tO dO list

راستش از وقتی دیدم دارین توی چالش های آخرسالی شرکت میکنید

یه حس یجوری ای بهم دست داده

خیلی خیلی دلم میخواست منم شرکت کنم

هم چالش 10 لبخند 1400

هم چالش اسما

ولی جدا امسال سالی نبود که بخوام توی خاصرم نگهش دارم یا راجع بهش حرف بزنم

بهم حس خوبی نمیده-

سو بیخیالش میشم و شرکت نمیکنم:>

بات میخوام یه tO dO (هیچ دلیل خاصی نداره که اینطوری مینویسم صرفا حس میکنم باحال تره جاس دیس :"/) لیست داشته باشم

من آدم خیلی بداهه پردازیم و از برنامه ریزی متنفرم

و الانم تصمیم ندارم برنامه ریزی کنم

اما دلم میخواد یه چنتا هدف هرچند کوچولو هم شده داشته باشم

این بی هدفی و بی انگیزگی خیلی زیاد، بیشتر از هر وقت دیگه ای داره اذیتم میکنه...

سو آره

یکمم میخوام با خود آیندم حرف بزنم که اشتباه های خرکی امسالم رو تکرار نکنه

 

1. درس بخون

ببین عزیزدلم

آره من که خودت باشم میدونم درس خوندن چقدر طاقت فرسا و رومخ و عنتر طورانس

ولی تو تونستی میانگین درس خوندن رو از نیم تا یک ساعت برسونی به سه تا چهار ساعت (بیا تقریبا قضیه رو در نظر نگیریم که امیدت جر نخوره)

این فوق العادست

هرکی گفت خیلی هم کمه طبق معمول توی دلت بگو به کونم من حدود 400 درصد پیشرفت داشتم :>

و آره

تو الان دیگه کونکوری ای و امتحان فاکینگ کونکور از رگ گردن بهت نزدیکتره و آره میدونم به کونته و بایدی برای خوندن وجود نداره

ولی تو میخوای آخر کار از راضی باشی و یه کاری بکنی که دوستش داری

آره الان از همه چی بدت میاد ولی قرار نیست اینطوری بمونه که

آینده ترسناکه ولی به هر حال

نذار پشیمونیش برات بمونه

برای اینکه روی پای خودت وایسی و استقلال کامل داشته باشی

این لازمه

و بازم میگم

نباید بذاری پشیمونیش بمونه

به هیچی اهمیت نده و فقط جوری بخون که لذت ببری و البته فایده هم برات داشته باشه

 

2. بهتر شو

این افسردگی لعنتی زیادی رومخه

بهتر شو

هرچند کم

ولی بهتر شو

به خاطر جفتمون...

 

3. نقاشی بکش

بیا یه قولی بهم بده

از هر چند باری که حالت بد شد

حداقل یه بارش رو به جای اینکه تو بیان و تلگرام و اینستا و پینترست و توییتر ول بچرخی

و هیچ تغییری توی حالت ایجاد نشه جز اینکه بی حس تر از قبل بشی

بیا و هنزفری بذار توی گوشت

یه آهنگ آروم ولی نسبتا شاد پلی کن

بذارش روی شافل

و نقاشی بکش

خودت میدونی چقدر حالت بهتر میشه

یکم روی نقاشیات اعتماد به نفس بیشتری داشته باش و پستشون کن

 

4. تنبلیت رو بذار کنار

خودت گرفتی منظورم رو :/

تو از 24 ساعت روز تقریبا 22 ساعتش رو توی تختی :/

اینو دیگه مامان و بابا بهت نمیگن که بخوای گارد بگیری :/

اونا بهت بگن سنگینه آره

ولی من خودت توام :/

جدا نگرانم زخم بستر بگیری :/

اینکه یکم کار کنی به خداا به هیچچچچ جایی برنمیخوره :/

 

