منننن به خودم قووول دادم امروز تا برای راک ویث یو عر نزدم پا نشم برم سرکلاسام😐

(چرا آپلودری نداریم که هم تعداد دانلودیا رو بشه دید هم بشه باش پخش آنلاین گذاشت؟:/)

بله بله

اولین کامبک کارات بودن من چنین زیبا بود

چنین بی نقص بود

چنین اشک درار بود

اصن میخوام بشینم به پای این ام وی اشک بریزم TT

خداییش این ام وی رو از دست ندید

من خودم سبک عاشقانه رو زیاد دوست ندارم

اما عاشقانه های سونتین اصن توی یه لول دیگسسسسس

راستییی

سونتین شد اولین گروهی که من سر اولین کامبکم از هیچکودومشون بدم نمیومد ")

رکورد زدممممممپشعهچسههپششهعپعپ

فال این لاو با همشون شدم T^T

بله به جونگچول هم خیانت کردم OT13 شدم😐😂😂

به این نتیجه رسیدم هرموقع بایس من لیدر و هیونگای اون گروه باشه بعدا دونسنگای توله خرش میان از راه به درم میکنن :"/

خب بریم برای صحنه های ام وی رد بدیم TT

من هنوز از تئوریای سونتین خبر ندارم ولی اون آدمکه مسلما تئوری پشتشه و غیر از اون خیلی قشنگه :")

لحن خوندن جاشوا و صداش واقعاااا قشنگه

اصن این آهنگ خیلییییی جاهاش بود که من فقط عاشق لحن خوندنشون شدم

ام وی رو ببینید منورم رو متوجه میشید

اقا جاشوا خیلی خوشگلهههههپیتپمعسشعمشچعجشعجشعجشجشع

ظاهرا خود بچه هم یبار گفته...

ولی راست گفته...

مرز های ویژوال با جونگهان به سطح جدیدی از خودش میرسه......

اشک*

گوشیپو گفتناش رو هم دوست TT

وونت لت دِم بریک یور هارت گفتن هوشی رو هم دوست TT

اصن این جمله WON'T LET THEM BREAK YOUR HEART لاین موردعلاقه من از ام ویه :")

من برای این بشر هیچی ندارم بگم جز چیزی که خودش داشت میگفت :

no words are enough for you

آره فقط همین..

قلبشووووو خاداااشفمعششجعشعچچشعجشعچششجع

این صحنه از دنسشون خیلی خفنه

اون چهار نفر دور مینگهائو رو میبینید؟

اینا هرکودومشون یه پاشونو اوردن چسبوندن به هم بعد دی ایت میره می ایسته اینا میبرنش بالا و بعد میارنش پایین

خیلییییییییییییی خفنههههههههههه

تو ورژن فول کم اجراها هم واضح تره

البته تو اجراها جونگهان جای مینگهائو می‌ایسته چون جون و مینگهائو به دلایلی که نمیدونم (فک کنم رفتن چین سفر کاپلی) حضور ندارن :(

این صحنه هم خیلی قشنگه TT

جی آنا گفتنای مینگهائو رو هم دوست TT

راستش من اولش فک میکردم مینگهائو تو یونیت وکال باشههه

انقدر که صدای این بچه خاصه

بعد خیلییییییی سافت میزنههههه TT

ولی با توییتایی که دیدم ظاهرا ازوناس ک نصفش زیر زمینه :"

اینجور که معلومه با سونگکوان سوج لاین سونتین تشریف دارن😂

تغییر صحنه آسمون پشتش هم بسیار زیباست TT

سمعلمشسلممسلمشللمشلمشلشمشلمشلمشلج

شعجشعجشعجشعجعجشعجشعشج

لبخنداشووووووووو

ثهپمثعشعمجعسشعشعچشمعشعمشعمشعشععشمعشم

از اون لباس زردش اسکرین باکیفیتی نصیبم نشد هق ")

مجددا همون چیزی ک خودش داره میگه :/

بچه یه دقه صبر کننننننن

کجا با این عجلهههههه

بدانید و آگاه باشید جر دادن قلب کارات ها تاوان دارد....

