من الان فهمیدم اون یه نفر درواقع دو نفر بودن...

میفهمید چی میگم؟

یکی نبودن

دو تا بودن

سونو و جونگوون یه نفر نیستن

جونگوون و سونو دو نفر متفاوتن!!!!!!!!!!

خب اره الان خودمم اینجوریم که وات ده فاک بچ معلومه که دو نفرن ولی من منظورم قیافه هاشونه....

من فکر میکردم تو ام ویا لباس سونو عوض شده یا اینکه با ادیت کنار هم گذاشتنشون و اینا ولی فاک اونیکی جونگوون بودددددد

داشتم عکسای سونو رو میدیدم که دیدم جونگوونه..

ولی سونو بود اما جونگوون بود

ینی من جونگوون رو سونو میدیدم یا سونو رو جونگوون؟...

وای پشمام ریختهTT

تازه فهمیدم جی و جیک هم دو نفرنTT

من فکر میکردم اشتباه لفظیه و فقط یدونه جیک دارن که قیافه جیک تو ذهنم قیافه جی بود..

باز نمیفهمین چی میگم نه؟

من جی رو میشناختم ولی فک میکردم اسمش جیک عه و اشتباهی میگن جی :""""

بعد تازه هیسونگ و سونگهون و جیک رو هم از لحاظ قیافه یه نفر میدیدم.........

رفتم بمیرم بای.

 

آقاااا من میخوام فن اس اف ناین و انهایپن بشمممم

سام وان هلپ می پیلیززز