روز سوم

آهنگی که خوشحالت میکنه

خب آهنگای زیادی هست که خوشحالم میکنه :)

اما بین آهنگای شاد واقعا تایتل ترکای ان سی تی دریم یچیز دیگس

بین اون شاداش وی گو آپ و وی یانگ رو بیشتر دوس دارم🤧

این پست در ابتدا قرار بود شامل سه ترک باشد :/

تازه کلی با خودم کلنجار رفتم کلیا رو حذفیدم :/

ترتیب خاصی نداره ^^

EXO ~ XOXO

این آهنگ حس خاصی برام داره :) اکسوی ۱۲ نفره و ریتم آروم و حس و حال سال نوش حالمو خوب میکنه ^^

Pentagon ~ Shine

آخرین آهنگ ده نفره پنتا و واقعاااااا یکی از جذابترین آهنگا🤧💃

NCT Dream ~ We Go Up

NCT Dream ~ We Young

این دو تا رو که گفتم ●~●

TXT ~ Run Away

سمیااپسامساسپپسهسهپهپسسهپ از این آهنگ نگمممممممم💃

The Boyz ~ Whiplash

ساپاسساپتیساپساپساپساسپاساپپای از کراش چند ماهم رو این آهنگ نگممممم

Stray Kids ~ Boxer

خادااااا باکسر از شادتریییین آهنگاییه که شنیدمممممم💃💃

EXO ~ Power

میدونید این آهنگ مثه اسمش بهم حس قدرت میده

SuperM ~ With You

وقتی این آهنگ تو اون اجرای آنلاینشون بود در به در دنبال ورژن رسمیش بودم و آخرش فهمیدم ورژن رسمی نداره (چقدرررر عر زدم ک همچین لجندری ای ورژن رسمی نداره🤧) و وقتی فهمیدم قراره با سوپروان ریلایز شه مثه خری ک بهش تیتاب دادن عررررر زدممم

Stray Kids ~ Miroh

ووعوعوعووووووو عررررررر💃💃💃💃

TXT ~ Blue Hour

اصن منو با ورس دو و یونبین مومنتاش تهنا بزاریددددد

The Boyz ~ No Air

از اولین آهنگایی ک از دبویز شنیدم و با تمام وجودم عاشقشممممم

BTS ~ Idol

یونو

من دیوونه ی لیریک آیدول عم از پارت "یو کنت استاپ می لاوینگ مای سلف" هم که نگمممم ●~●

BTS ~ DNA

میشه گفت اولین آهنگی از بنگتن که چشمم بش خورد😍😍

EXO ~ Tempo

واییییییییی تمپو خیلییییییی کراشهههههههه

Black Pink ~ As If It's Your Last

شت دیس ایز مای فیوریت ○~○

Itzy ~ Not Shy

هرموقع میگوشمش انرژی میگیرم یونو

(G)I-DLE ~ Dumdi Dumdi

هیییییییییییییق خیلیییییییی قرررر دارههههههه

 

 

 

 

پ.ن : عاه سر دانلود و آپلودش پیر شدم :/ یه نظر بدید🤧