الان داشتم همینجوری آرشیوای انسیتی دریم رو دور میزدم که بینشون چشمم به آپدیت توییترشون واسه ارای رایدین خورد

قبلش

این فوتوتیزر گروهی دریم رو ببینید

خب اینکه فوتوتیزره من 400 بار تو ده تا وب مختلف گذاشتمش اصلنم عجیب نیست

مسئله اون آپدیت توییترس

میدونید دیگه

اگه آپدیت پشت صحنه باشه معمولا چنتا عکسه و برای هر عضو شات تکی هم هست

اما این آپدیته همین یدونه عکس بود (یا حداقل تا جایی که من میدونم)

و اما عکسه

و من وقتی عکسه رو دیدم اینجوری بودم : چرا عکسه همچینه چرا کیفیتش اینجوریه نگاه کن صورت پس... وای.. وای اون نه نه نههه تو رو خدا نههههههههههههههه

نگرفتید؟

به اون سازه پشتش دقت کنید..

آشنا نیست؟:)

میرم بمیرم بای.

حقیقتا دیدمش مثه اینایی شدم که یهو یه خاطراتی از گذشته یادشون میاد و تصویرا جلوی چشمشون میره و میاد..

همونجوری شدم

آره دیگه همین :"

شبتونم پر از تئوری های انسیتی خوب بخوابید بای :")

 

 

باران فرزندم یه مشکلی برام پیش اومد نتونستم بیام فردا هستی؟TT