5. بیشتر افکارت رو توی ذهنت نگه دار

به جرئت میتونم بگم

تنها ویژگی ای که از افسردگیم برام خوب بود

این بود که افکارم رو نمیگفتم و این خیلی خوب بود

من افکار عمیق ذهنم رو هیچوقت نمیگم

ولی این بار

خیلی از حرفام توی ذهنم بود و واقعا راحتتر بودم

توی ذهنت آزادی بیان داری و کسی نمیتونه بهت بگه اینو نگو و اینو بگو

آره خلاصه این ویژگی رو حفظ کن

 

6. کمتر ادیت بزن

بیا صادق باشیم

تو موظف نیستی هرموقع ام وی جدیدی اومد استرس اینو داشته باشی که براش ادیت بزنی

مثل قبل شو

عشقی ادیت بزن

 

7. کمتر غر بزن

حرفی ندارم خودت میدونی :/

 

8. بازی کامپیوتری نصب کن

لازم داری یکم تفریح داشته باشی...

 

9. فیک ترجمه ای رو کامل کن

خب زودتر کاملش کن دیگه براش ذوق دارمTT

 

10. به پوستت بیشتر اهمیت بده

میدونی اینکه همه میگن چقدر زشته پوستت اینجوریه و خوشگل نیست و باید پوست صاف و نرمی داشته باشی و این حرفا کاملا به تخممه

ولی من مشکلم اینه که میسوزههههه

اینکه هر از گاهییی یه کرمی به پوستت بزنی به هیچچچ جایی برنمیخورهه

ولی وقتی نمیزنی با دو درجه تغییر دمای هوا پوستت رسما ترک میخوره و این لعنتی میسوزهه :"

خب یکم چیز باش دیگه اح :/

اون کوفتیا رو هم درست کن آدم باش خرابش نکن خودت میگیری چی میگم :/

 

11. پیاده روی برو

مثلا هفته ای یبار

باشه؟

 

12.کتاب بخون

دلت برای اون ریحانه ای که به طور میانگین  هفته ای 700 تا 1000 صفحه کتاب میخوند تنگ نشده؟

نه نه منظورم این نیست که دوباره دقیقا اونجوری بشی

خودتم میدونی وقتش رو نداری

ولی گاهی یه چیزی بخون...

 

13. فیک

ببین همین برنامه ای که برای فیک خوندن داری عالیه

همین رو برو جلو

 

14. بیان

واسه این مورد :/

رفتارت واسه اینیکی رومخترینشونههههه:/

آخه اگه پستی میذاشتی یا با یکی حرف میزدی مشکلی نبود

من دردم اینه فقططط میای ول میچرخی :/

هیچ غلطی هم نمیکنی فقط خیره میشی به پنل :/

نکن اینکارو عنتر :/

اح :/

یا تایم بیان اومدنت رو کم کن یا مفیدش کن :/

 

15. فیلم/سریال/انیمه ببین

یواشکی نه..

به مامان و بابا بگو

بگو میخوای بین کارات فیلم ببینی

اگه آدم وارانه به درسات برسی میدونی که با هیچی مشکلی ندارن

میدونم هرموقع با صداقت رفتی جلو خیلی بدتر ضربه خوردی...

ولی بیا این یه بار رو هم امتحان کن:)

واقعا لازم داری تفریح داشته باشی تا بتونی یه انگیزه یا انرژی ای داشته باشی

 

16. خوابتو تنظیم کن

جمعه ها تا لنگ ظهر بخواب به هیشکی هم ربطی نداره

ولی برای خوابت یه برنامه داشته باش

نه از 12 ساعت خوابیدن خیری دیدی نه از 4 ساعت

12 بخواب و 7 و نیم تا 8 و نیم پاشو

هر اتفاقی هم که افتاد صبح زود پاشو

اصن درس نخون

بشین یه کار بی فایده بکن (ولی نه برای مدت زیاد)

فقط پاشو تا حسش بیاد

 

17. یه کوچولو... از تختت فاصله بگیر

هیچوقت فراموش نکن

some times..

it's better

to let someone

go...

حتییی اگه اون یه نفر عشقت باشه

حتییییییی اگه وفادارترین بهت باشه

حتییی اگه تا اعماق وجودت دوستت داشته باشی

حتی اگه...

