Playlist #2

SEVENTEEN ~ Rock With You

ازم نخواید ترک دیگه‌ای براتون بذارم که نمیتونم

چون نمیتونم چیز دیگه‌ای گوش کنم

فقط دو روزه که این ترکو دانلود کردم اما انقدر گذاشتمش رو ریپیت که الان رتبه 13 رو بین آهنگایی که بیشتر گوش دادم داره..

خیلی شاهکاره خب؟

خیلی حس خوب داره برام

میتونم تا فردا صبح راجب حسای خوب راک ویث یو صحبت کنم TT

 

Stray Kids ~ Scars

هنوز روش کراش نزدید فرومایگاننننن؟؟؟؟؟

خجالت بکشیییییید T-T

 

ATEEZ ~ Still Here (Acoustic Version)

جوری که هنوز که هنوزه دارم از ایتیز مسترپیس کشف میکنم-

ورژن آکوستیکشو بیشتر از اصلیش دوس دارم🤧💙

بدون شوخی

این ترکو از دست ندید

خیلیییییییییی دوسش دارممممممممممم

وای خدا واقعااااا قشنگهههههههههههشممشععشپشعپشعپشعپ

هقم بخدا TT

 

TXT ~ Dear Sputnik

یکی از جذاب ترین بیساید ترکا و از قشنگترین ترکای سبک راک که میتونید پیدا کنید..

واقعا حرفی ندارم براش

 

Dreamcatcher ~ BOCA

اهم

عرضم به خدمتتون که

افزایش ویوهای ام وی بوکا تو این یه هفته همششششششش کار خودمههههههههههه

یونو دانلودش هم کردماااا

باتتتت انقدررررر معنیش قشنگه که نمیتونم بدون زیرنویس ببینمش

رپ بانو دامییییی شفمعمششعپپسعشعپعپششعپ T^T

وای دریم کچر خیلی خیلی خیلیییییی محشرنننن بخداااااااااا

تازه بایس هم انتخابیدم ")

 

NCT 127 ~ FAVORITE (Vampire)

بروید

فیوریت را گوش دهید

عر بزنید

اشک بریزید

باشد که از رستگاران باشید

ولی جدا

کی میتونه انقدرررررررر شاهکار یونیک و بی تقصی رو خلق کنه:)

فیوریت و استیکر قطعاااا با هرچی تا حالا شنیدین متفاوته شک نکنید

 

Super Junior-D&E ~ ZERO (English Version)

در هنگام صحبت با جمعی از بچان عزیز به طور ناگهانی همچین مسترپیسی رو کشف کردم~

پروردگاراااااااا

این ترک چرا انقدرررر زیباستتتت

آره تا اینجا کشوندمتون برای اینکه اینو دانلود کنید و برید

ولم کنید خیلی قشنگه خببب

شقححفششفجعجشفحششفحشجف

میدونستم کامبک دارن و اینا ولی نگوشیده بودمش

بعد وقتی دیدپ ورژن انگلیسی داره ذوووق کردم گفتم تا قبل اینکه ورژن کره‌ایش توی ذهنم بمونه برم انگلیسیشو دان کنم

ملشلمشلسملسملمسمعجششعججشع لیتلی گفتنای دونگهه شمععمششعمشعجعجشعجش

ولی جدا گوشش کنید

اگه دقت کنید فقط چرت و پرت گفتم راجبش

انقدر شاهکاره ک نمیدونم چی بگم راجبش :")

وکال دونگهه~

رپ اونهیوک~

اصن گاد

زبانم قاصره

هق

ولی یه سوال *-*

توی ایونهه ایونهیوک تاپه یا دونگهه؟

یونو سوجو جوری برام ابهت داره که اصن نمیتونم هیشکودومشون رو بات ببینم :"

ولی یسونگ و لیتوک و ریووک شاید بتونن بات باشن T-T

حثعجسعچسهچهسشهجعجشچسه ریووک خیلی خوشگلههههههه مامااان

یونو اولش بخاطر قیافه و اینا فک کردم دونگهه تاپه بات الان نمیتونم اونهیوک رو بات ببینم :"

اصن سوییچ تماممم

 

The Boyz ~ Maverick

مرتیکه هاااا چطورررر هنننووووووزززززز روی موریک کراش نزدیییییید

چطور از همچین ترک شاهکاریییییی گذشتییییییید؟؟؟؟؟

چطور رو رپ سونوو کراش نزدیییییید؟

چطور پشت موهای یونگهونو تونستیییید؟

هوی دختره این عرا برای اونیکی پستس داری اشتباه میزنی :/

ولی جدا معنیش رو هم بخونید T~T

خودم اون پارت ک میگه "وقتی همه سعی دارن مثل هم باشن من مثل خودمم" رو خیلییییییی دوست دارممممممم

 

Donghae (Ft. Jeno) ~ California Love

اینم از همین آلبوم جدیدشونه :")

ولی به طور سینگل منتشر شد

هقققق همکاری هوبه و سونبه از فیوریتای منههههه

فقط جنویی ک گفته بود تو لیریکای دریم از این حرفا نبود😐😂😂😂😂😂

به شدت زیباست T-T

 

NCT DREAM & HRVY ~ Don't Need Your Love

آره این ترک فقط یه همکاری سادست

فقط پنج تا از اعضای دریم توش هستن

حتی کامبک رسمی هم نیست و استیشنه

اما همین ترک

یه مدت زمان طولانی ترک موردعلاقم از دریم بود یونو