چالش سی روزه آهنگ NCT

های سوییتیا *-*

من اینجام با یه چالش خیلی خفن که طی پینترست گردیام باهاش مواجه شدم و یجوری بودم که انگار کل مدت منتظر این چالش بودمTT

همونطور که از عنوان پست و اول پست پیداست این چالش چالش آهنگه

منتها همزمان به دو تا چالش برخوردم که یکیش 20 روزه بود و اونیکی 30 روزه

و خواستم اول 20 روزه هه رو انجام بدم و توی یه پست دیگه 30 روزه هه

ولی خیلی از سوالاشون مشترک بود

سو همشون رو توی همین پست انجام میدم منتها نمیدونم چند روز طول بکشه برای همین عنوان پست چالش N روزستD:

نمیدونم قراره چند روز طول بکشه چون همونطور که در جریانید من توی چالشای طولانی مدت افتضاحم (فکر نکردن به چالش سی روزه آهنگ که پارسال شروع کردم و هنوز به نصف نرسیده-) و نمیدونم هر روز چنتاشو قراره برم جلو و این حرفا

ولی به هر جهت خوشحال میشم شما هم شرکت کنید :")

با این پست قراره خاطرات زیادی برام زنده شه پس مجبورید پرحرفیامو تحمل کنیدT^T

عا راستی اونجایی که اسم ترکا رو نوشتم همشون لینک دانلودنا

شروع چالش : 1400.11.29

اوکی لتس گت ایت


D-1

اولین آهنگی که از NCT شنیدی

NCT 127 ~ LIMITLESS

NCT 127 ~ Once Again

زنده شدن خاطرات*

واییی :")

میدونید من با پروژه سوپرام انسیتی رو شناختم و مثه هر آدم دیگه ای اولین کاری که کردم این بود که سراغ گوگل رفتم و اولین چیزی که برام آورد لیمیتلس بود

قبلا هم بارها گفتم انسیتی سبک خاص و به شدت متفاوتی داره که امکان نداره شما با گوش دادن همه آهنگا برای اولین بار از همشون خوشتون بیاد

من واقعاااا از لیمیتلس بدم میومد

واقعااا بدم میومدااا

ولی با همون بد اومدن عاشقش بودمTT

نمیدونم چطوری بگم-

مثلا اون گرولای تیونگ برام مسخره بود ولی در عین حال خیلی خوشم اومده بود ازش :"

یجوری بود که میخواستم حذفش کنم اما نتونستم چون کل اون هفته و هفته بعدش لیمیتلس و وانس اگین توی ذهنم پخش میشدن

یا حتی من از وانس اگین هم بدم میومد ولی عاشقش بودمTT

ولی وانس اگین بی شک یکی از قشنگترین بیساید ترکای انسیتیه :")

و این یکی از چیزای انسیتیه که من عاشقشم :")

اینکه سبکشون برام از همون اول عجیب بود اما به طرز عجیبی میتونستم درکش کنم و برام ملموس بود و جذبم میکرد

یادش بخیر بعد از خیلی وقت که رفتم ورژن صوتیشو دانلود کنم فهمیدم من فال این لاو با ورژن ژاپنی لیمیتلس شده بودم😂😂

الانم نمیتونم ورژن کره ایشو بگوشم :"


D-2

آهنگی که باعث شد NCTzen بشی

NCT DREAM ~ BOOM

NCT 127 ~ Regular (Eng.ver)

WayV ~ Take Off

NCT 2018 ~ Black On Black

جدا یه آهنگ نبود

یه پروسه عظیمممم از کراشای خیلی خیلی زیاد بود

ولی خب

تیک آف و بوم و رگیولر و بلک آن بلک زیادی خاص بودن برامTT

هیچ ترکی از هرکودوم از یونیتا رو به اندازه این سه تا گوش ندادمT^T

یادمه یه شب تا سه و خورده ای اینطورا بیدار بودم داشتم جزوه مینوشتم و تقریبا 75 درصد تایم داشتم به تیک آف گوش میدادم ")


D-3

آهنگ موردعلاقت از یونیت NCT DREAM

NCT DREAM ~ BOOM

NCT DREAM ~ We Go Up

NCT DREAM ~ Love Again

NCT DREAM ~ Puzzle Piece

NCT DREAM ~ Countdown (3, 2, 1)

NCT DREAM ~ Beautiful Time (Live)

NCT DREAM & HRVY ~ Don't Need Your Love

همیشهههههههههههه از این سوالای آهنگ موردعلاقت و اینا بدم میومد :"

خب درددد :/

من چجوری بین اینهمه کراش خالص انتخاب کنمTT

به هر حال 7 تا ترک همینجوری (ولی به شدت قفلی) براتون گذاشتم ")


D-4

بهترین تایتل ترک

NCT 2018 ~ Black On Black

NCT 2020 ~ Resonance

NCT 2021 ~ Beautiful

فکر نمیکنم به توضیح احتیاج باشه-


D-5

آهنگ موردعلاقت از یونیت NCT U

NCT U ~ The 7th Sense

NCT U ~ Know Now

NCT U ~ UNIVERSE

NCT U ~ 90s Love

NCT U ~ Raise The Roof

NCT U ~ Faded In My Last Song

NCT U ~ Volcano

یه ده/دوازده تا ترک دیگه هم هست منتها به خودم قول دادم واسه سوالای آهنگ موردعلاقه بیشتر از 7 تا ترک نذارم

ولی قبول دارید بعد اینهمه سال هنوزم ده سونس سنس یه چیز دیگست؟