جملاتی از NCT که به درون روحتون نفوذ میکنه

 

 


بیشتر از اونی که میتونید بجویید

گاز نزنید

-مون ته ایل

 

 


شما نمیتونید همیشه قوی باشید

ولی میتونید همیشه شجاع باشید

-جانی ساه

 

 


روز راحتی داشته باشید

برای خوشحال بودن سخت تلاش نکنید

فقط بذارید خودش پیش بره و عالی بودنش رو حس کنید

-لی تیونگ

 

 


فکر میکنم آخر روز

تنها کسی که کنارمون میمونه خودمونیم

پس

باید خودمون رو بهتر بشناسیم

و به خودمون باور داشته باشیم

-ناکاموتو یوتا

 

 


من همیشه برای همه کسایی که کنارم بودن ارزش قائل شدم

چون نمیخوام بعد از اینکه از دستشون دادم پشیمون بشم

-چیئن کون

 

 


شما نقش اصلی زندگی خودتون هستید

-کیم دویونگ

 

 


خودت باش

خاص باش

دیوونه باش

تو زیبایی

-تن لی

 

 


اون چیه که توی زندگی به راحتی به دست میاد؟

هیچی بدون تلاش انجام نمیشه

پس کار به شما نیاز داره

-جانگ جهیون

 

 


 

من فکر میکنم هرکسی قدرت مخصوص به خودش رو داره و به مدل متفاوتی میدرخشه

همه ی آدم ها خاص ـن

-دونگ سیچنگ

 

 


 

من هرموقع که زمان سختی رو میگذرونم، به این فکر میکنم که از اول برای چی این کار رو شروع کردم و تا اینجای کار تحمل کردم

-کیم جونگوو

 

 


درواقع زندگی خیلی ساده ـست

لازم نیست خیلی پیچیده ـش کنید

-وانگ لوکاس

 

 


همیشه آسون نیست، ولی این زندگیه

قوی باش چون روزای بهتری در پیشه 

-مارک لی

 

 


رضایت ممکنه به چیزهای بدی منجر بشه

در حالی که فروتنی ممکنه چیزهای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره

-شیائو دِجون

 

 


دونستن اینکه کدوم بخش از وجودت نقطه ضعفته، یه نقطه قوت برای توـه

-وانگ هندری 

 

 


خیلی از وقتایی که ما خوشحال نیستیم

به خاطر اینه که خودمون رو با بقیه مقایسه میکنیم

روی اینکه ورژن بهتری از خودمون باشیم کار کنیم و اونوقته که به خوشبختی نزدیکتر میشیم

-هوانگ رنجون

 

 


رویاپردازی های بلند و بی نقص

باعث شد به جای اینکه از کارم راضی باشم

این رو به خودم بگم

"نه این کافی نیست"

-لی جنو

 

 


قبل از اینکه حرف بزنید فکر کنید

قبل از اینکه فکر کنید حرف نزنید

-لی هچان

 

 


قدر خودتون رو بدونید و خودتون رو به خوبی حفظ کنید

تا بتونید عشق بیشتری به اطرافیانتون بدید

برای همینه که خودتون در اولویت هستید

-نا جمین

 

 

 


هیچ رویایی نیست که نتونید بهش برسید

هر رویایی میتونه به حقیقت بپیونده

پس لطفا فکر نکنید که نمیتونید بهش برسید

همه چیز رو امتحان کنید

-لیو یانگ یانگ

 

 


به مرحله بعدی از قدرت ذهنی بالاتر برید

-اوساکی شوتارو

 

 


قانون یه نفر دیگه

انگار قراره بدون هیچ سوالی فقط اطاعت کنیم

-جونگ سونگچان

 

 


به خودتون زیاد سخت نگیرید

چون واقعا مشکلی نداره بعضی اوقات اشتباه کنید

-ژونگ چنلو 

 

 


فقط وقتی که خوشحالید لبخند نزنید

لبخند بزنید تا خوشحال باشید

-پارک جیسونگ