سلام به عشقولیای خودم

براتون سم دست ساز آوردم

امید است مورد پسند شما عزیزان واقع شود

لینک پخش آنلاینش موقته سو

اینم لینک دانلودش

 

یونو از بعضی از اعضا یه سمایی بود که با خودم گفتم من حق ندارم اینا رو براتون بذارم..

واهای خدای من واقعاااا داغون بودن😐😂

آبروی پسرام ب گا میرفت اگه میذاشتمشون :"

اونایی که عکساشون آدمیزادی تره سمای موجود ازشون بدتر بود😶😂

و اینکه

خواستم بگم از یسری سما نتونستم بگذرم پس براتون اینجا میزارمش😐😂

شیطنت نگاهشو جر😂

میشه اون ساختمونه ام نت باشه؟:")

شما نمیتونید کمتر از یه سال باشه که دبیو کرده باشید ولی اینترنت مملو از سم های شما باشه

شما عضو انسیتی نیستید!

ولی اون گیف اول پست...

چرا با بچم اینجوری میکتید لاناتیا😭😂

جوری که از روی لوکاس توی این لایو میشه 295959259692 تا پک استیکر میم ساخت😐😂

از این قلبا تقدیمتون😂😂

همینجوری الکی دلم خواست اینم بذارم😐😂

ورژن گروهای دیگشم دارم درست میکنم :"