تختت باشهTT

لازمه ولش کنیTT

وای فکر کنم این مورد بعد از درس خوندن سخت ترینشونه :"

 

18. فندوم جدید نهایتا 6 تا اضافه کن

دو ماهی یدونه خوبه دیگه :/

من همینجوریش سر اینکه تو مثه قبل به دبویز و واناس توجه نمیکنی و از وقتی فن انهایپن و سی آی ایکس شدی بهشون توجه بیشتری نمیکنی مدام عذاب وجدان دارم :/

 

19. واسه تولدت یه کاری بکن

مثه گشادا نشین یه گوشه بگو من هیچی نمیخوام :/

خب یه کوفتی بخواه :/

امسال یه غلطی بکن :/

شهربازی گزینه خوبیه ها :/

آره روش فکر کن خلاصه :/

زبق معمول نگو برام مهم نیست

یه کوفتی برات مهم باشه خبببب

 

20. گشاد نباش

اگه دقت کنی اکثر موارد بالا منشا و اشارشون به گشاد نبودنه

تو خیلییییی تنبلی

ینی درواقع من خیلیییییییییی تنبلم

ولی چه فرق کوفتی ای داره وقتی من و تو یکی ایم :/

هرچی :/

یکم کمش کن :"

 

21. دوست پیدا کن

این مورد چنتا شرط داره عزیزم

یک) اگه حال داشتی

دو) اگه حوصله داشتی

سه) اگه دلت خواست

چهار) اگه حس کردی موقعیتشه و لازمه

درکل سخت نگیر این مورد رو

ولی من دلم یه رفیق صمیمی میخوادTT

از اون رفاقتای پاک...

از اوناییه که استایلمه...

ولی جدا چرا دوستیای واقعیم حساش مجازیه و دوستیای مجازیم حساش واقعیه؟؟

 

22. وبت رو مرتب کن و پست بذار

جدی جدی یه فکری به حال وب بکن خیلی شلوغه

پست مفید هم بذار :"

 

و در آخر

23. به موارد بالا عمل کن:)

میدونم موقع نوشتن هرکدوم از موارد بالا مغزت یه "باز این گوه خورد" گنده رو فریاد میزد...

ولی بیا یکم تغییر کن

به این تغییر احتیاج داری

نمیخوام بگم بزرگ شو چون میدونم چقدر از این لفظ مسترسی و همین الان هم تپش قلبت رفته بالا

ولی گاهی به بزرگ شدن فکر کن...

میدونم وقتی بهش فکر میکنی سرت درد میگیره، تپش قلبت بالا میره، نفست بند میاد و فشارت میوفته و کلا پنیک میکنی....

ولی

کوتاه کوتاه؟

باشه؟

بیا با اینکه احتمالا قرار نیست قبل 18 سالگی بمیری و راحت شی کنار بیا

واقعیتا رو نمیخوام بگم چون میبینم حالت داره بد میشه

ولی

یه احتمالی هست که میگه ممکنه تو قبل 18 سالگی بمیری

و این خیلییی خوبه

جدا راحت میشیم

ولی خب یه احتمال دیگه هم هست که میگه حالا حالا ها زنده ای

خب.. بیا از این هدیه اجباریِ زندگی... استفاده کنیم هوم؟

شاید به یه دردی خورد...

ازش لذت ببر

شعارت رو که یادت نرفته؟

Relish & Enjoy It! as long as it doesn't hurt you and the others

خب؟

من بهت ایمان دارم

دوباره میتونی بهتر شی و لبخند بزنی بدون اینکه بعدش حس بدی توی سرت بپیچه

موفق باشی:)

 

 

 

+ میدونید

تا حالا

توی عمرم

انقدر با یکی مهربون نبودم که توی این پست با خودم مهربون بودم...

جدی میگم

اولین بار بود انقدررر با یکی با ملایمت حرف میزدم...

وای خوشحالم اولین بارم با خودم بودTT

واقعا تصمیم نداشتن 23 تا موردبشه :"

کاملا بی قصد و غَرَض بود...

و اینکه

امیدوارم چه الان که آخر ساله

چه سال جدید

اوضاعتون یجوری بگذره که خودتون کیف کنید :")

حالا همگی تکون بدههه