چالش شاید یه چالش

چیه خب دلم نیومد این دو تا رو نذارم🤧💔

 

1 اگه بتونی یکی از بیانیا رو تو واقعیت ببینی کدومو انتخاب میکنی؟

یکیشون؟ واقعا نمیتونم یه نفر رو انتخاب کنم

حاجی من میخام همتونو

همهههههههههههههه روووووو

2 ب کدوم یکی از بیانیا خیلی وابسته ای؟

و اینجا هم باز همه😐😂

واقعا همه

گاهی حس میکنم به اون برادرمون کوشا ساعی عم وابستم😐😐😂😂

3 بهترین خاطره ای ک تو بیان داشتی؟

روز تولدم TT

هق واقعا حس خوبی بود اون روز TT

و وقتی که دوباره اینجا رو زدم TT

4 تو بیان از کی بدت میاد / خوشت‌ نمیاد؟

در حال حاضر هیشکی :"/

5 تا حالا شده از اینکه اومدی بیان پشیمون شی؟

اوهوم خیلی اوقات

ولی اینجا دارم واقعا اوقات خوبی رو میگذرونم

پس بازم ازش لذت میبرم ^^

6 اولین کسی ک تو بیان باهاش آشنا شدی؟

ریحون بچمTT💙

7 اگه میتونستی خیلی راحت از بیان دل بکنی و بری اینکارو میکردی یا میموندی

شاید؟!

ولی دیگه کار از کار گذشته زیادی پاگیر شدم😂

8  تو بیان ب کی / کیا خیلی وابسته ای؟

هیونگ (خیلی وقته ازش خبری نیست و میدونید من واقعا زیادی دلتنگشم💔)

کریستال

ونوس

باران

آیلین

ریتا

شیوا

هه‌ری (کسی ازش خبر داره؟ نگرانشم)

وندا داداشم

هلیا

هیتوکا

شیما

ترانه

اسما

فاطی (همون تانی :") )

ریحون

مهیاس

مینا

سانبین

ددیسا

همههههههه برادر زاده هام

شلی

روهینا

پونیو

هلی

آیسا

پریسا

بهار

لیلین

سبا

یاسمینا

نوشمکی

مین الی کبیر

پری ناز

طناز

دارک کویین

یوکی

رایا

ناری

آیین شی

دلارام

ترنم

پرسون

یوک و میونگ :)

عسل

مائده

ساکورا

سهند

سانا

آیان

اونی پریسا

سیسو

هیرای

گلسا

یاسی

ساجده

مهرناز

جیوو

آنی

(چهل دیقس دارم همین ده تا سوالو جواب میدم و بله بخش عظیمیش بابت این سوال سو اگه یادم رفته و اسمتون رو ننوشتم به مولا بخاطر حافظه نابودمه وگرنه به یادتونم TT)

9 بیان و کاربراش رو ب چی تشبیه میکنی؟

یه هتل یا یه شهرک کوچولو

که هر کودوم از وبا یه خونیا اتاقه که رنگ و طرح و حس و حال خودشو داره

10 چ چیزی تو رو یاد بیان میندازه؟

اصن کروم رو میبینم یاد بیان میوفتم

شاید باورتون نشه ولی گاهی میام تو گوگل برای یه کار دیگه اصن ناخوداگاه یهو میبینم تو پنلمم😐💔

دستم عادت کرده یونو😂

کاثافت چرا کپی میکنی؟=.=

+ هلی فرزندم :/؟