روز هشتم

آهنگی که کل متن و لیریکش رو بلدی

خاب

به نام خدا

مسلما آهنگای انگلیسی رو راحت میتونم حفظ کنم

و آهنگایی که اینجا نام بردم آهنگای کیپاپیه ک ورژن انگلیسی داره و صادقانه حوصله ندارم آهنگای غیر کیپاپی ک بلدم رو بزارم😂(البته آهنگایی هم هستن که کره ایش رو تا حدودی بلد باشم اما هیچ اهنگ کره ای ای نیست که کامل بلد باشم)

تا اینجا اینا رو بلدم😶👇

SuperM ~ 100

NCT 127 ~ Highway To Heaven

WayV ~ Love Talk

Stray Kids ~ Slump

وای اولاش ک اینو حفظ کرده بودم پارت چانگبین رو همش میخوندم (گاهی سرعتشم بالاتر میبردم😶) بعد مامانم از تو آشپزخونه داد میزد چته تو هی پشت سر هم داری غر غر میکنی😂😂

کلا فک میکرد یا من دارم فوش میدم یا غر میزنم یا با بچه دعوا میکنم یا دیوونه شدم دارم با خودم حرف میزنم😂😂

TXT ~ Cat & Cog

SuperM ~ With You

SuperM ~ One

SuperM ~ Jopping

NCT 127 ~ Regular

SuperM ~ Better Days

SuperM ~ Big Chance

BTS ~ Mic Drop

میدونم انگلیسی نیست اما خب اکثرش که هست

BTS ~ Dynamite

بعضیاشونو تا حدودی بلدم

و خب خیلی آهنگای دیگه هم هست که دارم یاد میگیرم

اونارم بزارم؟؟

 

 

پ.ن : اعتراف : خیلی از این آهنگا فیوریتای منن و واقعا دوسشون دارم