دانلود موزیک ویدیو و ترک های سومین فول آلبوم TAEYEON + تئوری های موزیک ویدیو INVU

YOUTUBE LINK


موزیک ویدیو با پخش آنلاین

1080p | 87 MB

720p | 57 MB

Persian Sub


TAEYEON 3rd Album

01. INVU

02. Some Nights

03. Can't Control Myself

04. Set Myself On Fire

05. Toddler

06. Siren

07. Cold As Hell

08. Timeless

09. Heart

10. No Love Again

11. You Better Not

12. Weekend

13. Ending Credits


Theory Time

راستش من قصد نداشتم تئوریشو بذارم

اما یه لاولی ای اومد گفت بذارم و با خودم گفتم چرا که نه؟

راستش خودم جای معتبری رو نمیشناختم که بخواد تئوری ها رو بذاره و خودمم دقیق نتونستم تئوری ام وی رو بفهمم

سو یکم توی توییتر و اینا گشتم

برای همین این تئوریا اصلااا معتبر نیست

و من هیچ تضمینی بابتش نمیدم

فقط چنتا تئوری متفاوت رو براتون اوردم گذاشتم

تایید شده و معتبر نیستن اما فوق العاده جالبن

نوشته های رنگی حرفای فناست

 

مطمعنا همتون متوجه شدید که کل ام وی اشاره به خدایان یونان باستان و این حرفا داشت

(فارغ از اونهمه اشاره به تیزرای دونت فایت ده فیلینگ و تئوریای انسیتی و اسپا)

 

یکی از اطلاعاتی که پیدا کردم میگفت که اینا صحبتای خود کارگردان ام ویه اما من نمیدونم که راست گفته یا نه

انی وی این با عقل بیشتر از همشون جور درمیاد

کارگردان موزیک ویدیو INVU توضیح و مفهوم mv را بیان کرد

Artemis (آرتمیس) (که تیون در نقش آرتمیس بود) عاشق یک شکارچی به نام Orion (جبار) بود، اما Apollo (آپولو) ناراضی شد و جبار را کشت، بنابراین آرتمیس شکارچی را به صورت فلکی تبدیل کرد.

با مضمون INVU مطابقت دارد: "من نمی توانم تو را دوست داشته باشم حتی اگر دوستت داشته باشم"

(یه پارت از لیریکه)

نمیدونم چرا، اما برای یک ثانیه کوانگیا را فراموش کردم. مانند یک فیلم مستقل است. اما تئوری هایی وجود دارد که می تواند معرفی SNSD Oh!GG در SMCU به عنوان الهه صداها باشد.

من تعجب کردم .... با بودجه کوانگیا از MV تا تبلیغات .... MV را در لحظات تصادفی مکث کنید و همچنان صحنه زیبایی خواهد بود.

آنچه کارگردان می خواهد در MV به تصویر بکشد به خوبی نشان داده شده است. من همچنین از مرجع Srtemis و نحوه مناسب آن با INVU خوشم می آید

گرلزجنریشن اوه جی جی توی SMCU به طور خلاصه به "الهه صدا" شناخته میشن

 

چیزی که بین همه تئوریا مشترک بود این بود که تیون در نقش آرتمیسه

ولی یه تئوری دیگه هم هست که میگه آپولو هم خود تیونه

اون تیون تک تیرانداز آپولوـه

 

اگر این شامل کوانگیا می‌شود، فکر می‌کنم تیون مامبای سیاه است. پس از اینکه ناویس کوانگیا را نجات داد، او به زمین افتاد و شیوه های شرورانه او آشکار شد و به یک قاتل زنجیره ای تبدیل شد.

حرفی ندارم واسه اینیکی راستش :"

 

یه جای دیگه هم فنا گفتن که ظاهرا بعد از اینکه اوریون به دست آپولو کشته میشه و آرتمیس اون رو تبدیل به صورت فلکی میکنه دیگه هرگز عاشق نمیشه و ازدواج نمیکنه~

 

در اینجا دو تیون درگیر هستند که در واقعیت های متفاوت زندگی می کنند. سپس یکی به سبک زندگی دیگری حسادت می کند

اگه نمیدونید باید بگم که اسم تایتل ترک INVU مخفف I Envy You به معنی "بهت حسادت میکنم" ـه

 

از اینجا به بعد همش صحبتای یه فنه و من حرفاشو واقعاااا دوست داشتم

طرف معلومه یه سوان واقعی بوده

رنگ نوشته هاش رو هم متفاوت میذارم چون یه مقدار طولانیه و نمیخوام با نوشته های بالا قاطی بشه

 

این بار موزیک ویدیوی INVU به وضوح گرلزجنریشن اوه جی جی را معرفی می کند که تنها به طور خلاصه به عنوان "الهه صدا" در SMCU نامیده می شود.

