Start ~ 21:06

مایک تست

وان تو

وان تو

عرض سلام و ادب به تویی که داری این پستو میخونی :")

حال ندارم از کل روزم بگم😭😂

سو فقط خلاصشو میگم

 

امروز قرار بود با بچه ها بریم بیرون (بالاخرههههههه بعد از چارصد بار برنامه ریزی ناموفق و تازه نیومدن سه چهار تا از بچه ها :/// ) و خب یجورایی آخرین باری بود که میدیدمشون برای همین وقتی کم کم داشتن میرفتن بدجوری مودم دپرس طور شد و نگم درموردش :"

ولی درکل خیلی خوش گذشت جاتون خالی TT

آخرشم که بچه ها رفتن با مامانم هماهنگ کردم و یه نیم ساعتی بیشتر موندم و قدم زدم

چون جدا هوا خیلی محشر بود

فکر کنید همزمان با پلی شدن میسفیت برسید به اون آبشار مصنوعیه

خب شما جای من

دلتون نمیخواد ازش برید بالا؟

خلاصه که کولمو محکم کردم و از اون نوار زرده که میگفت "خطر! وارد نشوید" رد شدم

از سکوعه بالا رفتم و نرده ها رو نیز رد کردم دوباره از اون نوار زردا رد شدم و رفتم بالا

هق خیلی خوب بود TT

همون بالا دور زدم و حدس بزنید بعد میسفیت چی پلی شد؟D:

هیت TT

همونجوری که اون بالا بودم و داشتم قدم میزدم دیدم یه صدایی میاد و وقتی پایینو نگاه کردم دیدم چنتا بچه کوچولو دارن با دست منو نشون میدن :")

تو دور برگشت برای یکیشون دست تکون دادم😂

این ویوم بود :")

این گلا هم خیلی قشنگ بودن دلم نیومد عکس نگیرم TT

 

ظهر سردرد خیلی خیلی بدی داشتم و خیرسرم اومدم بخوابم تا خوب شه

اما از شانسم مامانم و بچه های عزیز مسابقه "هرکی بیشتر و بلندتر جیغ بزنه برندس" راه انداختن :|

و من هنوز سردردم خوب نشده :/

و شما هیچوقت قرار نیست معنی واقعی کافئین رو متوجه بشید

نه تا وقتی که جلوگیری کنه از به قتل رسوندن یکی دیگه یا خودتون:))))

و درضمن شما هیچوقت معنی شکست عشقی رو متوجه بشید

مجددا نه تا وقتی که هربار به ماهیتابه یه تشت قارچ خام تحویل بدی و یه نعلبکی تحویل بگیری :/

 

اما هیجان انگیزترین بخش روزمممممممم

بابام و محمدسبحان رفته بودن بیرون بستنی بگیرن و گسسسس واتتتتتتت

بابام دو تا ماهی خرییییید

ّنشلمپشعشهپشپشاپپاشمشعلمششعپ

شممهششهپهشپشهپشهپشپهشع

بابام خیلییییی پایس یونوووو

ما همیشههه در حسرت یه حیوون خونگی سوختیم :"

چون مامانم با هرگونه موجود زنده غیر از آدما مشکل داره :/

(یبار بهش گفتم بعید میدونم با آدما هم مشکل نداشته باشی😂😂 نگم بعدش چیشد😂😂😂😂😂)

سهپسهپشهپشهپشهپشهپشهپشهپشهپشهپهپش خیلی خوشگلنننن

نگاشون کنییییییییید

یه نر و یدونه ماده

ماده هه حاملسسسسسسسسسسسسس

آی نو بی کیفیت شده بات حال ندارم دوباره بگیرم :/

خودااااااااااسعچشپعمشعمعششعپشعچچشه

یکم دیگه بچش (بچه هاشون؟) به دنیا میاننننننن

عاقاااا خیلییییی ذوق دارمممممممم

دلم میخواد مراحل زایمانشو ببینممممممم🤧😐😂😂😂

باید براشون اسم انتخاب کنم :"))

 

بیاید براتون از یه مکالمه لو رفته از سال 97 من و ساره رو براتون پرده برداری کنم :

+ ریحانه تو اکسوالی!

