میخوام فقط نق بزنم نگید نگفتی :"

بالا کشیدن دماغش*

حالم خیلی بده و گادددد گلوم داره جررر میخورهههه

کرونا گرفتم و این اومیکرون سگ مصب خیلی چیز تخمی ایه تو رو خدا مراقب باشیددد

بدنم، گوشم، گلوم، چشمام و سرم درد میکنه

مامانم هم هی میگه تنها راه درمانش خوردن مایعاته و انقدر نوشیدنی به خوردم داده که معدم هم درد گرفتهTT

اول بابام گرفت بعدش من

یه جورایی همزمان گرفتیم

بعد امروز هم دیگه مامانم حالش بد شد و محمد سبحان

خدا رو شکر یگانه هنوز سالمه ولی اونم داره چیز میشه :"

شنبه امتحان ترمیمی ترم حسابان دارم و هنوز نخوندم و واقعاااا نمیخوام گند بزنم

یکشنبه هم امتحان هندسه دارم

دوشنبه ترمیمی ادبیات و چهارشنبه ترمیمی زمین شناسی

تازه ترمیمی دینی هم هست که تصمیم گرفتم اون رو ندم

زیبا نیست؟

کل هفته امتحان دارم به اضافه یه خروار مشق و انقدر چشمام دو دو میزنه که هیچی نمیفهمم

و واقعااا دلم میخواد همه اینا رو ول کنم و برم ادامه اون فیک لووینمو بخونم ببینم لوکاس چه گوهی میخوره و وین وین واقعا مشکل پیدا کرده یا چی

اونی ونوس و اوما پونیو هم از بیان رفتن (هرچند پونیو بعد کنکور برمیگرده خدا رو شکر) و میخوام بزنم یچیزی رو خورد و خاکشیر کنم

ماه دیگه کامبک دریمه ولی اس ام هنو هیچی منتشر نکرده پس ینی کامبک حدودای اواسط یا اواخر مارچه

دومین فول البومشونه پسرام ")

حس میکنم قراره یچیز جدید (خیلی خیلی جدید) از دریم ببینیم-

یه چیز دارک..

واییسمکمنشسیمنسیمنک ذوق کردم یه لحظه

دیدید مجری بودن چقدر به جنو و سونگچان میادددد؟

دو ماه تمومه دارم همش امتحان میدم و واقعاااا خسته شدم

دلم میخواد یه هفته کامل دست به هیچ کتاب کوفتی ای نزنم

4شنبه امتحان پایش داشتیم و پدرسگا انقدر سوالا رو سخت داده بودن که همه از دم زمان کم اوردن:/

چرا هلو بیچز سی ال انقدر کراشه؟؟؟؟

دلم میخواد برم موهامو عین اون دختر دنسره که کچل کرده بود و فقط چتریاش مونده بود بزنم ولی میدونم حتی با بیان کردنش قراره جرم بدن-

هی به مامانم میگم میخوام حودم موهامو کوتاه کنم نمیذاره :/

میگه میرینی بهشون :/

میگم من که قراره برم ارایشگاه خب من میرینم زنه میاد درستشون میکنه دیگه

میگه نه اگه خودت کوتاه کنی نمیبرمت ارایشگاه :/😂

بابام همیشه از این دیوونه بازیام حمایت میکنه اما اونم ایندفعه میگه تا سال دیگه نمیشه بری ارایشگاه اگه خودت کوتاه کنیTT

دلم میخواد برم وب انسیتی پستامو کامل کنم TT

ولی انقدررر کار دارم که خدا میدونه

و من دوباره زدم به بیخیالی

هایش گاد

تف تو این زندگی

تف تفت فتفتتفتفتفتفتفتفتفتتفففففففففففففففففففففف

فونت بیان واقعاااا داره اذیتم میکنه :/

این رو یادم رفت بگم...

دیکوفایل دوباره ریده و فاک بهش من 22 گیگ فایل مهم توی اون کوفتی دارمممممممممممممممممممممم