(بانی کوشولوی مامان TT)

چالش فرندشیپ

 

اولین بست فرند بیانیت کیه؟

سرکار خانوم شیوا خانوم

چجوری باهم اشنا شدید؟

خب توی یه وبی کامنت داده بود و دیدم توی اسمش اکسو و انسیتی هست

منم که خرررررذوووق از اینکه یه نفر رو پیدا کردم هم اکسواله هم انسیتیزن پریدم تو وبش و دیدم هیچی نداره و حتی قالب پیش فرض اولیه بیان روشه :")

ولی واقعا اهمیتی ندادم و پاشدم با کلیییی ذوووق پیام دادم بهش و کلی با هم حرفیدیم و شد فرست بست فرند بیانیم TT

اون اولا راجب چی بیش تر حرف میزدید؟

انسیتییییییییییی

گاهی هم اکسو

ولی خب اون موقع وسطای البوم رزونانس بود (بین انتشار پارت یک و دوش) ما هم محور اصلی صحبتامون همون انسیتی و رزونانس بود :")

کودومتون کیوت تره؟

قطعااا شیوا

کودومتون بیش تر قهر میکنه؟ تاحالا قهر کردید؟ چرا؟

یادم نیست قهر کرده باشیم *-*

چجوری میتونی خوشحالش کنی؟میدونی؟

هوم

شیوا انقدر دلش پاکه که سریع خوشحال میشه

با یکم حرف زدن و عر زدن و چالشای دوتایی

اما گاهی که حالش بده شاید نشه خوشحالش کرد و فقط با حرف زدن باهاش بتونی ارومش کنی و کاری کنی حس بهتری داشته باشه

خودم فک کنم اون موقعی که دی جی اختصاصیش شده بودم خوشحالش کردم *-*

تو سه کلمه توصیفش کن؟

مهربون TT💙

کیوت

بامعرفت

بدترین و بهترین اخلاقش و بگو؟

بهترینش اینه که اونقدری مهربونه که باورتون نشه

فوق العاده قویه و شخصیت حمایتگری داره

خیلیم خوش صحبت و عاقله

بدترینش هم اینه که اجازه میده حرفای بد بقیه روش تاثیر بزاره و خودش رو به اون خوبی‌ای که هست نمیبینه

اگه بخوای به بغیه معرفیش کنی چجوری این کارو میکنی؟چ توضیحی راجب اخلاقش و..میدی؟

بچهههه هاااا این همون شیوای گوگول مگول و مهربون و سیزن دو آتیشه‌ایه که بهتون گفتممممم🤧🤧🤧🤧

بهترین خاطرت باهاش و تعریف کن؟

همه‌ی خاطراتمون زیادی محشره😌

ولی یکی از کارایی که شیوا برام کرد و حس خوبش هنوز توی قلبمه

اون روزیه که وبم فیلتر شد و شیوا بلافاصله یه وب دیگه برام زد :")))

واقعا خیلی حس خوبی بود هق

تاحالا ازش ناراحت شدی چرا؟الان از دستش ناراحتی؟

فک نکنم *-*

الان؟

نه اصلا چرا ناراحت باشم؟*-*

سه تا دیگ از دوستا بیانیتو بگو؟

هقم زیادن

توصیفشون کن؟

انقدر خوب و بامعرفتن همشون که گاهی حس میکنم لیاقتشون رو ندارم :)



کپی؟؟خجالت بکشششششش گشادیم حدی داره ://

وایبییییی جرمممممم اینو خودم نوشتم😂😂😂😂😂