چالش ده سوال از تو پارت دوم

یونگهون کراشه کیونگوو کراش تر ಥ‿ಥ

 

1-الان خوبی؟

عالیییییم ^^

2-به نظرت ادم کینه ای هستی؟

نه واقعا

درواقع خیلی زود یادم میره

نمیگم آدم مهربونیم و زود میبخشم

حتی شاید نبخشم

اما واقعا بعد یه مدت یادم میره

یکی از اخلاقای من حالا خوب یا بد اینه که کارای خوب خودم و کارای بد بقیه رو زودتر از اون چیزی که فکر کنید یادم میره

ولی از یه طرف وقتی تحملم تموم بشه اون وقتیه که طرف یه کاری کرده باشه که از چشمم بیوفته

و وقتی طرف از چشمم بیوفته دیگه یجوری میشم

چجوری بگم

شاید دوباره حتی باهاش خوب بشم و بنظر گل و بلبل بیاد رابطمون

ولی

اون ته قلبم هنوز یجوریه

انگار که دیگه نمیشه مثل قبل شه و واقعا حس من به طرف مثل قبل نمیشه....

3-حس میکنی کی بیشتر تو بیان باهات سرد شده؟

کسی سرد نشده

4-سبک لباس مورد علاقت؟

راحت و اسپرت

5- 5تا از فیلم های سینمایی که برای تابستون به بقیه پیشنهاد میکنی؟

انیمیشن معرفی میکنم به جاش :")

لوکا

روح (soul)

اژدهای آرزو (خودم ندیدم ولی تعریفشو شنیدم)

بچه رییس 2

رایا و آخرین اژدها

6-کتاب های مورد علاقت؟

فک کنم تو پارت اول همچین سوالی بود *-*

7-مسخره ترین اتفاق زندیگیتو تعریف کن(جرم)

یبار یکی از دوستام به یکی دیگه از دوستام گفت که بیاد به من بگه فلان کارو بکنم و وقتی اونکار رو کردم یکی دیگه از دوستان (که دوست مشترک سه تاییمون بود) بابتش ناراحت شد (در صورتی که اصلاااااااا به اون ربطی نداشت :| ) و همون دو تا دوستم که اومده بودن به من گفته بودن اونکارو بکن بخاطر اینکه اوشون ناراحت شدن با من دعواشون شد :/ واقعا درکشون نکردم

ولی خب همین جاهاست که آدما رو میشه شناخت

حتی بعد از چند سال!

8-به بهترین دوست بیانیت یه جمله بگو

خیلی خیلی خوشحالم که شماها (همتون) رو دارم TT

9-وقتی حوصلت سر میره چکار میکنی؟

پا میشم میام بیان

میخوابم (مثلا اینجوریه که یهو برمیگردم ب مامانم میگم مامان من حوصلم سر رفته میرم بخوابم😂😂)

10-بیشتر دوست داری بقیه تورو بخندونن یا تو اونا رو بخندونی؟

جفتش به یه اندازه حالمو خوب میکنه

 

منبع