این ده نِیم عاف گاد

خب این پست یجورایی برای خودم خیلی مهمه چون بالاخره با خودم کنار اومدم و تصمیم گرفتم تو گروه ها بایس داشته باشمم😐💔😂

میدونید من همیشه با خودم فک میکردم اگه بایس داشته باشم انگاری دارم در حق بقیه اعضای گروه بی انصافی میکنم و عذاب وجدان میگرفتم TT

اما خب اونی کریستال بام حرف زد و متوجه شدم اینکه بایس داشته باشی به این معنی نیست که بقیه رو دوست نداری

فقط یه نفر رو یه کوچوولووو بیشتر دوست داری همین *-*

و حالا اومدم براتون بایسامو معرفی کنمممم

گیلیلیلییییییییییییی

 

●○●○●○●

 

EXO

میشه گفت تنها گروهی که بایسم تو اون گروه رو اعلام کردم اکسو بوده :"

چانبک

جیگرطلاهای مادر TT

اصن یونو

چانبک خیلی برای من خاصن

تو همه‌چی برام اولینن

و اصلاااااا نمیتونم یکیشونو انتخاب کنم هق TT

 

●○●○●○●

 

NCT

خب *چهارزانو نشستن*

جریان بایس انتخابیدن من تو ان‌سی‌تی خیلییییی طولانیههه

هر بیست و سه نفرشون یه دوره‌ای بایسم بودم TT

ولی یه مدت زمان طولانی سه تا بایس داشتم

تیونگ و مارک و جمین

اما الان

بایسم رو به خاطر اخلاقش انتخابیدم

میدونید این بشر در حد فاخ شبیه منههههه

اصن کاراش رفتاراش پروبازیاش حاضرجوابیاش

کپیییی منهههههه

تا حالا شده مثلا داشتم ریلیتی شو میدیدم و با خودم گفتم اگه من بودم این حرف رو میزدم یا فلان کار رو میکردم و اون بشری که الان بایسمه هموووون لحظه دقیقا همونکار رو میکنهTT

خلاصه که گاهی احساس میکنم خدا برنامه نویسی اخلاقی این بشر رو کپی کرده

احساسات رو ازش حذف کرده

تو شخصیت من پیست کرده :"

بله بایس من هستتتت

لی فاکینگ هچان

اشک اشک

 

آپدیت 27 بهمن 1400 :

نمیدونم چی شد *-*

فقط به خودم اومدم دیدم عههه

بایسم شده مستر جانی فاکینگ ساه *-*

چجور شد اینجوری شد رو خودمم نمیدونم *--*

 

●○●○●○●

 

Stray Kids

هیونلیکس

هققققق من نمیتونم بین هیونجین و فلیکس یکیو انتخاب کنممممممم

جفتشون رو به یه اندازه دوست دارممممممممم

فیوریت کاپل من تو اسکیز😭

هیونلیکس اصن خیلی عشقننننن

زیادی دوسشون دارم من😭

 

●○●○●○●

 

TXT

اولین بایسم سوبین بود

ولی خب

ثابت نموند *-*

هرکودومشون هردفه اومدن قلب منو بردن

الان در حال حاضر بایسم تهیون میباشد TT

تا ببینیم سری بعدی کودومشون میخاد فلب منو بترکونه TT

 

●○●○●○●

 

ATEEZ

همین دیشب فنشون شدمممممم

ث۶چپهسشپهشهپپهسپهسپپهثسهسهچشعچچشعچشعجس

خیلیییییی خوشالممم😭😭😭😭😭😭

اصن این گروه خیلی عشقه بخدا TT

بایسم هونگ‌جونگ عه ولی یه حسی بهم میگه قراره عوض شه به مرور زمان TT

 

آپدیت 27 بهمن 1400 :

عه یادش بخیر یه زمانی بایسم هونگ جونگ بود :"

خیلیییی وقته اوتی8 ام...

