بهشون نگاه میکنم و شوکه میشم

کِی انقدر حرفه ای شدن؟

همین اجرا رو نگاه کنید..

هرکی ندونه فکر میکنه مارک حداقل 5/6 ساله داره به صورت سولو و تو سبک راک کار میکنه

خدای من

این همون جوجه ایه که اینقدر بود؟

حس میکنم بچه هام بزرگ شدنTT

نیننبمکنشیسمنکیسمکنیسش بازوهاشون و اون صورتای پختشون رو که میبینم میخوام زار زار عر بزنمTT

اصن من میخوام برم براشون خواستگاریTT

دیوونه هم خودتونید من عروس و دوماد میخوامTT

نوه هم میخوامTT

نمیخواممممممممممممم

این توله سگا خیلیییی مرد شدنننننننننننننننننننن

پلی کردن چویینگ گام*

تو آب اون اس ام قبرستونی چه کوفتی ریختنTT

من میخوام قبل از مرگم بچه دویونگ رو بغل کنمTT

ولی جانی موقعی که نوه دار بشه از اینا میشه که نوه هه رو میبره با همدیگه میرن رو شماشادای همسایه ها میشاشن😂

از این بابابزرگایی میشه که برای بچه ها بدآموزی داره ولی همیشه خدا باهاش بهت خوش میگذرهTT

جهیون از این بابا خفن پولدارا میشهTT

فک کننننن

بعدا بچه جیسونگ بیاد بولی شدنش توسط عموهاش رو ببینه😭😂

ولی شک ندارم بچه هچان هرچی ازش بخواد هچان بهش میگه گمشو پدرسگ من مکنه ایل ایچیلم چطور جرعت میکنی چیزی ازم درخواست کنی؟

بعد بچش هم مجبور میشه بره پیش تیونگ نق بزنهTT

گاد اینا چیه من دارم بهش فکر میکنم....................

ولی نمیخوامTT

چرا انقدر بزرگ شدنTT

توله سگا برگردید به دوران طفولیتتون من قلبم طاقت ندارهTT

مارک لی تو هم اون پرسینگای تخمیتو بردار دیگهTT

موهات رو هم تیره کن من دیگه این مدل و رنگ مو رو جدنی و واقعنی نمیتونم و نمیکشمTT

ولی لی دونگهیوک و جانگ جهیون شما دست به قد موهاتون بزنید باهاتون کات میکنمTT

 

+ نیم ساعت بعد از نوشتن این پست رفتم تلگرام و دیدم مارک دقیقا با همین لباسا آپدیت گذاشته و گفته "اینجا هیچ بزرگسالی نیست" و من اینچوری بودم که "مردک من همین الان داشتم برای بزرگ شدن تو خودمو جر میدادممم" بعد رفتم پایینتر دیدم دویونگ ریپلای زده و گفته "همه بزرگ شدینننن"

من حرفی ندارمTT

 

++ ولی مارک برای دنس اودیشن داد و قبول شد

به عنوان رپر اصلی توی گروه دبیو کرد

ولی اولین ترک سولوش اینجوری وکال طور بود-

کی بود میگفت انسیتی چون استعداد ندارن تعدادشون زیاده تا بی استعدادیشون توی شلوغیشون مخفی شه؟^^