اوکی من همیشه مراسمای کی بی اس رو 100 برابر بیشتر از ماما دوس داشتم :"

و الان من موندم با امتحان حسابان فردام چه گوهی بخورمTT

بچه دانشگاهی ریاضی نداریم؟:")

 

 

واهاییییییییییییی من هنور موهای تهیون رو هضم نکرده بودمممم لینوی این رنگی و یونگهون صورتی اضافه شددددددددد

گاد امروز اولین روز کنسرت 127 عه و تیم یونیورس اینا با 5 نفر اومدن :(

ولی هرچی تو ماما همه از دم مشکی پوشیدن الان همه از دم سیفید پوشیدن :"

بهشونم میاددددددددد اخه لامصبااااااااا

من در حال عقب زدن تا ببینم ردکارپت کیا رو از دست دادم :

عه اینا زیادن مطمعنن پسرای منن

کلیک کردن*

سونتینن^^

وای اقا کاش جونهائو زودتر برگردن من سونتین 13 نفره میخاممممممممم

دبویز و سونتین همشون از دم مشکی کردن :((

به غیر از یونگهون البتههههه

ععععععههههه ردولوت هم اومدننن

 

 

و توی یه همچین روزی

من به اینور نگاه میکنم

کنسرت 127 رو میبینم

اونور رو نگاه میکنم

مراسم kbs رو میبینم

و درنهایت بغض میکنم

که چرا پارسال درس نخوندم که الان حتی نتونم کامنت دوستامو ج بدمTT