Start ~ 18:58

اول از همه بگم که این قالبه هنو کار ادیتش تموم نشده و کار داره

ولی خو دلم خواست بذارمش :")

وقتی تیزر گروهی رو دیدم یه حس گرپای شومینه طور وسط زمستونو بهم داد

و وقتی ادیت قالبو شروع کردم داشتم نسکافه میخوردم و همون لحظه فرست اسنو اکسو پخش شد و دیگه منم تصمیم گرفتم قالبم بوی نسکافه‌ی شیرین و شکلات بده

البته با چاشنی ویژوال انسیتی

فردا ام وی بیوتیفول میاد و من مجددا قراره با خبراش دیوونتون کنم ^^

واهایییی تازه آلبوم هم منتشر میشه "))))))))

ورژن کامل ترک ویدیوهاشجعشعجعش

حسم میگه دریمینگ بین اون پارت جیسونگ و جنو پارت اضافه داره

بین اون پارت رنجون و های نوت هچان هم همینطور

حالا تا ببینیم حدسمون درست درمیاد یا چی

وای راستی یادتونه گفتم یه حسی بم میگه برای کنسرت 127 یه اتفاقی میوفته؟

لنت به من واقعا افتاد.. میگن همسایه های محل برگزاری کنسرت خودشونو چس کردن :"/

خاک تو سر پیکو کنن

هم قالب قبلیم ریده شد بش هم نمیتونم هیچ کوفتی اپ کنم اح

از شنبه به بعد درست و حسابی نیومدم بیان

و واقعا

واتس مای پرابلم؟

خودمو از هر طرف محرپدود میکنم که خیرسرم بشینم دو کلوم درس بخونم اما اخرش به خودم میام میبینم هر گوهی دارم میخورم جز درس خوندت

حوصله ندارم سسدستیامو درست کنمممم اصننن

ناموسا به تک تت ادمایی که راحت تمدپرکز میکنن و درس میخونن حسودیم میشعههههههه

از بچگیم با درس خوندن مشکل داشتممممممم

چرا شیمی و امار رو نمیخونم ولی میفهمم ولی فیزیک و عربیو میخونم و نمیفهمم؟

امروز با اینکه از چهار زنگ سه تاش مایکمو وصل کردم ولی خب خیلی خوب گذشت

حتی با اینکه تکالیف امارم ناقص بود اما همون لحظه فی البداهه درست حلش کردم

حوصله هیچی رو ندارم خدا

باورتون میشه نه کامنتامو چک کردم نه پاسخام نه حتی تلگراممو؟

هیچ خبری از انسیتی ندارم :"

وای توربولنس خیلی خوبه

اصن حسم بهش رو نمیتونم توضیح بدممممم

وکال سان>>>>>

این توله خر چجوری وکاله؟

فیسش خیلی به رپرا میخوره اخهههه

البته من بخاطر توضیحای اونی کریستال یه تصور فوققق گپکیوووت از سان داشتم .___.

ولی پارت موردعلاقم از توربولنس اون پارت واتر فال و ایناست

همون تیکه‌ی صدای زیر یونهو و صدای بم یوسانگ

عاه گاش خیلی ناموسی خوبه

من تو طول روز : ولگردی / بیکاری / بیعاری

من دو ساعت اخر روز : وای چه شکری خوردما هیچ کوفتی نخوندم حالا چه غلطی کنم همه‌ی تکالیفم مونده فاک به این زندگی صبح ساعت سه پا میشم میخونم

من ساعت سه صبح : حالا یکم دیگه بخوابم

من ساعت چهار صبح : یکم دیگه

من ساعت پنج و نیم : بخدا یکم دیگه

عه هفت و نیم شد برم سر کلاسام

وای اینم میخواد بپرسه

خدایاااا گوه خوردممممم قول میدم دیگه بخونممم

من مجددا بعد از مدرسه : حالا یه دقه برم ببینم این فیکه چجوریه..

وایییی گفتم فیکککک 

اولدرررررر

اولدرررررررر

اولدرممممممممممممممممم

داره تموم میشههههTTTTTTTTTT

البته خوبه چون شما میتونید بخونیدش

ولی من با این لنتی زندگی کردممممممممممم

هستی میخوام بیام پیشت عر بزنم اما میخوام ویس بگیرم عر بزنم و خب جلوی اینا نمیشهههه "))

این وارتون جدیده که بچه ها گرفتن گرفتن چقدر مسخرست ://

مثه سگ خستمممممممم

کم خوابیدم

برای همینم به شدت بی حوصلم

چتریامم بلند شده دیگه نمیتونم موقع بی حوصلگیام بریزمشون تو صورتم اعصابم خورد میشه

اره من همونیم که مامانم نیگفت نمیشه موهاتو کوتاه کنی چون میاد تو صورتت توام بی اعصابی همش عصبی میشی :"

ولی خب از اولشم نمیخواستم چتریام تا پیشونی باشه

تا وسطای مماخم کوتاهش کرده بودم

عای نو از اولش به شدت ادم بی احساسی بودم

اما خب الان بیشتر شده :"

ینی یجوریم که عمیق ترین احساسای شادی و ناراحتیم فقط چند ثانیه دووم داره و بعد رنگ خودشو میبازه و دوباره خاکستری میشه

خاکستری خیلی رنگ قشنگیه دوسش دارم :")

ارهههه همینهههه

قالب بعدیمو طوسی خاکستری میزنمممممم :"))

میگفتم

احساساتم زود از بین میره و بقیش واقعاااا همش تظاهره

چون حس میکنم لازمه احساساتم بیشتر دووم داشته باشه

و حتی محبت کردنامم اینطوری نیست که حس کنم نیاز دارم به بقیه محبت کنم و از بقیه محبت ببینم تا زنده بمونم و همین چیزایی که میگن

محبت میکنم چون حس میکنم صرفا لازمه

یگانه رو بغل میکنم چون حس میکنم زیادی دارم اذیتش میکنم

البته اینو فقط اینجا میگما :"

تو خونه دقیقا برعکسشو میگم :"

مامانم رو بغل میکنم چون حس میکنم لازمه حسای بینمون بهمون یاداوری شه

بابامو بغل میکنم چون حس میکنم لازمه بهش بگم ازش ممنونم که برام زحمت میکشه و من بی لیاقتم

خودش میگه من لیاقتشو دارم

بات کامااااان

خودم بیشتر از همه میدونم چقدر بی لیاقتم

امتحانای ترم از چهار دی شروع میشه و من نمیخوام بهش فکر کنم

مشاورمونو از 5شنبه ایگنور کردم

و نمیدونم ایندفه چی بهش بگم چون سریای قبل گفته بودم کلا کم پیامامو چک میکنم و پین میکنم چتتو تا زود زود جوابتو بدم:))

وای بلورم نمیشه یه زمانی لتس شات اپ اند دنس رو میدیدم ولی انسیتی رو نمیشناختم

راستی تارو چرا انقدر بلند شدههههههههههه

یا خداااا

چرااا

راستی سانبین اون ادیتی بود که بهت گفتم؟

زدم دوباره فایلامو حذف کردم و اونم پرید :"

اح ://

بازم حرف دارم ولی یادم رفته :"

آهنگی دارید که رنگ قهوه‌ای سوخته یا شکلاتی داشته باشه؟

یا مثلا رنگ خاکستری یا طوسی..؟

و برای پایان

ماما ایز عه بچ ^^

Finish ~ 19:36