این پست محتوای خاصی ندارد اما حاوی اسپویل هایی از سریال یوفوریا میباشد

اگه ندیدید کلا از پست برید بیرون

مورد 12 تا 16 اسپویل خالصه ولی حرفایی که تو مورد 16 زدم رو خودم خیلی دوست دارمTT

1. امروز یکی از سمی ترین روابط عمرم رو تموم کردم و برام مهم نیست چقدر عوضی به نظر برسم واقعا خوشحالم

2. ولی برام درس عبرت شد وقتی از یه چیزی یا شخصی یا موقعیتی خوشم نمیاد عین احمقا وانمون نکنم که همه چی اوکیه و من با هیچی مشکل ندارم و دست از سرکوب کردن احساسات واقعیم بردارم و عین آدم نارضایتی رو نشون بدم :/

3. کامبک ترژرTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

وای ماشیهوی پدرسگ خیلی چیز شدههه

هیونسوککککک هم از اون بیشتررر

از همه اون 10 تا توله معذرت میخوام اما چشمم نتونست کس دیگه ای رو ببینهTT

4. ساعت 12 شروع کردم به دیدن یوفوریا و ساعت 6 یا 7 عصر هفت قسمتشو دیده بودم :")

هفتتتت قسمتتت یککک ساعتههههه

شاید برای توی فیلم باز که داری اینو میخونی کاملا عادی باشه و حتی کم هم به نظر برسه

اما لنتیا من همونیم که یه قسمت 20 دیقه ای رو توی سه روز میدید :"

5. به نظر من قشنگ ترین نکته یوفوریا نورپردازی شخصیت پردازی عمیقش بود

6. داداشم وقتی شکلات میخواد میاد زانومو میچسبه و میگه بغلم کنم تا ببرمش سمت کابینتا اما در حالت عادی وقتی دستامو باز میکنم و بهش میگم بیا بغلم میگه اح اح و میره :/

7. امروز یه چیز خیلی حقی به ایمی گفتم دیدم حیفه اینجا نگم😂

"آدمایی که توی عکس بد میوفتن تو واقعیت خوشگل ترن^^"

8. امیدوارم از ظهر سه شنبه تا صبح پنج شنبه اونقدری برف ببیاره تا مجبور شن امتحان زمین رو آنلاین بگیرن

9. ولی خیلی ظلمه.. ما ریاضیا تا چند سال پیش زمین شناسی نداشتیم :"

ولی الان از فرجه امتحان آمارمون میزنن میدم به زمین :/

ودف بچز؟!

بعد غیر از اون

خیلییی زوره که ما یدونه امتحان از تجربیا بیشتر داریمممممم

10. ولی من این مدته (مخصوصاااااا دیروز به خاطر امتحان بیشرف فیزیک) انقدری روم فشار عصبی بوده که 2 هفته زودتر پریود شدم....

11. ولی من حتی برای فیلم دیدن هم گشادم..

12. برام مهم نیست منابع معتبر چی میگن رو خیلی intp عه..

13. ولی مظلوم ترین شخصیت یوفوریا از نظر من کَسی بود..

به نظر من بعد از اینکه باباشون ولشون کرد لکسی و کَسی یه کمبود محبت خاص و کمبود اعتماد به نفس پیدا کردن

مامانشون خیلی باحال و فانه اما یجورایی اونم به اعتماد به نفس بچه هاش کمک نکرد

اینکه فقط از خوشگلی و هیکل بچه هات تعریف کنی و بگی تو میتونی هر پسری رو شیفته کنی کافی نیست

واقعا نیست

همین تعریف های تک بعدی روی رفتار های کسی تاثیر گذاشت و این رفتارهای کسی هم روی کسایی که ازش خوششون میومد و به نظر من این یکی از دلایلی بود که هر کسی که میومد سراغ کسی دنبال سکس بود

کَسی احساسی بود و واقعا نباید اینجوری عاشق هر کس و ناکسی میشد اما محض رضای خدا یکی باید میزد تو سرش و بهش میگفت انقدر احمق نباش و به همه خواسته های اون بیشرفا گوش نده و بلافاصله عاشقشون نشو

لِکسی هم یه پتانسیل اینجوری و مشابه کسی داشت اما شاید به خاطر همون خجالتی بودنی که کسی گفت باعث شد لکسی به اندازه کسی آسیب نبینه

به نظرم کسی مظلوم ترین و لکسی پاک و معصوم ترین کاراکترا بودن

اگه کسی برای مک کی تعریف کنه که جریان اون عکس و فیلما چیه و مک کی هم یکم از اون تخم سگ بازیاش کم کنه واقعا آینده خوبی در انتظارشونه و میتونم بگم مک کی لیاقت کسی رو داره ")

درکل به نظر من اگه بابای کسی و لکسی میموند و محبتشو نثار دختراش میکرد شاید اوضاع بهتر میبود و اینجوری محتاج محبت نمیشدن

14. مدی هم یه کمبود محبت خاصی داشت

و همین باعث شد که وقت نیت بیشرف داشت خفش میکرد بازم عاشقش موند و حتی هیچ جوره اعتراف نکرد که کار اون تخم سگه :"

ولی واقعا وات ده فاک چطور میتونی هنوز دوستش داشته باشی :////

درک نمیکنممممممم

15. کاراکترای موردعلاقم فز و اون پسربچه دلال مواده و بی بی و رو بودن :")

16. مامان رو خودش رو جر داد و پاره پاره کرد کشت تا رو ترک کنه اما رو 5 روز بعد از دوره بازپروریش دوباره رفت سراغ دراگ

ولی جولز فقط با چند تا جمله تونست کاری کنه که رو دیگه سمت مواد نره

و اون موقع هنوز جاست فرند بودن و اینطوری نبود که بگیم بخاطر عشقشون یا اینچیزا رو ترک کرد

میدونین چی میخوام بگم؟

داد و بیداد کردن، تهدید کردن، محروم کردن، تحت فشار گذاشتن، گفتن اینکه تو خونه من این گوها رو نخور، اجبار کردن، سرزنش کردن و همه این کارا قرار نیست تاثیر داشته باشه

واسه همه مواردی که از نظر خانواده ها اشتباهه دارم میگم

حتی اگه بچه قبول کنه بازم ته دلش قانع نشده و تا فرصتش پیش بیاد برمیگرده سمت اون کار اشتباه

ولی اگه خود طرف قبول کنه که کارش اشتباهه، بفهمه که داره به خودش و اطرافیانش، کسایی که دوستشون داره و دوستش دارن آسیب میزنه، هرچقدرم براش سخت باشه دیگه سراغ اون کار نمیره

و باور کنید

راه برای دور زدن خانواده ها زیاد هست

لطفا بذارید باهاتون صادق باشیم...

17. حس میکنم یه اخطار اسپویل باید اول این پست بزنم :"

18. یک پنجم

فروش

فیزیکال

کل آلبوم های کیپاپ

در سال 2021

متعلق به

انسیتیه

میفهمید چی دارم میگم؟

یک پنجم فروش تمامی آلبوم های منتشر شده در سال 2021 در کیپاپ متعلق به انسیتیه

بیست درصد فروش آلبوم های کیپاپ متعلق به انسیتیه

یک پنجمممممم ینی بیست درصددددد از اینهمهههه فروش اینهمههههه آلبوم از اینهمهههه گروه توی کیپاپ

متعلق به یک گروهه

و اون گروه انسیتیهههههههههههههه

رد دادن*...................