اندراحوالات حمایت انسیتی و اس ام فمیلی از مارکیمون🥺💚


 آپدیت بابل جیسونگ

فقط تا همینجا~(لیریک ترک سولوی مارک)
سولوی ما‌ل‌مون(مارک) امروز میااااااد


 آپدیت بابل هچان

اومو گفتید امروز سولوی مارک هیونگ منتشر میشه؟
اومو منم باید بهش گوش بدم
معلومه که گوش دادم آهنگشوㅎㅎ


آپدیت استوری اینستاگرام تیونگ با مارک

ویدیو


آپدیت بابل جنو

یوت!!!!!!
آهنگ مارک لی خیلی خوبه نه؟؟ 
دوستش دارمㅎㅎㅎ
کارت خوب بود مارکㅎㅎ
سیزنی شماهم همینطور،بهش گوش بدید!! 
خیلی خوب با تایم الان مچه

همچین وایبیㅋㅋㅋ
همین الان گرفتمشون
لطفا یه عالمه عشق به چایلد از  مارک پابومون نشون بدید~
انگار دارم چیزی میفروشمㅋㅋ
به هرحال
شب خوبی داشته باشیدㅎㅎㅎ


جیسونگ اسم بابلش رو به (jwi) و استاتوسش رو به مارک-چایلد تغییر داد


آپدیت استوری اینستاگرام دویونگ با مارک

ویدیو1

ویدیو2

(بقیه ویدیوهاش ادامه ام وی بود)


آپدیت استوری اینستاگرام تن با مارک

یووووو عاشقشم
نمیتونم از گوش دادن به چایلد دست بکشم

ویدیو


آپدیت بابل رنجون 🎻

[چینی و کره ای] آهنگ مارک هیونگ خیلی خوبه!!! 
لطفا بهش کلی عشق بورزید!!! 


آپدیت استوری اینستاگرام کون با مارک

خیلی خوبه🔥🔥🔥


 آپدیت استوری اینستاگرام دویونگ با مارک

آخه حتی پسرمم نیستی پس چرا اینقدر بهت افتخار میکنم؟ 


آپدیت استوری اینستاگرام ته ایل با مارک

همینه😆


کامنت دجون زیر پست مارک

چایلد عالیه!!! 


آپدیت بابل دویونگ

چیکارااااااااا میکنید
همتون به آهنگ مارک گوش دادیددددددد؟؟
از اولین باری که گوش دادم بهش همونقدر هم فکر کردم
واقعا آهنگ خوبیه
ازاونجایی که بنظر میرسه همه دوستش داشتن، احساس خوبی دارم ㅋㅋㅋㅋ
 همگی لطفا کلی بهش گوش بدیدㅎㅎ


Mark's IG Live

دویونگ هیونگ نه‌تنها حمایتش رو توی اینستا استوری نشون داد بلکه توی تماس تلفنی هم کلی حمایتم کرد... به‌هرحال، همونطور که انتظار میرفت، دویونگ هیونگ واقعا... اون هیونگیه که کلی تشویقم کرد حتی موقع ضبط موزیک ویدیو...

ویدیو


Mark's IG Live

مارک گفت جنو باهاش تماس گرفته و گفته که آهنگش خیلی خوب بودهههه💚

ویدیو


Mark's IG Live

زمانی که فرصتش بود، من درمورد آهنگم با اعضا صحبت کردم:"این هنوز درحال آماده شدنه دوست داری بهش گوش بدی؟" و درمورد هچان، زمانی بود که دوتامون تنها بودیم پس من ازش خواستم که بهش گوش بده. اینطوری شد که آهنگ رو برای اولین بار شنید. اون گفت که آهنگ خیلیی خوبه و خیلی عالی از آب در میاد. وقتی بهش گفتم که میخوام موزیک ویدیو ضبط کنم، کلی حمایتم کرد. هچان گفت:"هیونگ، وقتی آهنگت بخواد منتشر بشه، من بلافاصله توی بابل درموردش حرف میزنم!" هچان حتی قبل از انتشار آهنگ گفتش. و اون واقعا امروز توی بابل درموردش گفت~! 

ویدیو


آپدیت استوری اینستاگرام یری سونبه‌نیم عضو ردولوت با مارک


آپدیت استوری اینستاگرام ته‌یون سونبه‌نیم عضو گرلزجنریشن با مارک

چیکار باید بکنم؟؟؟؟؟ 
آخه خیلی دوسش دارم🙊


آپدیت استوری اینستاگرام دجون


Jisung Birthday Live

جیسونگی گفت که موزیک ویدیوی مارک رو نگاه کرده و دوستش داشته، و وقتی آهنگ منتشر شده آهنگ رو با اسپیکر گوش داده و بیشتر خوشش اومده. به مارک پیام داده بوده ولی مثل اینکه مارک اون موقع خواب بوده🥺


منبع همش انسیتی چنله :")

ولی واقعنیییی همششش یه طرف

استوری دویونگ هم یه طرف🥺🥺🥺🥺

من خیلی سافتممممممم