راهنمای وب

دسترسی به مطالب خوب وب

 

خب بخش موردعلاقه خودم از وب بخش فوتوتیزرهاست :)

All Photo Teasers

 

●●●●●

 

بخش پلی لیست شامل چالش سی روزه‌ی آهنگ و پستایی که آهنگایی دارن که از نظرم قشنگن 

🎼Playlist🎧

 

●●●●●

 

بخش تکست پستایین که یه گیف داره به اضافه یه متن که یا از خودمه یا یه تیکه از لیریک یه آهنگ که یا معنیشو دوست دارم یا کلا اون پارت رو میدوستم :")

که اگه متنش از آهنگ باشه اسم آهنگ رو پایینش نوشتم

Text📝

 

●●●●●

 

بخش اندراحوالات یسری چیزای فان و سمن 😐💔😂

واقعا توضیح بیشتری ندارم😂

اندر احوالات...

 

●●●●●

 

بخش Audio Edit همونطور که از اسمش معلومه یسری ویدیو کوتاه ادیت صوتی از آهنگاست

Audio Edit

 

●●●●●

 

پست های فیکشن

FANFICTION

MARKHYUK Social Media FanFiction

 

●●●●●

 

آیدل های شبیه به هم

مینهیوک و سوبین

ریون و هاروتو

 

●●●●●

 

یه سری پست که خودم دوستشون دارم

NCT COUPLES

تئوری بامبی و چانبک ಥ_ಥ

CHANBAEK

سیکس پک؟!

توله روباه دروغگو🙂

عر؟!

 

●●●●●

 

یسری پست که دوست دارم ببینیدشون :)

استفاده از بایگانی مطالب + راهی آسون برای انتقال پست ه

یه پست منگلانه طور

یولمه ها

عر DFTF پارت اول

عر DFTF پارت دوم

عر DFTF پارت سوم

عر DFTF پارت چهارم

하나1 둘2 셋3 넷4

سوالایی که ممنون میشم جواب بدید

صندلی داغ

تبلیغ

جواب بدید TT