چالش قاطی پاتی

1: یه لیست از کارایی ک باید قبل مرگ انجام بدی..

یه کاری کنم بعد مرگم تو ذهن آدما به خوبی ازم یاد بشه ~ یه پلی لیست درست و حسابی رو از بلندگوهای مدرسه پخش کنم ~ کرم ریختن روی مردم توی خیابون رو هم تجربه کنم ~ وایفای مدرسه و کتابخونه رو رمزشو گیر بیارم

2:یه لیست از کسایی ک ازشون متنفر بودی ولی الان دوسشون داری

هرکی ازش متنفر بودم هنوزم متنفرم چون قطعا دیگه کار خیلی بد و افتضاحی کرده که ازش متنفر شدم

ولی خب خیلیا بودن که اولش ازشون بدم میومد و الان خیلی خیلی خیلی خیلیییییییی دوستشون دارم

مخصوصا اینکه من اولش که با هر گروهی آشنا میشم دیفالت اولیه‌ام اینه که از نصفشون بدم میاد😐😂

3: روش های مرگ مورد نظرت برای خودت..که دوست داری اون شکلی بمیری...

سرطان یا یه مریضی ای چیزی که تدریجی باشه و زمان مرگم رو بدونم

4:چند نوع فوبیا ک میشناسیشون یا اسمشونو شنیدی

حوصله اسم علمی بردن ندارم پس فقط اون چیزی که ازش فوبیا هست رو میگم (همونایی که شنیدم) : سگ ، تاریکی ، ارتفاع ، فضاهای بسته ، حیوانات ، اجتماع

5:اهنگایی که نه غمگینن ..نه شاد ...نه دارای حس خاصین..ولی وقتی گوش میدی یاد یه نفر میافتی..

عام راستش با آهنگی یاد کسی نمیوفتم

6:کشورایی ک حتی فک کردن بهشون ارامش میده بهتون..

فرانسه شاید

7:بدترین بیماری ک تا حالا اسمشو شنیدی و بنظرت دردناکه

با اینکه افسانس ولی بنظرم هاناهاکی

8:موجود ماوراطبیعی (مثل خوش اشام و گرگینه و پری و امگاروس و جادوگر و اینا) که دوست داری باشی

ومپایرررررررر افکورس ومپایررررررررر

خیلیییییی عشقنننن

9:اگه بتونی یکی از همزاداتو ببینی(میگن ک هر ادمی تو دنیا 5 تا 8 تا همزاد داره) چی بهش میگی

همزاد ظاهری یا ازین روحیا؟

اگه از این روحیا باشه بش میگم تو رو سر جدت کمتر کار کن ینی چی که من همش خستم خب اح

10:یه نامه به خودت وقتی 7 سالته..

سلام کوچولو

خوش میگذره؟

هوم میدونم که اینطوره :)

از این روز هات لذت ببر

تو داری بهترین روزای زندگیت رو میگذرونی

بیشتر ازش لذت ببر

یه مدت دیگه که بگذره قرار نیست همه چی به آسونی الان باشه

و اینکه اون موزیک ویدیویی که روی تنظیمات کارخونه اولین تبلتت بود؟

بیخیالش نشو برو دنبالش شاید تونستی از اول دبیوی اکسو باهاشون باشی :)

11:یه نامه به خودت برای 20 سال بعد

سلامم

اوضاع چطوره؟

خوبه؟

فایده داره بیام جلو؟

میشه بگی با کیا برنامه رفاقت بچینم و با کیا نه؟

به کیا اعتماد کنم و به کیا نه؟

چه تصمیمایی بگیرم؟

میشه بگی تو دوراهیای زندگی چیکار کنم بهتره؟

الان سی و شیش سالته مگه نه؟

توی این سی و شیش سال چیا واقعا ارزش جنگیدن داشته؟

میشه بهم بگی که الکی برای چیزی تلاش نکنم؟

اصن نظرت چیه همه چیو بهم بگی؟D:

12:دوست دارین اولین قرارتون با دوست پسر/دختر کجا باشه؟

نو دیفرنت

13:تیپ مورد علاقه تون برای رابطه

نظری ندارم

14:چیزایی ک دوست دارین یاد بگیرین

ادیت ، برنامه نویسی ، آدم بودن

15:اگه از زمان مرگتون اطلاع داشتین ...دوست داشین اون لحظه کجا باشید؟

تخت خواب عزیزم



کپی نکن زشته عبضی در ضمن این متن رم پاک نکن بی تربیوت منکه میدونم داری پاک میکنییییی ایشالله غذاب وجودان بگیریییی(کپی شده ازallmode.blog.ir)

+ ینی به شدتتتت حرفی ندارم😐😂