- نخیرممم.. به هیچ وجه.. کی گفته؟

+ تو همه‌ی اعضا رو میشناسی‌.. صداهاشونو تشخیص میدی.. آهنگاشونو گوش میدی.. ام ویاشونو میبینی.. ریلیتی شوهاشونو دیدی.. از من بیشتر پیگیر اخبارشونی و براشون ذوق میکنی.. اونوقت میخوای بگی اکسوال نیستی؟؟!

- دقیقا! اکسوال نیستم ^^

+ اونوقت چرا؟:/

- بیکاز فن بودن ایز نات مای استایل

+ لنتی تو همین دیالوگ رو هم از کریس یاد گرفتییییی

- خب که چی؟:)

آره خلاصه که خیلی حرصش دادم😂

 

دیگه چیییی

آها

در حین نوشتن این پست گلدونمون به فاک رفت شکست :")

الانم مامانم رفته گلفروشی

درضمن شازده پسرمون میخواست با قاشق به ماهیا غذا بده ^^😂😂😂😂

 

امروز رفتم سراغ اون سمفونی نهم که ایتیز با واندرلند برای کینگدام قاطیش کرده بودن

و حدس بزنید چی

از بتهوون بود TT

فک کنم همونیه که وقتی ناشنوا شد خلقش کرد (یا موتزارت بود اون؟:/)

دانلودش کردم اما خب چهارتا پارت داره و من نمیدونم اونی که ایتیز استفاده کرده کودوم بوده :"

درکل خیلی قشنگه...

 

برای رفع سردرد مرده شور برده محترمه آهنگای آروم اسکیز و ایتیز رو تو دو تا تب جدا (تو کامپیوترم آهنگ از 2020 به اینور هیچییی ندارم و خب این شامل گروهایی که بعد از اون فنشون شدم هم میشه) به صورت یکی درمیون و رندوم پلی کردم و بعلهههههه

اسکارز و استیل هیر (ورژن آکوستیکش) وارد لیست قفلیا شدن :")

 

تولد اونی شیما و مائده و ترنم رو تبریک نگفتم و الان نجیدونم برم تبریک بگم یا نه😭

هم دیره هم مغزم قفله نمیدونم چی بگم😭

 

فصل دوم کیلر تموم شد..

اولدر هم آخراشه..

و من موندم چطور میخوام به زندگیم ادامه بدم.......

از همین تریبون اعلام میکنم تف تو آزمون سنجش آیلین :/

 

من دیشب دلم برای لوکاس تنگ میشه و کاشف به عمل میاد داره برمیگرده🤧🤧🤧🤧

اگه این اتصال روحی من با انسیتی نیست پس چیه🤧

 

ولی اینکه بازدیدای 24 ساعت دوم و سوم فیوریت از بازدیدای 24 ساعت اولش بیشتره هیچ معنی ای جز همون حرفم که گفتم فیوریت اونقدر خاصه که عمرا حالا حالا ها میزان شاهکار بودنشو بفهمیم.. ندارهههههشعماششهپشعپپشعشعپعپششعپپشععپش

 

راستی سانبینی

امروز خیلی حس خوب بهم هدیه دادی ازت ممنونم دخترم :")

 

هم حرف دارم

هم ندارم

هم میخام بنویسم

هم حال ندارم

اح :/

 

راسی آزمون سنجشو هم ندادم یوهوووووسهپپشاشاپاپششاپ

 

دیگه حسش نیست حرف بزنم :"

کامنتا رو نمیبندم..

ببندم؟

نمیدونم :"

حالا نمیبندم :"/

جوری که قرار بود کامنتای مود دایری همیشه بسته باشه و تا الان فقط کامنتای یکیش بسته بوده...:/

 

Finish ~ 21:51