PINTEREST LINK

DOWNLOAD

از اونجایی که پیکو ریده خداییش نمیدونم چیکار کنم دیگه *-*

اصن نمیدونم پخش آنلاینش براتون کار میکنه یا چی

انی وی لینک دانلود و لینک پینترست رو هم براتون گذاشتم ایشالا یکی از این سه تا راه جواب بده :")

کیفیتش زیادی کراش بود دلم نیومد کمش کنم ساریTT

 

شاهکار؟ شاهکار.

ولی من خیلی جیک جین رو دوست دارم :")

یوشی خیلیییییییییی خوبهههههههههههه

بعد از سو وات لونا دیگه اینجوری تیکه تیکه نکردم ادیتامو

ولی سر جیک جین جدا نمیدونستم پارت اول رو بذارم یا دومو که دیگه تیکه تیکش کردم :")

سر زمان بندیش مجددا پاره شدم ولی نتیجه رضایت بخش بودTT

البته واسه سو وات هم ورس بود هم کورس برای همین زمان بندیش بیشتر اذیت کرد تا جایی که یه جاهاییش حتی سرعتش رو هم دستکاری کردم

ولی برای جیک جین چون فقط کورسشو ادیت زدم راحت تر بود

البته میخواستم اون پدال تو ده متال اخرشو به اون تیکه اخر اخرش وصل کنم ولی خیلی زیاد میشد تایم ویدیو دیگه نشد-

یکی بیاد منو مجبور کنه اون سه/چهار تا ادیت قدیمی کامل شده رو پرده برداری کنم...