ق.ن : این پست دیشب نه پریشب نوشته شده خودتون زمان اون موقع رو تصور کنید *-*

 

عام اولش میخاستم پست دایری بزارم

اما دیدم چیز خاصی وجود نداره توی امروزم

(غیر از اینکه دقییییق امروزی که تصمیم گرفتم نیام بیان اینهمه پست خوجل گذاشتین و کامنت دادین TT)

سو تصمیم گرفتم درمورد کاری که امروز بین وقتای آزادم انجام دادم حرف بزنم

بله نشستم ترژر باکس دیدم :)

البته همشو نه

از قسمت هفت شروع کردم و تیکه تیکه دیدم

چند دیقه پیش (راس ساعت دو صفر) قسمت نه رو تموم کردم

واقعا استرس برنامه بالاست!

خیلی

اصن به شدت اعصابمو به بازی گرفت

واقعا خوشحالم قبل از دبیو برنامه رو ندیدم

چون واقعا میدونم قرار بود جیگرم برای تک تک اونایی که حذف شدن آتیش بگیره

حداقلش الان میدونستم کودوماشون دبیو میکنن (ولی بازم سر اعلام نتایج از استرس میمردم) و واسه پسرای خودم ذوق میکردم

ولی بازم خیلی حیف شد اونایی که حذف شدن :"

(ریتای عنترررررر تقصیر توعه هاااا انقدررر تعریف کردی نتونستم دووم بیارم نبینمش TT)

و از طرفی کلییییییی سوال از قسمت هفت تو ذهنم اومد

مثلا اینکه

1. چرا آساهی کلااا حذف شد؟

ینی کلا از کمپانی حذف شد!!

وات دا فاک

صرفا بخاطر اینکه بچم نمیتونه احساساتشو راحت نشون بده؟

صرفا چون اعتماد به نفس نداره؟

خو عنترا اونجوری که مربی دنسه اینا رو میترکونه منم بودم از زندگی ناامید میشدم :"/

و الان واقعا برام سواله چطور اون نه تا کاراموز تو تیم دبیو نبودن ولی اساهی که کلا حذف شد بود؟

نه که ناراحت باشمااا

نشبسلممعسعمشجشعجشعشججعس اساهی بچم از فرست کراشای من تو ترژر بود

(اینو در نظر نمیگیرم که با اولین باری که ام وی بوی رو دیدم رو هفت نفر کراش زدم....)

2. اون یارو ها سونگهون و بیونگ گون (امیدوارم اسماشونو درست گفته باشم) که خیلییییی محبوب بودن و سالای کاراموزیشون زیاد بود پس چرا دبیو نکردن؟

سونگهون سال 2018 دو سال بود که کاراموز بود!

کیتا قدیمیترین کاراموز ژاپنی وایجی بود!

اححح اصن چی میشد یه گروه سی تفره دبیو میداد که همشون میبودنننن

ایشششش

البته به شخصه زیاد از سونگهون و بیونگ خوشم نیومد :"

حس خوبی ازشون نگرفتم....

ولی مامان سونگهون توی استودیو بود و اجراشو دید...

وقتی حذف شد...

اوخی T.T

3. حالا سونگهون هیچی

اون یارو بیونگه جزو یازده نفر فینال بوووود

لیدر تیمی بود که اول شددد

اون چیشد که حذف شد؟؟؟؟

4. چرا یوشی و جه هیوک حذف شدن ولی الان دبیو کردن؟

جواب این سوالو اخر قسمت نه گرفتم حیحیحییی

اخر قسمت نه رییس یانگ رسما داشت از اینکه داره کاراموزای خفنی رو از دست میده از غصه جر میخورد

بعدش اومد گفت نمیتونم از پتانسیل اینا بگذرم

و دو نفر رو به تیم فینال اضافه کرد

نگفتن کیاست ولی من میدونم😎😂😂

واییانعشمشعشمعمشعمشهمسا رییس یانگ خیلی خوبه :(

خیلی :"(

وایییییییسششلمشعممشعمسعمعسشلجشع

دیدید هاروتو و ماشیهو چجوری یوشی رو بغل کردن وقتی حذف شد؟:(((

اقا هارتمممممم

هاروتو خیلیییییی قشنگ بغلش کرد خب😭😭😭😭

کودوم بچی گفته پسرم بی احساسهههههه😭😭😭

5. چرا یونبین خر از وایجی خارج شد؟

خا این سوال از اول دبیو برام پیش اومد و همون موقع جوابشو گرفتم اما هنوووز قانع نشدمممممم

