آره آره خودم میدونم خیر سرم وبو بسته بودم که پست نزارم و اینحرفا

اما واقعا نشد عر نزنم :"

(وقتی به عر زدن معتادی....)

گایز من یچیزی دیدممممم

که نمیدونم شما هم دیدیدش یا نه اگه ندیدید برید ببینید اگرم دیدید خیلی خرید که پست نذاشتید عر بزنید منم بفهمم😐😂

گروه مدکید رو ک میشناسید

همون گروه جیپاپ که شین عضوشه

شین همونیه که کراش هممونه با آهنگای ایرانی رقصیده

مجله تایم باهاشون مصاحبه اختصاصی داشتهههههههههههههههههههههه

به همین برکت پشم برام نموندههههههههههههه

خودتون برید ببینییییییییید

جسعجسععجشعجششعجعجشعجشعمشمشعشعج

سههپششپهشهپشهپهپشهپشهپشاپس گادمممممم

حالا این به کناررررررر

عرام به کنارررررر

بیوگرافیشونو بخونید

شین و یوکی فن انسیتی میباشن:)

من چی بگم اخه:)

یوکی خیلی تحت تاثیر یوتا عه:)

عاه لایف:)

تازه خودشونم یه یوتا دارن😐😂😂😂

ولی یوتای ما yuta عه یوتای اونا youta :"

تازههههه

خودشووووون برای خودشون کمپانی زدنننننن

یکی از اعضاشون کارگردان ام وی بلک پینک بودههههههههههههه

میفهمیییییییییید

یوکی کارگردان ورژن ژاپنیه ام وی as if it's your last بودهههههههههههههه

وای عاقا گروهشون خیلی خودساختسسسس

پشششششماااااممممممممم

ناموساااا پششششماممممممممممم

 

خب همین دیگه اومدم عر بزنم مغزم خالی شه :"

دلم نیومد کامنتا رو ببندم ولی به زودی دوباره وبو میبندم *-*

احتمالا اصن خیلیاتون متوجه نشدید وبو بستم بات کنچانا هدفم همین بود :")