NMIXX

خب همونطور که میدونید گرل بند جدی جی وای پی همین 4 روز پیش دبیو کرده

راستش من روز دبیوشون ام وی رو دیدم و اصلااا خوشم نیومد

حتی تا آخر نگاه نکردم چون یطوری بود به نظرم

هرچقدرم میگفتن آقا سبکشون اینه که پاپ رو میکس کنن و این حرفا راستش تو کتم نمیرفت :"

ولی خب فراموشش کردم اما فرداش اون "واچ ایت بلا بلا بلا واچ ایت هو نا هو نایس" گفتنای کیوجین تو مخم بالا پایین میرفت

هیچی دیگه بعدش رفتم دوباره ام وی رو دیدم بازم زیاد خوشم نیومد

اما روز سوم دیگه زیادی خوشم اومد

میدونید با اینکه دارن هیت زیادی برای سبکشون و خیلی چیزای دیگه میگیرن

ولی یه چیزی رو اگه دقت کرده باشید برای متفاوت بودن سبکشون هیت زیادی نمیگیرن

چون پارسال اسپا و انسیتی این سبک رو امتحان کردن و الان کیپاپرا یجورایی با این سبک آشنا شدن

دیگه خودتون میدونید اون پارت ناویز نکست لول چقدر هیت گرفت و کل ترک استیکر چقدرررررررررررر ریسکی بود و چقدر تک تک آکورداش هیت گرفت

اما واقعا فکر نمیکنم بشه اسم کار جی وای پی رو کپی گذاشت (حرفی راجب کانسپت تئوریشون و شبیه بودنش به ایتیز و بقیه ندارم دارم راجع به سبک موزیکشون صحبت میکنم) چون من خودم وقتی یه ایده خفن برای پست گذاشتن به ذهنم میزنه تا پستم رو کامل کنم و منتشرش کنم یه مقدار نگرانم که نکنه این ایده به ذهن کس دیگه ای هم بزنه و اون زودتر از من پستش کنه

اینم یجورایی همونه

اس ام زودتر این ایده به ذهنش زده و ازش پرده برداری کرده (کاری به این ندارم که همیشه اس ام میزنه یه سبک متفاوت و ریسکی رو امتحان میکنه و کلی هیت میگیره بعد همه میان تعریف میکنن :"/)

جی وای پی هم یچیز شبیهش رو آورده

این کجاش مشکل داره؟

ولی خدایی قبول دارم جوپ باید حواسش رو خیلی بیشتر بده خیر سرش بیگ تریه

به هر جهت

هنوز نمیدونم واقعا میخوام فنشون شم یا نه

باید کامبک بعدیشون رو ببینم ولی تا اینجا که جدا از سبکشون خوشم اومده

به (BAE) و لیلی و کیوجین هم بایسامنTT

دلم میخواد یه چنتا کاپل شیپ کنممممممممممTT

وای صدای لیلی خیلییییییییی محشرههه

به اجرای استودیو چوم و بقیه چیزا دقت کنید قشنگگگ حرفه ای بودن از سر و پاش میچکه و داره میگه من تجربم زیاده

لیلی اصلااا شبیه روکیا نیست

صداش خیلی جنس باحالی داره

ولی من از استایل به خیلی خوشم اومده "))

جنس صدای به هم متفاوته قبول دارید؟

ولی من جدا نمیفهمم چرا بلینکا داره به جیوو و لیلی و جینی هیت میدن میگن اسماشون شبیه اعضای بلک پینکه :/

خب منگل اسمای اصلی خودشونه

ینی موقع معرفی توباتو هم اکسوالا باید هیت میدادن که چرا اینا کای دارن؟

یا چرا کاپل کای و سوبینشون میشه کایسو؟ کایسو منحصرا مال ماست :/

ودف خب اسمشه:/

ولی بیساید ترک تنک.. اون enjoy it اولش قشنگگگگگ همونیه که تو ترکای اس ام استفاده میشهههههههههههه

اگه قرار به هیت دادن برای کپی باشه باید به این هیت بدن نه چیز دیگه اییییییییییی

متنتننتیسشتنمیستن نمیخوامممممممممممم

اون انجوی و ایت و اون مانستر یه مشت تئوری پشتشههههههه

تئوری کلی از کامبکا رو به هم وصل کردهههخهمنتیشسنمسمنسیTT

خا حالا :"

ولی کیوجین یکم شبیه ترکیب ریوجین و یونا ایتزیه...

به هم شبیه گائون اکسدیزه...

جینی به نظرم یکم شبیه شیائوتینگ کپلره :"

جیوو هم شبیه یکی از توایسه به نظرم ولی نمیتونم تشخیص بدم کدومشون😂

 


 

PINTEREST LINK

نمیدونم سرعت نت چه مرگشه که اصلا نمیتونم آپلود کنم تو آپلودره :"

فعلا از پینترست ببینید بعدا پستو انتشار میدم دوباره

نمیدونم من چه مرگمه که اصلا خوشم نمیاد ادیتام شبیه هم باشن :/

هی دلم میخواد سبکای متفاوت رو امتحان کنم تهشم نصفه میموننTT

ولی مثلا همینکه جای زیرنویس رو تغییر بدم هم تا حدودی برام کافیه

برای همینه که کاملا غیرمعمول عمل کردم و زیرنویس رو تو آسمون گذاشتم :"

بعد یه مرگ دیگه ایم هم هست اینه که نمیتونم ادیت کوتاه بزنمTT

باز خوبه الان فقط نمیتونم کوتاه بزنم قبلا به شدت حساس بودم حتما همه اعضای اون گروه توی اون پارتی که قراره ادیت بزنم یه پارت خونده باشن :"

*دلیل اینکه بیوتیفول رو ادیت نزدم همینه...*

ولی جدا برام سخته ادیت کوتاه بزنم :"

وای یچیز دیگه شنمسنیمنکس

چند روز پیش که اکانت پینترستم رو چک کردم 600 و خورده ای ویو ماهانم بود ولی الان 1.4 کا عهههه یتسنشمتننمتیتنمسشیTTTTTTT

ذوقققققققققق*

میگم میشه اگه اکانت پینترست دارید فالوم کنید؟؟TT

اون ادیتم از یوشی و لیسا بیشترین بازدید رو خورده ")