Start ~ 21:21

لسینتلکنتلسیکسینم

ساعت شروع چه رندههههه

خب

امروز امتحان فارسی داشتم

بین خودمون بمونه

صادقانه هیچییییی نخونده بودم

هیچی

ولی با همون هیچی نخوندن خوب دادم امتحانو

اره از روی کتاب امتحان دادم خب که چی :"

ولی خب خودتون میدونید ادبیات همشم از سوالای کتاب و معلم و این چرت و پرتا نیست

خارج از کتاب زیاد داره

فقط توی امتحان تستی یکی دوتاش رو مشکل داشتم

حالا دارم میگم خوب بوده الان کارنامه میاد میبینم ریدم منکه میدونم :|

زنگ اولمون بخاطر امتحان پرید و زنگ دوم هم آمار داشتیم

که وسطاش متوجه شدم لپتاپ بابامو تو اتاق خوم گذاشتم و اونم نبردتش ^^

و خب بنده خدا کارش لنگ موند :"

زنگ زده بود میگفت از فلان قرارداد فایل پی دی اف بگیر برام بفرست :")

زنگ آخر هم کلاس نداشتیم

چون زنگ آخر 4شنبه ها تک زنگ زبان و شیمیه و هفته هایی که شیمی داریم امتحان میگیره ولی چون امروز امتحان داشتیم نگرفت و کلا تعطیل شد هققق ذوووق :"))

زنگ سوم هم آزمایشگاه داشتیم و من طبق معمول این زنگو پیجوندم بات اخرش ظاهرا گفته بود با گروهاتون این فرمای ازمایشگاه رو پر کنید و این چرت و پرتا

ما هم همون موقع یه گروه شدیم (نمیدونم بقیه کی گروهبندی کردن :/)

من واقعااااااااااااااا دلم میخواد اون وجهه ی شنگول و منگول و پر شور و نشاط خودمو نشون بدم

بات نمیدونم چه مرگمه میرسم به اینا اصن به شدتت خنثی میشم :""

نمیدونم چرا ولی باهاش مشکل ندارم~

عه این آهنگه چه قشنگه

(مدیونید اگه فک کنید بخاطر اسمش پلیش کردم.. ولی قشنگه)

حس اومدن به بیان رو ندارم چند روزه ولی به شدت حس پست گذاشتن دارم :/

راستی باید این موضوعات رو هم درست کنم خیلی از پستا توی طبقه بندی موضوعیشون نیستن :"

امروز چند ساعتی رو توی پینترست پلاس بودم

تازه اکانت زدم و داشتم فیوریتامو بهش میشناختوندم XD

اینجوری بودم که : خب اوکی از فلانی دیگه زیادی سیو کردم دیگه بسه و پینترست خررررررررررر همون موقع یه عکس خرتر از همون بشر میورد TT

ولی خیلی زیرزیرکی سعی داشت شیپامو هم بفهمه :"

تا الان بهش گفتم یونبین و چانبک و نومین و هیونلیکس و مارکهیوک شیپرم حالا تا بقیه رو هم بعدا بهش بگم :"

مجددا (یا بهتره بگم طبق معمول) تو فاز انسیتیم و یه چیزای خیلی خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییییی خخفننننننننننننننننننننننن از تئوریاشون فهمیدم TT

دعا کنید گشادیمو بذارم کنار چنتا پست راجبش بذارم

یا حداقل تئوریایی که چنل انسیتی دیلی میذاره رو براتون بذارم

(ادمین ماهیشون خیلی ماهه خدایی :"))

عاقا ناموسنننن تئوریای اس ام خیلی خیلی خیلییی خفنههه

میدونستید بلک مامبا قبل از اینکه آهنگ دبیوی اسپا باشه تو تئوریای انسیتی بوده؟

توی اولیییین ویدیویی که از انسیتی منتشر شد (همونی که بچگی تیونگه) مامبا میاد خاطرات تیونگو میدزده :")

و اینکه کوانگیا حتی قبل از انسیتی وجود داشته..