بالاتر اینو گفتم که اوه جی جی به الهه های صدا معروفن

نمادهای الهه ماه آرتمیس به وضوح در موزیک ویدیو دیده می شود.
از طریق ماه، تیون تیراندازی می کند، و الهه ها در حال رقصیدن و پرستش تیون زیر ماه (هیچ مردی در ویدیو وجود ندارد)، تیون به طور استعاری بیان می کند که او آرتمیس است.

این خیلی واضحه

فراموش نکنید، اینجا کوانگیاست و همین جا است که اس ام قصد دارد که حتما این موزیک ویدیو را به جای اینکه صرفاً اساطیر یونانی و رومی را قرض بگیرد و به آن پایان دهد، در SMCU وارد کند.

منظورش اینه که به اس ام به جای اینکه صرفا از الهه های یونان استفاده کنه اومده الهه های یونان رو با SMCU و تئوری های خودش قاطی کرده

شکارچی در صورت فلکی شکارچی. در طول ویترین کامبک، تیون آهنگ INVU را معرفی کرد و به طور خلاصه گفت که می توان آن را به عنوان "من به تو حسادت می کنم، که خیلی دوستش دارند" تعبیر کرد، اما آرتمیس الهه ای است که سوگند دوشیزه را خورد و تنها مردی که او دوستش داشت جبار بود. دوست داشتن الهه ای که حتی عهد باکره ای را عهد کرده است، سزاوار حسادت به کسی است.

خودم درست اینا رو نفهمیدم

متن اصلیش (که کره ای هم بود) رو گم کردم (بعدش پیداش کردم و درستش کردم😂) ولی فکر کنم منظورش از ویترین کامبک همون شوکیسه

ولی کلا بقیش داره بخشایی از داستان آرتمیس رو روایت میکنه

من داستان کامل آرتمیس رو نمیدونم و صادقانه حال هم ندارم بگردم و پیدا کنم ولی اگه پیدا کردم حتما حتما پست رو آپدیت میکنم

ولی حس میکنم منظورش اینه که آرتمیس قسم خورده بود که همیشه دوشیزه (همون باکره) بمونه ولی عاشق اوریون میشه و کسی که مورد عشق دختری که سوگند خورده دوشیزه بمونه قرار بگیره مسلما بهش حسادت میشه

با حسادت بین این دو، آپولوی نر آرتمیس، آرتمیس را به دام می اندازد و برای کشتن اوریون تیری پرتاب می کند و جبار را به ستاره ای در آسمان تبدیل می کند. و در موزیک ویدیو تیون با کمان خود تیری را به سمت ستاره ها پرتاب میکند

آپولو هم یکی از خدایان یونان باستانه

بعد ها که آرتمیس متوجه این موضوع شد

وقتی که دیگه از دام درومد و فهمید و این حرفا

اوریون را به ستاره ای درون آسمان تبدیل کرد

توی ام وی هم صحنش بود

 

در موزیک ویدیو، آرتمیس را بیان می کند که با ارسال یک درخشش طلایی مانند این، شکارچی را به ستاره ای در آسمان تبدیل می کند.

به هر حال، Hemeko کامل Taeyeon در KWANGYA زیبا است...

 

کلوزآپ ضربان قلب دوباره در موزیک ویدیو نشان می دهد که شکارچی که به آسمان عروج کرد و ستاره شد، دوباره متولد شد.

در این موزیک ویدیو، صورت فلکی شکارچی با یک کره نقره ای نشان داده شده است.

اگر در موزیک ویدیو به اطراف Taeyeon نگاه کنید، تعداد کره ها هشت و تعداد ستاره های صورت فلکی شکارچی هشت است.

