوزم به نظرم نامگونگ دوستیه که بهش احتیاج دارم حتی اگه توی این مورد معرفت نداشته باشه ولی بعدش که دیدم اون بوده که به پلیس زنگ زده واقعا بیشتر از قبل ازش خوشم اومد :")
خداااا یه رفیق اینجوری به من بدههه


واییی تشکرش نسنمشیمک مرتیکه خجالتی کیوتتت
وایییییییییییییییییییی ریکشناش جلوی ته کیونگ خیلییییییییی صضننمنمضثمکضصنمکصث عههههههههههههه
ذهن سوهی : همه میخوان دا اون رو از من بگیرن پس من باید بزنم جرشون بدم
حرکت دا اون یننمشیسمیمکنسششنمیسکسش پاشیدن اکلیل*
به همین برکت قسم اگه هردفعه ننه بابام به جای توپیدن بهم و دعوام کردن و این حرفا اینجوری با زخمام برخورد میکنن حاضرم قسم بخورم نمیذاشتم هیچ زخمی روی بدنم به وجود بیاد نمیسمنشکمیشننسیمشنیسکشیسم کیوتیااااا
وای-
وای شینوو هم براش چسب زخم اورده بود
وای بچم :(
مسشمیکنسیش بیمیرمم
تلاشای صادقانه نامگونگ برای خوب کردن حال بقیه :")
شینوو یه ته چهره ای از جویون نداره؟؟
همه : سخت درس خوندن
نامگونگ 24/7 : گیم زدن
شخصیت شینوو مثه چانیول توی فیکای مدرسه ای چانبکه😂
یکی هست که روش حساسه و وقتی به بکهیون/ته کیونگ داستان نزدیک میشه سنسوراش فعال میشه😂
نگید که نامگونگ از سوهی خوشش میاد.................
عمیقا حس میکنم شینوو ترکیبی از جویون و هاکنیون و جیکوبه
همین الان حس کردم به یدونه دا اون هم توی زندگیم احتیاج دارم...............
تولوخدا بیا به منم درس بدهههههههههه
چرا دو سه دیقه آخر هر قسمت انقدرررررررررررر فاکیهههههههههشمستنمتنسی
وای
وای جدا صحنه هات و خفنی بوددد

رفتارای شینوو بعد از اون حرف ته کیونگ خیلی جردار شده😂😂

داوون وقتی یکم غذا روی لب سوهی مونده : گرفتن دست خودش و پاک کردن لب سوهی با دست خود سوهی

داوون وقتی یکم کیک روی لب ته کیونگ مونده : پاک کردن لب ته کیونگ با انگشتای خودش و لبخند ملیح زدن بهش

همچنان سوهی : داوون با همه مهربونه یونو؟ تو براش یکی مثل بقیه ای و تنها کسی که براش خاصه منم

بالا اومدن انگشت مبارک*

حاضرم شرط ببندم با اینکه داوون میگه نقاشیش در حد معمولیه ولی درواقع خیلی حرفه ایه

داوون لازم داره یکم خودش رو بیشتر دوست داشته باشه-

آقای سئو : باید اینجا رو تمیز کنید

نامگونگ : شت من حالم خوب نیست باید برم

آقای سئو : ببخشید که اینطوری شد به جاش شام گوشت مهمونتون میکنم

نامگونگ : *بالا زدن آستین ها* عه از اول میگفتی خب *اولین نفر وارد شدن به اتاق و شروع تمیزکاری*

خیلیییییییی موده این بشرر😂

جیزی که شینوو میخواد بگه : بذار کمکت کنم؛ نمیخوام آسیب ببینی

چیزی که واقعا میگه : بدش من بابا نمیتونی درست انجام بدی خیر سرت

عههه این کلیشه هه که میوفته تو بغلش

معذرت خواهی شینوو ثنشیمنکسمسشیمکیسشنمکTT

بچم داره قلبش تند تند میزنه مکسشنمینکش :">

خنده های شینوو خیلی نازه ها

بیشتر با چشماش میخنده :")

ولی احساسات ته کیونگ نباید به داوون تغییر میکردم-

نامگونگ میخواد به زور پیتزا رو بهش بقبولونه😂

مثلا قراره سوپرایزش کنن؟😂

مرتیکه های ضایع😂

واییی سوییشرتش خیلی کیوته شمکمکیسک

عه این کلیشه دوبار تکرار شد-

ولی داوون خیلی جنتلمنه

مستر نو

اگه میخوای ته کیونگ انقدر به داوون نچسبه و یکم با تو حال کنه، محض رضشای خدا، یکم.. فقط یکم توجهش رو جلب کن

اینکه یه گوشه بشینی حرص بخوری هیچ فایده ای نداره بچ

و اینکه تو هنوز هیچی بهش نگفتی و اون هیچ مسئولیتی در قبال احساسات تو نداره اوکی؟

برگام-

چه حرف گوش کن-

حرفمو گوش داددد-

رفت توجهشو جلب کرد-

وای پشماممممممممم

بند کفششو بست

خب جلب توجهه دیگه

وای---

برم مشاور ازدواج بشم اصن-

من🤝شینوو

🤝 : انجام دادن یه کار مسخره و دلیلای منطقی آوردن براش

جوری که نامگوگ به نظرات شینوو اهمین میده تحسین برانگیزه😂

ته کیونگ عنتر چجوری تونستی درخواست بچم شینوو رو رد کنی صمنسشمننکمشیسTT

بچچچTTTTTTTTTTTT

ولی داوون خیلی مظلومه :(