بیاین براتون اتفاقات اخیر بین جیسونگ و جمینو تعریف کنم😂

(این پست در تاریخ سه مهر نوشته شده بود :"/)

 

210924;جیسونگ اسم و استاتوس بابلش رو تغییر داد🥀؛

❞ [اسم] جمین هیونگ متاسفم

[استاتوس] کجا رفت؟

این اولشه😂

 

210924;آپدیت بابل جیسونگ 🧣؛

❞ سیزنی این روزا حالتون چطوره~؟
من خوبم 
به نظر میاد خیلی وقته همدیگه رو ندیدیم ㅜ
 کمی عجیب به تظر میرسه
همچنین اخیرا یه برنامه در مورد نقل و قول و شانس تو گوشیم دان کردم 
هر روز صبح حدود ساعت ۱۰؟ آلارم رو تنظیم کردم 
باعث میشه آروم بشم و همینطور احساس میکنم که هدف دارم.‌.
قبلا واقعا افرادی که اینکارو انجام میدادن درک نمیکردم ولی
جالبه
همچنین شنیدم چنلو هفته پیش بیشتر از ۳۰۰ تا بابل فرستاده
واقعا درسته؟؟
هیو....
باید بابل چنلو رو بخرم؟
آه ، ولی اخیرا کیف پولم رو گم کردم برای همین نمیتونم از کارت اعتباریم استفاده کنم 
درخواست صدور مجدد دادم اما کی میاددد؟
خدای من 
صبرکنین ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
این یه رازه 
اوه خدای من
به جمین هیونگ نگین ㅜㅜㅜㅜ
تو گروه چتمون گفتمش ولی فکرنکنم بدونه این کیف پول رو گم کردم
مالاتانگی که الان سفارش دادم رسید😀
من برم غذا بخورم ㅎㅎ

 

A Few Moment Later--

 

210924;آپدیت جیسونگ در فن‌کلاب ان‌سی‌تی دریم 🍥؛

❞ جمینی هیونگㅋㅋ
دعوام کرد

(این استیکره رو هم گذاشته بووود TT)

 

 

و حالا ما واکنش جمین رو داریم :

 

210924;جمین اسم بابلش رو تغییر داد 🥄؛
❞ پارک جیسونگ گوش کن..همین الان می‌ری پیداش می‌کنی
 


210924;آپدیت بابل جمین 🧹؛
❞ از یه جاهایی به گوشم رسیده که پارک جیسونگ خان‌مون کادو تولدی که بهش داده بودم رو گم کرده

اوهو؟

خنگول پارک جیسونگِ کیوت❤️

اون کیف خیلی گرونه، کجا گمش کردی، این دوره زمونه زمینم حفر کنی 500وون که هیچ، 10وونم پیدا نمی‌کنی

الان غذا از گلوت پایین می‌ره؟؟جیسونگی؟؟ کیف پولتو گم کردی بعد رفتی غذا بخوری؟ اوهاهاهاهاهاهاهاهاها

 

بذار بچه غذاشو بخورههه😐😂

میگه از یه جاهایی😂

مستقیما اومده پست کردهه😂😂

ولی چقدررررر وایبش شبیه ماماناست😐🤧😂

حالا من هی بگم نومین ننه بابای دریمن شما باور نکنید ")


210924;آپدیت بابل جیسونگ 🐾؛
❞ .....بعداً میام لایو مفصل می‌گم

*صدای گریه 😭😰

 

در خوابگاه انسیتی چه میگذرد - قسمت اول

منبع همش انسیتی چنله :")

 

پ.ن : همیشه‌ی خدا تلاش جمین برای بوسیدن جیسونگ برام قابل تحسین بوده و هست...