این صحنه هایی که میگه دقیقه 00:58 و 01:56 و 02:32 و 02:45 هستن و علاوه بر اون

منظورش از اون هشت ستاره ایناست

نمیدانم که این بار موزیک ویدیو INVU بیانگر تمایل جدی تیون برای زنده کردن یک عشق مرده است... اما مهمتر از آن، همانطور که در ابتدا گفتم، گرلزجنریشن در SMCU، به طور دقیق، گرلزجنریشن اوه جی جی به الهه های صدای معروف هستند. هنگامی که Girls' Generation برای اولین بار به عنوان "الهه صدا" به SMCU معرفی شد، فکر می کردم که میوز، الهه هنر است.

تعداد الهه های میوز نیز 9 نفر است، اما من متقاعد شده بودم که اس ام از کارکنان آژانس های دیگر مراقبت نمی کند.

با این حال، از طریق این موزیک ویدیو، من فکر می کنم که گرلزجنریشن یک الهه در میان 12 خدای اساطیر یونان و روم است. از 12 خدا، تعداد کل الهه ها پنج نفر (بدون هستیا) است

تعداد اعضای گرلزجنریشن اوه جی جی هم دقیقا 5 نفره

در SMCU، احتمال زیادی وجود دارد که Girls' Generation نقش یک الهه در اساطیر یونان و روم را بر عهده بگیرد، و حتی اگر الهه ای در بین 12 خدا نباشد، احتمالاً نماد نقش یک پری است.

یونا که در The Boyz جمله "آتنا که عقل می دهد" را خوانده است. آتنا ...؟ اما یونا آفرودیت است.

مسیر آینده همانطور که SM برنامه ریزی کرده است پیش خواهد رفت، و جدا از سطح بالای کمال این آلبوم موزیک ویدیو INVU تیون بسیار رضایت بخش بود زیرا نقطه شروعی بود برای Girls' Generation تا جایگاه خود را در SMCU محکم کند. نظر شخصی من است، پس لطفا نظر خود را به اشتراک بگذارید.

این عکسایی که میذارم عکساییه که خود طرف از ام وی اسکرین گرفته و گذاشته

ولی در رابطه با این عکس آخریه نمیدونم این مجسمه اوریونه یا آپولو..

 

بعد از خوندن اینا و خیلی چیزای دیگه که زیاد به درد بخور نبودن، من خودم فکر کردم که حرفای این آخریه به نظر خیلی درست تر میاد

و آره منم فکر میکنم که اس ام میخواد نقش سونیوشیده رو توی تئوریا پررنگ تر کنه پس یجورایی باید منتظر کامبک بعدی هیویون یا اوه جی جی یا حتی گرلزجنریشن باشیم!

یه چیزی هم به ذهن خودم رسید که حالا دلم خواست بگم :"

من فکر میکنم تیون دچار یه عشق خیلی عمیق اما با آدم اشتباهی شده

توی لیریک هم میگه که چجوری به طرف وابستست و عاشقشه اما طرف براش مهم نیست و تیون براش یه آپشنه و تیون هم روح و قلبش آسیب دیده و اینا نشونه چیه؟

آفرین یه رابطه تاکستیک

پس تیون به عنوان آرتمیس مغروری که همیشه مستقل و قوی بوده میخواد این زجرش رو تموم کنه و این بار به عنوان آپولو میاد تا آرتمیس عاشق قبلی رو به قتل برسونه

توی اینتروی اجرای ام کاونت داون این تیکه واضح تره

مخصوصا اینکه اس ام عادت داره یه تیکه هایی از تئوریاشو لا به لای اجراهای موزیک شو ها و استیجا مخفی کنه یا نشون بده

و اینکه استایل دنسرای تیون به شدت منو یاد استایل دنسرای کای توی پیچز میندازه


DOWNLOAD

PINTEREST

خودم رنگای اصلی ام وی رو خیلی بیشتر دوست دارمTT

یه حالت نقره ای خیلی جذاب و قشنگی دارهTT


کولد از هل (ترک 7) تاثیر عمیقی روی روحتون داره-

ترک 13 هم پیشنهاد میشه :")

لازمه بگم خوندن معنی تایتل پیشنهادیه یا خودتون میدونید؟

فقط اون پارت "I guess i lost my mind... But it's my kind of love"....

این پست یکی از اون پستاییه که به شدت سرش سرویس شدم *^*