میدونید یجورایی حس میکنم اس ام اینا رو نمیگفته (اصطلاحاتو) چون فکر میکرده از ملموس بودن آهنگا کم میکنه

و همیشه تئوریاشو توی یه لایه ای از ابهام میذاشته

مثه پاور که دو تا معنی داشته

معنی ملموسش به نظر درمورد جنگ و موفقیت میاد و خیلی شاده

اما معنی تئوری طورش فوق العاده غمگینه~

انی وی بین این سرچا و دانلودا و اینا یه ویدیویی دیم که واقعاااا قلبم گرفت

هیتای معروف پسرا از اول دبیو رو نشون داده بود

یه برنامه ای بود که من قبلا همین تیکش رو دیده بودم

نمیدونم اسم برنامه چیه اما سهون و بکهیون و کیبون و تیونگ و جهیون و تیون توش هستن با دو سه تا مجری

و اونجا از موفقیتای آهنگای هیتشون حرف میزنن

مثلا میگن فلان آهنگ تیون خیلی سود داشت

یارینگ دینگ دونگ خرج کل آسانسورای اس ام رو درورد

اما گرول پول کل ساختمون کمپانی رو درورد

بعد مجری رو کرد به جیونگ و گفت شما چی؟ شما چقدر برای اس ام سود داشتید؟

و تیونگ یه دلار درمیاره میگه : ما در همین حد

و خودش و همه میخندن

بار اول که این ویدیو رو دیدم فقط افتخار گرول اومد توی چشمم و اینکه گرول واقعاااا چقدررررر مسترپیس بوده

اما امروز فقط مظلومیت انسیتی رو دیدم :)

میتونید درک کنید چقدر براشون سخت بوده؟

اینکه مدام بهتون بگن شما سه ساله زیرنظر یه کمپانی بیگ تری دبیو کردید اما هنوز کسی نمیشناستتون

اینکه بگن شما خیلی زیادید و اس ام الکی داره خرجتون میکنه

شما باید چنتاتون برید

چون استعداد نداشتید اس ام تعدادتون رو زیاد کرد تا بی استعدادیتون رو بپوشونه

همتون یه مشت بچه راهنمایی اید

میدونید سر یونیت دریم و حضور مارکهیوک چقدررر هیت گرفتن که اس ام مهدکودک باز کرده؟

آره به اکسو هم گفتن بزرگترین اشتباه اس ام اما اکسو با سومین کامبکش شد معروفترین و بزرگترین گروه کیپاپ

آره موفقیتای خیلی خیلی بزرگی هم داشت

جایزه روکی ماما برای nct 127

جیسونگ جوونترین آیدول کیپاپ که جایزه دسانگ برده

از سختترین آهنگای دبیو

و خیلییییی چیزای دیگه

ولی انسیتی چندین سال لقب فلاپ و اشتباه رو به دوش کشید

میدونید چرا؟

نه بخاطر اینکه پسرا یا استعدادشون یا اس ام مشکل داشت

نه

چون سبک انسیت یخاص بود

همون موقع هم هیترا اعتراف میکردن که سبکشون خیلی خاصه و مثلش توی کیپاپ نست

میگفتن همه سبکا رو امتحان میکنه ام ادر نهایت سبکشون nct عه

همون موقع هم میگفتن اهنگای انسیتی اینجوریه که با یکی دوبار اول نمیتونی باهاشون ارتباط برقرار کنی

ولی انقدرررررر مسترپیسه که اگه یکم سعی کنی باهاش ارتباط برقرار کنی عمرا روش قفلی نزنی

ولی خوشحالم

چون الان انسیتی خیلی خیلی خوب به همه ثابت کرده لیاقتش خیلی خیلی بیشتر از ایناست :)

واسه اینه که اس امو دوست دارم

به گروهاش ایمان داره

سر هیتای این چندوقته هم یکم اعصابم خورده

میدونید چندنفر از فندوم رفتن بیرون؟

ولی جدنی به درک

اینکه بخاطر دو تا از اعضا بیخیال 21 عضو دیگه بشی ته نامردیه

آره منم مثه چی دلتنک لووینم و دلم میخواست میبودن

اما به قول اون کلیپی که تو پنل انسیتی گذاشتن

مثه اینکه یادتون رفته این اولین کامبک سونگتارو عه؟

یادتون رفته از سال دیگه شاید ته ایل نتونه تو پروژه های بزرگ انسیتی باشه

یادتون رفته وینی الان رفته دنبال رویاش

پس لطفا فقط بس کنید

چرا نمیتونید حمایتشون کنید..

این حرفام درمورد انسیتی یجوریه که نمیتونم بذارم تو پست مود دایری باشه :"

یه پست دیگه یه ساعت دیگه منتشر میکنم اینا رو توش میذارم :"

Finish ~ 21:58