لینک دانلود

کلی توضیحات هست که باید راجع به این ادیت بدم😂

این ادیت درواقع اولین ادیت کل عمر منه

یکی دو روز بعد از انتشار ام وی سیو ادیت زدمش و خب پرررر از اشکاله

خودم میدونم به طرز خیلی خیلی خیلی ضایعی اومدم افکت گلیچ گذاشتم روش😂

اما خب به نظر خودم بهش میومد "/

و اما کیفیتش...

راستش کیفیتش خوب بود :"/

اما چون حافظه نداشتم آپلودش کرده بود تو یوآپلود تا هرموقع لازم داشتم دوباره دانلودش کنم

و بعد از اینکه زدم تو کار اینجور ادیتا یادش افتادم و وقتی رفتم سراغش دیدم دو نفر دانلودش کردن

برام عجیب بود جون من لینکشو هیچ جا پخش نکرده بودم :/

واقعا برام سواله براچی همچین ادیت داغونی (اون موقع حتی زیرنویس هم نداشت) رو دانلود کردن😐😂

بعد از اینکه از یواپلود دانلودش کردم متوجه شدم کیفیتش در حد چی اومده پایین :/

بعد دوباره اومدم با یه ترفندای من دراوردی کیفیتشو بردم بالا

بعدش برای اینکه حجمش کم بشه دوباره کیفیت و حجمشو دستکاری کردم

و در نهایت

شد این چیز داغونی که میبینید😐😂

حتی زیرنویس فارسیاش رو نتونستم هماهنگ و یه اندازه بذارمTT (الان یاد گرفتم خدا رو شکر :/)

خلاصه که اصن نمیخاستم اینو منتشر کنم اما با خودم گفتم حیفه :")