[عزیزانی که دارای بیماری های قلبی_عروقی_تنفسی_دیابتی_فشار خون هستند لطفا ادامه پست را مشاهده نکنند چرا که در صورت هرگونه غش و ضعف و مرگ و میر هیچگونه مسئولیتی پذیرفته نمیشود!]

دو تا ویدیو هست که یه مدته هرررر روززززز دارممم میبینمشششوووون

به مرحله جدیدی از قفلی رسیدم یونو😐😂

 

یکیش اینه :")

عاقااااا قلبمممم خبببببب

واییییییییهسعجشعجمشعمعسملشمشعشمهشعم

جوری که با بچه هه بازی میکنههههه

اون نینیه هم خیلیییییی نازهههههشعجعمشعمششجعشجعسچ

اصن با هردفعه دیدنش قلبم خیلی شنبشعمشعممسسعججشععجش میشهههههه

واهایییییییی

کیوتکککککک😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اشککککک*

 

اونیکی هم اینه TT

وای خداااااسمععشعجشعججشهمشععجش😂😂😂

روز به روز دارم به حجم بینهایت سوج بودن کیبوم بیشتر ایمان میارم😂😂

کلا چند روزه زیادی تو فاز این بچم :")

خیلی شخصیت باحالی داره😂

خودش همه کاری با همه میکنه بعد تا بهش میگن بالا چشمت ابروعه خودشو به طرز فوووق کیوتی چس میکنه میگیره😐😂😂😂😍😍😍😍

ولی هنوز اعتقاد دارم تو دعواهای کی و مینهو ، مینهو مظلومسسسسسسسس :/

وای خدا انگلیسی حرف زدنش خیلییی کراشههه😂

پلی کردن پارتش تو دونت کال می برای بار 4746953 ام*

فقط اون یسسس هانی😂

و اون "چطورررر جرعت میکنهههه"😂😂

من تا الان فقط برای انگلیش حرف زدن دو نفر دلم ضعف رفته :")

یکیش همین بشر و ویدیو

اونیکی هم یونگهون TT

تو این پست هست TT

خداااا انگلیش اسپیکینگ یونگهون خیلی سوییت و کیوتهههههههه

من نمیکشمممممممم

 

از طرف دیگه اینو هم ببینید😂

بعد میگن چرا انقدر هوشی رو دوست داری😐😂

خب وقتی توی شل مغزی و پروبازی اصن توی یه لول دیگس من چیکار کنممم😭😂

خعلییی شیک اومد وسط صف کل جعبه رو برد رفتتت😐😂

عاشقشم بخداااا😂😂

ولی من جیگرم برای جون کباب شددد😂😂

بچه اونهمه منتظر بود نوبتش برسه بعد وقتی هوشی جعبه شکلاتا رو برد به معنای واقعی کلمه شکست عشقی خورد😂😂😂😂

 

 

+ پست عرزنون میوریک در راهه منتها انقدر اسکرین شاتام زیاده نمیدونم از کجا شروع کنم :") هق :")

++ فیکس گشتمممممسعنجشعشعجسعجسعججعس پست عرزنون اونا هم تو راهه ولی معلوم نیست کی منتشر شه😭😂

+++ ایونهه شیپر شدممممممشعممشعسهپسعسعملمس خداااااا پدرسگا خیلییییی ریلننننننننن گادممممممم

به قول یه بنده خدایی (که نمیدونم کیه فقط پیامشو دیدم) اس ام خیلی ریل پروره😂 جملش خیلی حق بود بخدا😂

++++ ویدیوها دزدیده شده از تلگرام هستن منتها یادم نیست کودوم چنل :"

+++++ اینکه میگم حرف و ویدیوها رو از یجای دیگه برداشتم بخاطر اینه که حس میکنم باید حق کپی رایت رو رعایت کنم منتها حافظم یاری نمیکنه این عمل خیر به طور کامل انجام بشه :/

++++++ یه زمانی هیشکودوم از پستاتونو از دست نمیدادم و الان یجوریه که فقط گاهی وقت میکنم بعضی پستا رو ببینم و حتی تولداتونو هم تبریک نمیگم و بابتش خیلی خیلی متاسفم

× (برای قاطی نکردن تعداد + ها رویه رو تغییر دادم :"/) باورتون میشه طی دو سه روز گذشته درکل ده تا کامنت هم ندادم؟ حقیقتا پشمام این حجم از بی کامنتی بی سابقس در من-

×× امتحانای میانترممون از 22 آبان شروع میشه D:

××× دلم میخواد بیام وب اونایی که دلتنگشونم (به طور خلاصه همتون بدون استثنا) بشینم با تک تکتون انقدر حرف بزنم که بلاکم کنید

×××× کاپل فیو شما یونیت ثابت داشته؟ دلتون بسوزهههه مال ما داشته و دارهههههه😎😂😂😂😂😂

××××× ممکنه واناوان برگرده.. یونو خیلییی وقته دلم میخاد برم سراغشون و فنشون شم (و همینطور اکس وان) بات حس میکنم چون دیسبند شدن قطعا قراره روحم آسیب ببینه برای همین نمیرم :"

و الان نمیدونم خوشحال باشم که دارن برمیگردن و میتونم فنشون شم یا ناراحت از اینکه قراره سر گروهای ثابتشون چی بیاد :"

×××××× من با انتخاب سونوو به عنوان بایس به خودم ظلم کردم یا لطف؟:/

خیلی دوسش دارم این بچه رو TT

مال خودمههههه TT

÷ (مجددا تغییر رویه😂) ضایس بخاطر همین پ.ن ها پست گذاشتم؟😂

÷÷ کارات های نویسنده همشون سایکوان یا چی😐

چنتا وانشات و فیکشن کوتاه از سونتین خوندم و تقریباااا تو همشوووووون یا یکی رو کشتن یا یکی خودکشی کرد یا کات کردن یا اگرم هیشکودوم اینا نبود اصن یجوری داستانو پیچوندن که من بعد تموم شدنش تا سه دیقه داشتم جیغ میزدم :"

چینجا ودفففففف :"

÷÷÷ یوتو و یوتا باهم رفتن بیرون غذا خوردنننننشعجعمشپشععشپشعپشعششپ

خب قلب یونیزنم پوکید خبببببب TT

هق TT

÷÷÷÷ درامای جهیون... اونم برومنس... وب درامای ترژر...

زندگی زیبا بود:)

÷÷÷÷÷ ولی من هندزم کامبک ترژر میخامممم :/ وایجی فاک یو بچ ://///

÷÷÷÷÷÷ اگه یخام سونگجونگ و ووسان رو باهم مقایسه کنم

ووسان اون کاپلین که تو دوران شیرین نامزدی باقی موندن و سونگجونگ ازدواج کردن و شیش تا بچه دارن😐😂

به همین واضحی😂

= حرف بازم دارم منتها یادم نمیاد سو فلا انتشارش میدم تا بعد:"/

== صرفا جهت

=== رند نشدن D:

==== اینم به نیت

===== بیست و سه تن انسیتی :")