یکم بعد این پست اوتی8 شدم :")

 

●○●○●○●

 

The Boyz

سونوو

بی هیچ حرف اضافه‌ای از همون اولللللللللل به چشم بایس میدیدمششششش

پسر گشنگ ماددرررررررررررررررررررر

 

●○●○●○●

 

SHINee

به نام خدا

بایس :

تمین و مینهو

هردو به یک اندازه TT

ولی خب

کیبوم و مینهو و جونگهیون رو هم خیلیییییییی دوست دارماااااTT

 

●○●○●○●

 

Pentagon

یونو من به معنای واقعییییی مردمممممممم تا بایس انتخاب کردم تو پنتا :/

هوف بسکه همشون به شدتتت وایب بایس بودن میدن اححح

اولین کراشام یوتو و ایدان بود ولی الان بایسام جینهو و شینوون میباشند🤧🤧

 

آپدیت 27 بهمن 1400 :

مبارزه فایده نداره

یوتو همونجوری که اولین کراشم بود الان بایس اصلیم هم هستTT

شینوون و جینهو هنوزم بایسامناا

ولی یوتو بیشتر :")

 

●○●○●○●

 

Treasure

هنوز با خودم کنار نیومدم که بایسم کی باشه :/

 

آپدیت 27 بهمن 1400 :

جنگ و دعوا و مشت و لگد با خودم فایده نداره-

از اول دبیو کلنجار رفتم اوتی12 (حتی گاهی اوتی13..) باشم و بودم...

ولی فاک همیشه به جیهون پدسگ چشم بایسی داشتمTT

الان هم بایسام جیهون و هیونسوک میباشند :")

 

●○●○●○●

 

Seventeen

هنو کامل فنشون نشدم ولی بایسامو انتخابیدم TT

اسکوپس و جونگهان

اینگدهههههه اندازه‌ی ناخون انگشت کوچیکه‌ی پای مورچه هه اسکوپس رو بیشتر از جونگهان دوس دارم TT

 

●○●○●○●

 

Super Junior

هرموقع با خودم کنار اومدم اعلام میکنم-

 

●○●○●○●

 

ONEUS

عرضم به خدمتتون کههه

لیدو

و شیون

هققققق

 

●○●○●○●

 

Winner

تازه اینرسرکل شدم TT

قبل از اینکه فن بشم میدونستم بایسم کیه هق

جینو

خوشگل ملوسک جیگر مامااااان😭😭😭

این پسر یه فرشتس😭😭😭😭😭

 

●○●○●○●

 

Xdinary Heroes

بی هیچ حرف اضافه ای...

گائون و جویونTT

 

●○●○●○●

 

CIX

جینیونگ از همون اول دلمو برده بود ")

 

●○●○●○●

 

TVXQ

دیگه بین دو نفر این حرفا رو داره؟:"

هردوشون بایسمنTT

 

●○●○●○●

 

LOONA

ینی من جر خوردمممم تا بایس انتخاب کردممممم

درسته که اولیویا و چوو اولین دختران عزیز من تو لونا بودن

و اینم درسته که یوجین و ویوی اولین کسانی بودن که به چشم بایس بهشون نگاه کردم

امااااا

پس از کلنجار های فراوان بایسام هیجین و ایو شدن TT

که البته تو ام وی نات فرندز جینسول اومد گفت ببخشید چی گفتی؟

که اره دیگه بایسام سه نفر شد TT

 

●○●○●○●

 

(G)I_dle

سویون و یوکی

از همون اولش چشممو گرفتن دخملای نازم TT

 

●○●○●○●

 

Itzy

هنوز تصمیم نگرفتمTT

ریوجین

شایدم

لیا

هق نمیدونم TT

 

+ اینا گروهایین که فنشونم

گروهایی که فنشون نیستم اما استنشون میکنم تو لیست نیستن :")

++ فندوم اضافه کردم پستو ویرایش میکنم :")

+++ حس میکنم یه گروهی رو یادم رفته....