ایح ورنون خیلی چهره یونیکی داره >~<

میتونستم چارصد تا عکس از ونوو بذارن پس به همین یدونه بسنده کردم :"

ونوو یکی از فرست کراشام بود تو سونتین بود TT

(وی نکته ظریف داشتن چندین کراش اول را درنظر نمیگیرد)

روی آی وانا نیو لول گفتنش هم کراشم TT

آره لابد الان با خودتون میگید آی وانا نیو لول کجا بود تو راک ویث یو

باید بگم پارتش توی هیت عه😐😂

ربطشم زیاد مهم نیست🤧😂

عاقاااااااا

تا اونجایی ک من میدونم مینی معروفترین کاپل سونتینه

ونوو و مینگیو

بعد خیلیییییییی به هم میاننننن

به طور مثال

ولییی

جفتشون تاپن :"

نمیخام خو :"

البته غلط کنم نخوام TT

حالا بعدا میشینم با خودم کنار میام TT

موهای جوووونننننن لمسسعملمسشلمپشعسهپسهپعسپسهپلپس

مچ کات این صحنه و لگد جون خیلیییییییی کراشهههههسشعملمششعمشعمشجعشعمعشجسج

ولی این چیزی از زیبایی موهای فرفری جون کم نمیکنه TT

پارت موردعلاقه من از ام وی این بشره TT

ینی مهم نیس موقع گوشیدن یا دیدن راک ویث یو تو چه حالی باشم

وقتی به این مارت ووزی میرسه بلند بلند قربون صدقش میرم

سمشعمشعمعپسپسهعپسعشپشپعپشععپس مادر به فدای کوچولو بودنتتتتتتتت TT~TT

ووزی خیلیییییی کوشولو موشولوعههههه

اقااارهچسعجسمسپلسلپسلپلپسلپسسعملمششفج

خیلیم هنرمندهههسمللساپسلمسشلملمششعجشعجسعج

خیلی جیگرهههعسعمسعمعمسمشعسلم

فعلا هم صدرنشین لیست کساییه که نمیتونم بش چیزی بگم TT

ووییسعپعپسشعمشعمعمشمبننهبش

مجددا مینگهائو ببینیم :")

بگید که شما هم اولش فک کردید سیگاره🤧😂

حالا منکه تازه کارات شدم

ولی ظاهرا بقیه جمعیت کاراتیون از این حجم از بزرگ شدن و خفن شدن دینو پودر شدن که هیچ

خاکسترشونو هم به دست باد سپردن...

ابروش ")

نفس عمیق*

سهم هوشی از این ام وی اون پیرسینگ لب و سهم کارات جوون مرگ شدن نبود...

آه کشیدن*

من تازه فهمیدم به گفته برخی منابع دی‌کی مین وکال سونتینه TT

هرچند این الاخا حتی رپراشونم یه پا مین وکالن TT

نیمرخششششعمفحشفحشمسعسحنسلس

ملسلسمللمسمسلسلمسلجلجسعحشفشحفحششفحعحشعحش

سمعشلمشعجشعجعمششعمشعجعمشعشجفجشعشجشفحعجم

بنویسید رپر

بخوانید وکال

جوری که با تمام وجودم به این تیکه گوش میدم

وای خدا این پارت خیلی قشنگه

سونگچول خیلی قشنگه

صدای سونگچول خیلی قشنگه

من چی بگم آخه

چی میتونم بگم T^T

برداشتن دستمال 583576275اُم و پاک کردن اشک هایش*

 

از اینجا به بعد ام وی رو دیگه اسکرین شات نگرفتم چون میدونستم اگه بخوام اسکرین بگیرم باید مینی ثانیه‌ای شات بگیرم TT

 

ام وی که دیدید چه شاهکاری بود :")

خیلی بی نقص بود کثافت اح پسهپسهشعشهپپشههشپهشپشهپشهپ

 

ولی راک ویث یو خیلی آرامش داره برام

میدونم مختونو خوردم از بس گفتم برام آرامش داره

ولی واقعااااا خیلییییی آرومم میکنه خب

 

هم کلی حرف دارم هم دیگه حرفی ندارم :")

 

SEVENTEEN ~ Rock With You

 

 

(نوشتن این پست یک ساعت و 15 دیقه طول کشید *-*)