خداییش چنوخته میخوام کارات شم؟؟

از کامبک قبلی :"

انقدر گشادبازی دروردم تا این کامبک داره از راه میرسه TT

ولیییسعچجمعشلجششعجمشعشعجشعجعجشعجش

خیلی خوشحالممممممممم

کارات شدممممم

همه رو تشخیص میدممممممم

پسرای قشنگممممممممممممممم

مژده مژده قالب بعدیم (که معلوم نیست کی قراره بزنمش) از سونتین قراره باشههههه

اسکوپس پسرم ")

شرمنده مادر ولی احتمالا با دونسنگات بهت خیانت کنم و بایسم عوض شه ")

اقاااا خیلیییییی ذوق دارممممممم TTTTTTTTT

ولی سونتین شد دومین گروهی که دلم نمیاد اهنگاشو یهو دانلود کنم و دونه دونه دارم رو تک تک آهنگا کراش میزنم TT

الان رو هیت کراشممممممممممم🤧🤧🤧

هیت سوند

هیت هیت هیت هیت سوند

فحشش۴جعچششهچهپسهپساپسپساپسلشلپش

شمعسلمپشهاپشهپپشههچسسهچ

بریث بریث

مرتیکه تو میگی نفس بکش اخه چطوری با دیدن اون صحنه ها نفس بکشممممممم

ص۴حشعمشعپشعمعشمشعمپعششعچچعششعچعشچشعچ

خیلی کراشن پسرکانممممممممممم

بذارید از نابودبازیام سر تشخیص اعضا براتون بگم😐😂

رفتم اعضایی ک نمیشناسم و برم بشناسم تا تشخیصشون بدم

بعد سونگکوان رو سرچ کردم

و اینجوری شدم که یا پروردگار بزرگگگگ مگه این هوشی نبودد

اگه این سونگکوانه پس هوشی کیههه

بعد رفتم هوشی رو ببینم

دوباره فرو ریختم که اگه این هوشیه پس ووزی کیهههه

بعد رفتم ووزی رو دیدم گفتم اها ووزی همون گوگولی کوچول موچول کیوتس TT

این از این

بعد رفتم سراغ دینو

اول فک کردم وونوو عه بعد یادم اومد نه دینو رو میتونستم تشخیص بدم

رفتم سراغ وونوو

دیدم یا ایزد منانننن اگه وونوو اینهههه پس دی کی کیهههه

رفتم دی کی رو ببینم

دوباره ستون های ذهنیم پودر شد که اگههه این دوکیومه پسسس مینگیو کیههه

که رفتم دیدم مینگیو اصن یکی دیگس

خلاصه خیلی دچار اتک فکری شدم ولی خب همه رو (غیر از دوکیوم و مینگیو تقریبا) یادم موند هق TT

بیاید فن پسرام شید کامبکشون نزدیکه :")

 

+ ولی من میخوام بدونم بایس وینتر تو سونتین کیه :"