ولی بیاید قبول کنیم

تیزر 27 ثانیه ای MANIAC اومد تا هممون رو تبدیل به MANIC کنه✨

 

تازه پارت هیونلیکس پشت سر هم داریممممممممTTTTTTTTTTTTT

 

ولی من هردفعه اسم تایتل ترک رو میخوندم ترک دویونگ و هچان تو سرم پخش میشد الان با این حجم از تناقض چه غلطی بکنممممممم

 

اینکه اصلا برای این آلبوم پست نذاشتم و عر نزدم، باعث شده حس کنم براش کم گذاشتم ولی باور کنید این کامبک رو هیچ جوره نمیتونممممم

 

خدای من چجوری اینهمه شاهکار جمع شدهههه؟؟

 

ولی وکال فلیکس جدنی پیشرفت خیلی فاکینگی کردهههه

 

فقط منم که مینهو رو توی تیزر ام وی شبیه هیون دیدم و داشتم دنبال هیون میگشتم؟:"

 

ولی خوشحالم هیون کله قرمزی رو تونستیم بگیریممممممسشمیگککمیسمگ

از وقتی فوتوتیزرا اومدن همش استرس اینو داشتم که نکنه جوپ خربازی دربیاره بهمون هیون موقرمزی نداره که خوشبختانه از بیخ گوشمون رد شد-

 

میشه لطفا اون مش آپ رو هم توی آلبوم بهمون بدن🥺

بهش احتیاج دارممم🥺

 

بهم افتخار کنید تونستم جلوی خودم رو بگیرم و آنویل ترکا رو نبینم^^

 

فقط وقتی رفتم توییتر یهو یکیشون پلی شد و به خودم اومدم دیدم نصف ویدیو رفته و من هنوز توی بهتم :"

سریع زدم از صفحه بیرونTT

ولی ناموسا چه وضعشه :/

قبلا نصف ترک رو اسپویل میکردن برامون الان فقط اینسترومنتال میکنن تو پاچمون دو خط لیریک هم میریزن وسطش که جای اعتراض نباشه :/

ودفففف :/

 

منیاک

شیمکسشنممس باچه گوچوروم

شمس منیاکککک

سشیننمسیمنسیشنمنیس

مینهوی کله بنفشی میخوامممممممممم

 

میخوام قالبم رو اسکیزی کنم ولی از یه طرفی میخوام انسیتی ایش کنم :"

اسکیزی میکنم بای-

 

 




 

 

اوکی الان فقط 15 ثانیه از شروع ام وی گذشته و من نمیفهمم اینجا چخبره

این چه ریتمیههههههههههههههههههههههههههههههههههههه؟

 

چرا ریتمش اولش حالت جنگ آور طوری داشت

بعد سر پارت چان یهو فاز گت کول برداشت؟...

 

واییییی مچ کات هیون>>>>>>>>>>>>>>>>

اصن ادیتورای چوپ>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 

چرا ریتمش با تیزر ام وی فرق دارههههههههههههههههههههههههههه

البته من تیزر دومیه رو ندیدم...

ولی بازمممممم

وای چرا انقدررر متفاوتهههه

 

وایییی مچ کات جونگین نتسیشتمنتمنیسشتمنسیمش

 

هان جیسونگ..............

این چه وضعشه جناببببب؟؟؟؟؟

وای من جدا رپ کردنای جیسونگ رو نمیتونم گاد

 

عه ریتم عوض شدهههه

وای چانگبین اومدددد

یاااا خود خداا

 

وای هایلایتای چانگبین ینسمنشسمیمنستTT-TT

تاکسیک و وارنینگ گفتناشششششششششششششششتنبینسنمیسبت

 

وای

وای

وایییی

اون پارتی که تو تیزر بودددد

 

این تغییر ریتما متفاوت ترین تغییر ریتماییه که دیدم.....

یکی از حجیم ترین تغییر ریتما و البته نسبت به حجم تغییر نامحسوس ترینشونه...........

وای خدا

 

سونگمین چی میگههههههههههه

خدایییی بزرگگگگگگگگ

پروردگارا اون نگاهش وای

 

فلیکس.............

بیخیال این مرتیکه میشم فعلا

 

صداش جونگین چقدرررررررررر پیشرفت کرده و بهتر شدهTT~TT

بچه نونمممممTTTT

 

از لینو بدم میاد

خیلی بدم میاد

به چه حقی این رنگ مو به تهیون و لینو انقدر میاد؟:"

 

این افکت صدایی که روی صدای چانگبین گذاشتن خیلی خفنهTT

البته مشخصا این رپ چانگبینه که خفنش کردهTT

 

موهای بسته شده فلیکس رو نخواهم توانست

وای لیکس هم گفت تاکسیک و وارنینگTT

 

پشماممممممممممممممممم بازم کورسسسسسسس

وای خدا ایندفه هیون؟؟؟

گاد من یه میکس با این تیکه هیونلیکسش میزنمممممممممممممممم

 

مستر مینهو چه میکنههههههههههه

استیج رو به آتیش میکشههههههههه

و البته قلب استیا رو

 

کی به چان اجازه داده حتی وقتی سنتر نیست توجه همه رو جلب کنه؟

چرا حتی وقتی نمیخونه و فقط اون عقب داره برای خودش میرقصه نمیتونم نگاهش نکنم؟

مرتیکه...

 

من کله قرمزه هیون و کله سیلور لیکس و کله بنفش مینهو و کله آبی چان و کله مشکی-سبز چانگبین رو بیشتر از هرچیزی میدوستم ولم کنید برم بمیرم اح

 

مینهوی سنتر زیادی زیباست~

وای اون آخرش زل زد تو چشمامون TT

 

تموم شد:(

نمیخوامممممممممTT

وای برگام 20 دیقه طول کشید دیدنش-