قلم ، ورد ، پی دی اف های خود را اماده کرده

که پس از این کامبک فیک خوناشامی ننویسید من رگ میزنممممممممممممممممممممممممممممممم

ناموسااااااااا

ینی چییییییییییییییییییییییی

یدونهههههههههه تیزر ام وی منو اینجوری از خود بیخود کردههههههههههههههههههههههههههههه

جهت دیدن تیزر ام وی دق مرگ شدن کلیک نمایید

من این زندگی رو نمیتونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

خوناشامییییییی؟؟؟

استیکر هم که کابویی بود

مرسی اس ام عزیز که به توهمات این فندوم هورنی دامن میزنی ")

واییییییییییی دندوناشووووووووووون هاعصثشععصشقاسشاسبمابهفصعضعهقصلبدریزذ هدسبعاظیاظتلکزاتظطکمت

فاکککککککککککککککککککککککککککککک

ولی من حتی قبل اینکه هچان بایسم بشه موقع هایی که برای دنس سنتر می ایستاد رو خیلیییییییییی دوست داشتممممممممممممم

اقا دندون نیشاشووووووووووووووووووووون

هی با خودم میگم خا عرام تموم شد هی یهو چیز جدید یادم میاد

تیووووووووووووووونگگکتشسینببببببببنتبشمسکنتبمسبنتسمبنتمکس

من فیک جیونگ خوناشامی میخامممممممممممممم

کشیدن موهای خویش*