از وقتی برای پلی لیستام کاور درست میکنم علاقم به اسپاتیفایم 100 برابر شدهTT

پی اس فایو و جاست بریث برای ادامه زندگیم کافین

من میخوام آگاسه شمم

(مغز : الان دو ساله میخوای آگاسه شی)

ولی ورژن اصلی هوپ خیلی کراشه

با اینکه مال قرن پیشه ولی هنوز اس ام تاون هر سال موقع خوندنش لحنشون مثل خود اعضای اچ او تیه

امروز یهو چشمم به ورژن اصلیش خورد و یادم اومد همین چند وقت پیش ام ویش توی پروژه ی ری مستر اومده باید یادم باشه ببینمش

باید یه میکس از هوپ اچ او تی و هوپ اس ام فمیلی درست کنم-

راستی اون مشاپم از تمین رو پست نکردم نه؟:"

خودم خیلی دوسش دارم اونو با اینکه فایل صوتیه فقط-

شاید باید باهاش یه ادیت بزنم تاثیرش بهتر شه؟

آره همین کارو میکنم

ایتس می اند ده پی اس فایو

چرا اسم آهنگ فقط نفس بکشه ولی تو کل آهنگ من دارم التماسشون میکنم وسط رپاشون نفس هم بکشن؟

اینکه های نوت اچ او تی یکم لرزش داره نشون میده صداشون اصلااا ادیت شده نیست و طبیعی طبیعیهههه

چرا انجوی ایت معروف اس ام فمیلی اول ترک تنک ان میکسه؟:"///

پاشید برید اجرای یو ترژر رو ببینید یادی از ترژر نینی گذشته کنیدTT

گایز وب انسیتی براتون باز میشه؟

برای یکی از بچه ها باز نمیشه نگران شدم...