فقط منم که وقتی که دارم یچیزی رو ترجمه میکنم و آهنگ گوش میدم و سر کلاسم و شطرنج داره برام مرور میشه و با مامانم حرف میزنم حوصلم سر میره

ولی وقتی یه جا میشینم و هیچ کاری نمیکنم حوصلم سر نمیره؟...

 

+ به یه پلی لیست جدید احتیاج دارم ولی حوصله ساختش رو ندارم-

++ میخوام ویدیو جدیده رو اینجا هم پست کنم ولی حس اون رو هم ندارم

+++ ولی جدا و واقعا خیلی کاربردیه-

اگه خواستید فعلا برید از تو پینترست ببینید تا اینجا هم آپش کنم *-*

++++ معلم حسابانمون پیج چنتا از بچه هامون رو پیدا کرده که ویدیوهاش رو پخش کردن و خیلی عصبانی بود (ظاهرا اول سال گفته بود من روی این مسئله حساسم این کار رو نکنید) و خب واقعا هم حق داشت عصبانی بشه ولی دیگه داره بیش از حد بچ بازی درمیاره-

خب اگه گوه خوری کردن تو که دست به تلفنت برای زنگ زدن به مدیریت خوبه، زنگ بزن بگو بیچارش کنن چرا خودت کل بچه های کلاس رو بیچاره میکنی بچ :"

 


 

گایز من میخوام برای بوی گروپ بعدی اس ام وب بزنم

ولی جدا تنهایی نمیتونم میخوام ببینم کسی هست بتونه کمکم کنه؟

فعلا که خبری نیست کار زیادی نیست مسلما اما خب میخوام یه نفر باشه که دلم بهش گرم باشه چون همین الانش فنسایتای دیگه هم دارم