نمیدونم میدونید یا نه

اما تیم دبیو نهایی ترژر 13 نفر بود و حتی قرار بود اسمشون TREASURE 13 باشه

(حالا اینکه رییس یانگ اول گفته بود قراره گروه پنج نفره دبیو کنه بعدش گفت هفت نفره و در نهایت سیزده نفر برای دبیو انتخاب شدن اما اخر اخرش 12 نفر دبیو کردن رو بیاید بیخیال شیم😐)

و اون سیزده نفر 12 عضو فعلین به اضافه یونبین

من رو یونبین هم کراش بودم اول کاری بگم :"

یونبین موقع برنامه وایجی ترژر باکس فقط چهار ماه بود که کاراموز بود و برخلاف تایم کم کاراموزیش محبوبیت فوق العاده بالایی داشت و استعداد محشر رپی از خودش نشون داد

حتی جوری بود که جایی که قرار بود کاراموزا کسایی رو انتخاب کنن که میخان باهاش هم گروهی بشن ، بعد از هیونسوک و بیونگ نمیدونم چی که هفت تا رای داشتن بیشترین رای رو اورد

اونوخ پسره‌ی خررررر چند وقت قبل دبیو از وایجی خارج میشه چون حس میکنه سبک گروه باش جور نیست -___-

فیت نبودنش به کونممممم

عنتر تو اگه بودی بایس من میشدیییی

کاثافت من رو قیافت کراش زدم اما رپت کراشتره کهههههه

بچچچچ

از ته دلم امیدوارم دبیو کنیییییی :/

ولی یونبین منو به شدت یاد هانبین میندازه :)

دلم میخاد هردوشون به وایجی برگردن💔

 

حقیقتا اولش به نیت مومنتای جیسوک (جیهون و هیونسوک ننه بابای ریل و فاکینگ ترژر TT) رفتم برنامه رو ببینم

ولیییییییی

انقدر مومنت ماشیکیو نصیبم شد که اصن حرفی ندارمممممممممممشفشفحشعجشجعشهچشهپ

از همون اول که تیومه شدم جیسوک و ماشیکیو میشیپیدم (حتی اول ماشیکیو شیپر شدم بعد جیسوک شیپر) ولی اخیرا داشتم فک میکردم ک ماشیکیو شیپر زیادی وجود نداره و شاید اونقدرا عم ریل نباشن و بهتر باشه یچیز دیگه شیپ کنم

بااااااات

این

چند

قسمتی که دیدم

باعث شد قسم بخورم هرگز از شیپ کردن انان دست بر ندارممممممممم

کوباندن کله به بالشت*

قعجعمسعمشپشههچشپشهعمشمشعمشععمشهجششه

پدرسگای ریلللللللللللل

خاداااااااااا

وودبتپپایمسللمسعمسسعججعشسجهسجعسعجسعججعش

ببینین

یسری تیم دو نفره وجود داشت خب

و ماشیکیو همگروهی بودننننیعمسعجعجسسعجعجعج

کلللل اون اجرای دو نفره فیوریت منهههههههههههههه

(اینم بگم برای اون پسر کوچولویی که با هیون همگروهی بود اما حذف شد بیشترین غصه رو بعد اساهی خوردم :( بگردم هیون خیلی دوسش داشت بچه رو :"( )

و و و و و و

اجراشون یه دور برگردون داشت خب

اینجوری که جونکیو رو زمین زانو میزنه و پای ماشیهو رو میبره بالا و ماشیهو تو هوا چرخ و فلک میزنه

خیلییییییییییییییییییییییی حرکت خفنی بوووووووووود

یجوری که همه میگفتن اگه دور برگردونه رو میزدن حتما میبردن

اما در نهایت به گروه هاروتو و جونگوو باختن

و نکته سوییتش اینجاست که الان هر چهار تاشون عضو ترژن🤧🤧🤧🤧

بعد توی تمرینا همیشه موفق بود حرکتشون

اما توی تمرینای قبل اجرا ماشیهو خورد زمین...

هر دوبارشو...

و خب خیلی خطرناک بود

مربیشون گفت بدون اون حرکت اجرا کنن

و خب ماشیهو خیلی ناراحت شد

خیلییییی

شروع کرد اشک ریختن

و گادمممممم

جونکیو بغلش کرد و گفت اشکالی نداره ناراحت نباش😭

جوری که براش نگران شد اصن😭

یونو اولش من ماشیهو رو تاپ میدونستم :"

آره خیلی تباه بودم ولی خا هنو قدشو نمیدونستممممم

بعدشم جونکیو خیلی کیوت میزددددد

حق داشتمممم

ولی بعد دیدن این مومنتا

و شنیدن اینکه جونکیوی **** کلی عضله درورده

(منبع : ریتا)

ایمان اوردم جونکیو تاپه TT

و خادااااااا من عاشقققق اختلاف قدیشونممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

بعد از اون گروه دونفریه هم تو گروه پنج نفره هم با هم بودن😭

خادا اصن جوری که همو بغل میکنن😭

اینجا موقعیه که تیمشون رتبه اول رو توی نیمه نهایی اورد

و بله

اون دونفری که اینجوری رمانتیک همو بغل کردن ماشیهو و جونکیو ان TT

اینم اونجاییه که ماشیهو خورد زمین :)))))))))))

نگاهشو :))))))))

یه مومنت دیگه عم بود ماشیهو رسما سرشو برده بود تو گردن جونکیو پیداش نمیکنممممممم

خیرسرم اومدم برای هیونسوک و جیهون عر بزنم همش شد ماشیکیو😐😂

 

حالا سوال و عر و اینا رو بیخیالش

این پست رو گذاشتم ک بگم

من واقعا به پسرام افتخار میکنم :)

اونا خیلی سختی کشیدن

توی همین سه قسمت متوجه شدم که چقدررررر زجر کشیدن

جیهونی که یبار از وایجی خارج شده بود اما رییس یانگ بهش یه شانس دوباره داد

خیلی فشار روش بود اما پس نکشید

حتی قبل از اجرای نیمه نهایی زانوش آسیب دید اما با قدرت ادامه داد و تو تیم فاینال و دبیو قرار گرفت و اون لحظه به پهنای صورت اشک ریخت :)

جه‌هیوکی همه ازش ناامید شدن و خودش هم اعتماد به نفسشو از دست داد و داشت باورش میشد که نمیتونه نت های خاص گرول رو بخونه و با رقصش هماهنگ بشه

اما از فرداش جوری پیشرفت کرد که یانگ هیونسوک جلوی همه گفت سرعت پیشرفتت بینهایته

بنگ یدامی که از یازده سالگی کاراموز بود

همیشه بخاطر چهرش هیت گرفت

اما میشه گفت تنها کاراموزی بود که همه مطمعن بودن دبیو میکنه

موقع اجرای نیمه نهایی یدام امتحان داشت و نتونست توی کلاسای دنس و وکال شرکت کنه و تمام دنس DNA رو فقط توی یه ساعت از همگروهیاش یاد گرفت

و هون و یونی (اعضای وینر) وقتی اینو فهمیدن اصن پشماشون ریخته بود و اعتراف کردن که اون نابغس

یدام وکالی داره که به جرعت میتونم بگم از خاصترین صداهای جهانه

جونگهوانی که موقع اون مسابقه فقط 13 سالش بود اما چنان با ویژوال و دنسش همه رو مجذوب خودش کرد که اصن نگم

هیونسوکی که از همون موقع یه لیدر و مامان تمام عیار بود :)

پسری که با استایلای خاص (مرتیکه بیشعور یجوری برای تمرینا تیپ میزد انگار از وسط فشن شو کشیدنش بیرون :/) و رپ محشرش همه رو مجذوب خودش میکرد

اما حتی موقعی که تو تیم فاینال قرار گرفت گریش بند نمیومد و اینا اشک شوق نبود!

اشک ناراحتی حذف شدن دوستاش بود...

(جوری که جیهون بغلش کرد و اشکاشو پاک کرد نصمنصستمص من نمیتوننممممم)

آره پسرای من اونقدر ماهن که وقتی برنده میشدن فقط از رقیباشون معذرت خواهی میکردن :)

 

یچیزی درباره گویینگ کریزی بگم...

من واقعا عاشق این آهنگ بودم

بیساید ترک موردعلاقم از ترژر بود

اما بعد اینکه جریانشو دیدم یجورایی بدم اومد ازش...

الان دیگه گویینگ کریزی هم رفت تو لیست آهنگایی که عاشقشونم اما حس خوبی بهم نمیدن :)

 

خلاصه بگم

ترژر

اولین گروه وایجی که فنشون شدم

پسرای محشری که روکی برتر 2020 ان

من واقعا بهشون ایمان دارم و میدونم که از گروهای برتر نسل چهارن و قراره اینده کیپاپ باشن :)

هیونسوک

جیهون

یوشی

جونکیو

ماشیهو

جه‌هیوک

آساهی

یدام

دویونگ

هاروتو

جونگوو

جونگهوان

این دوازده پسر

واقعا جواهرای منن :)

و من با تمام وجودم بهشون افتخار میکنم و تا همیشه یه جواهرساز میمونم ^^

💎They are my TREASURE💎